MatiasHelle 02.08.2006 17:54:58 | |
---|
Olen jostain kuullut että PodXT:ssä olisi mahdollisuus nauhottaa mallinnettua soundia mutta samalla laite nauhottaisi myös täysin kuivan raidan? Onko kukaan törmännyt vastaavaan ominaisuuteen?? Toki di-boksin kautta tämä onnistuisi mutta tarkoituksena olisi käyttää podia äänikorttina ja vähentää sitä roinan/piuhojen määrää :) |
Exhausted 03.08.2006 12:58:56 | |
---|
Ei se taida samaan aikaan olla mahdollista. Voit nauhoittaa kuivan puhtaan raidan mutta kuunnella samalla mallinnuksia. Sitten voit ajaa kuivan raidan johonkin plugariin, uudestaan Podin kautta tai vaikka oikeaan vahvariin |
Säätäjä 03.08.2006 15:56:33 | |
---|
Olen jostain kuullut että PodXT:ssä olisi mahdollisuus nauhottaa mallinnettua soundia mutta samalla laite nauhottaisi myös täysin kuivan raidan? Onko kukaan törmännyt vastaavaan ominaisuuteen?? XT Pro:lla oon mielestäni tehnyt juurikin näin, eli digitaalisesti puhdas signaali ja mallinnettu analogisesti koneelle linjalähdöistä. Voi olla myös et muistan väärin, yritän muistaa tarkistaa asian seuraavaks pajalla. Aika varma tosta kuitenkin oon, joskaan en panttaa kumpaakaan kivestäni asian tähden. Toisaalta, jos sulla ei oo pro-mallia, etpä juuri postauksestani kostu. Kaupallinen=Paskaa
Balanssit täysille ja lisää feiderii!!!!! |
Ei se taida samaan aikaan olla mahdollista. Voit nauhoittaa kuivan puhtaan raidan mutta kuunnella samalla mallinnuksia. Sitten voit ajaa kuivan raidan johonkin plugariin, uudestaan Podin kautta tai vaikka oikeaan vahvariin Tämäkin saattaisi auttaa, ideana on että saisi vähän fiilistä siihen soittoon ja sitten jälkikäteen tosiaan plugareilla etsiä soundit, mistäköhän tämmöinen ominaisuus löytyy, en kuollaksenikaan itse sitä guitarportilla löytänyt? |
Antti1 03.08.2006 16:35:51 | |
---|
Mulla ainakin onnistui Livellä usb:n kautta kuivan signaalin nauhoittaminen ja mallinnetun monitorointi. Oikea valikko ilmestyi softan asentamisen jälkeen tuonne winukan ohjauspaneeliin. Sieltä niitä asetuksia saa säädettyä vaikka kuivan signaalin reamppaamista varten. The dreams in which I'm dying are the best I've ever had. |
MatiasHelle 03.08.2006 16:38:57 | |
---|
Mulla ainakin onnistui Livellä usb:n kautta kuivan signaalin nauhoittaminen ja mallinnetun monitorointi. Oikea valikko ilmestyi softan asentamisen jälkeen tuonne winukan ohjauspaneeliin. Sieltä niitä asetuksia saa säädettyä vaikka kuivan signaalin reamppaamista varten. Kiitoksia, sieltä se löytyikin :) |