nyholral 29.10.2003 14:32:52 | |
---|
Löytyykö kotimaisia putkivahvistimien rakentajia? |
Shaft 29.10.2003 15:34:59 | |
---|
|
nyholral 29.10.2003 15:51:31 | |
---|
Onko kokemuksia? Taso on varmasti korkea. |
Dr. Muff 29.10.2003 19:15:16 | |
---|
Onko kokemuksia? Taso on varmasti korkea. Mulla on kokemuksia tosta Fyr:istä. Mut en tiä uskallanko kertoa mitään, ei tie kuka tätä palstaa oikein lukee ;-) |
nyholral 29.10.2003 19:37:20 | |
---|
Rohkeasti vaan. Kerranhan se vaan riipaisee. |
Dr. Muff 29.10.2003 19:44:30 | |
---|
Rohkeasti vaan. Kerranhan se vaan riipaisee. Vähän ehkä epätavallisempi konstruktio siinä on. Käytössä vain yksi kanava kerrallaan. Neljä sisäänmenoa eri tarkoituksiin. Jos haluaa vaihtaa täysin puhtaalta mättösäröihin täytyy vaihtaa sisäänmenoa ja säätää koko peli uudestaan. Emmää tiä mitä siitä vois kertoa, ja nyt on kiirus. |
Shaft 31.10.2003 13:27:00 | |
---|
Onko kokemuksia? Taso on varmasti korkea. Mad Professorista olen kuullut demon, ja hyvältähän se kuulostaa. Vaikuttaa myös todella monipuoliselta ja laadukkaalta tuotteelta. Onhan sillä toki hintaakin.. Fyriä olen myös hieman kuullut, ja ainakin nopean tutustumisen perusteella vaikuttaa asialliselta. Ulkonäöltäänkin melko omaperäinen. Tuo säätöpuoli monine inputteineen tuntui tosiaan hieman hankalalta, mutta tuskin tuo kuitenkaan suuri ongelma on. Vahvistimen konsepti ei taidakaan olla sama kun monikanavaisissa vahvistimissa, vaan kyseessä on melko perintennehenkinen kone, joka taipuu kuitenkin hyvin moneen käyttötarkoitukseen. Monsterista ei toistaiseksi ole minkäänlaisia kokemuksia, mutta webbisivun perusteella laatu vaikuttaa asialliselta ja hinnat kohtuullisilta. |
Löytyykö kotimaisia putkivahvistimien rakentajia? CreamSound CS-1/6 on kotimaista tuotantoa. Kunnon vintage styrkkari. yks etuaste putki ja yks pääteputki. Teimme muutaman kaverin kanssa juuri 5 kpl:n sarjan täysputkivahvareita joissa on Fender AB763 (SuperReverb) ja Mesa Mark-I ja Marsun Plexi kanavat. Hintaa tuoi noin 750 - 1000e koteloinnista ja ämyreistä riippuen + yllättävän paljon tekemistä. -JTi |
KoskPaavo 03.11.2003 01:35:21 | |
---|
Itse oon kanssa tehnyt n. 10 erilaista putkivahv. kitaralle, mm. VoxAC30 2kpl. Dynacord Twen -kopion ja näitä 5-wattisia gain-vehkeitä viitisen kappaletta. Niissä voi käyttää vanhojen putkiradioitten osia, tulee hienoja pelejä, tällainen se Creamsoundkin on , hirveitä hintoja vaan , jotain 500€- vai? |
Mikko Kankaanpää 03.11.2003 08:11:25 | |
---|
Itse oon kanssa tehnyt n. 10 erilaista putkivahv. kitaralle, mm. VoxAC30 2kpl. Dynacord Twen -kopion ja näitä 5-wattisia gain-vehkeitä viitisen kappaletta. Niissä voi käyttää vanhojen putkiradioitten osia, tulee hienoja pelejä, tällainen se Creamsoundkin on , hirveitä hintoja vaan , jotain 500€- vai? Cream sound taitaa olla piirun alle 700e. Mutta eikös tuo ole täysin kohtuullinen hinta Suomessa käsityönä tehdystä vahvistimesta? Tietysti jos ottaa osat radiosta tulee projekti tod. edulliseksi, mutta jos käytät laatuosia (en puhu CS:sta) niin kyllä osillekkin oma hintansa kertyy saati sitten työlle. Mikko |
KoskPaavo 03.11.2003 13:46:49 | |
---|
Tottapa se on, uusia osiahan ne käyttää ja nää Suomen vehkeet kai pitää olla kai varsin sähköturvallisia, ainakin idän ihmeisiin verrattuna ( ja lännenkin) |
Mikko Kankaanpää 03.11.2003 14:19:19 | |
---|
Tottapa se on, uusia osiahan ne käyttää ja nää Suomen vehkeet kai pitää olla kai varsin sähköturvallisia, ainakin idän ihmeisiin verrattuna ( ja lännenkin) Niin minäkin luulin.-) Mutta ei tuo Cream sound mitenkään erityisen sähköturvallisesti ole koottu. FI merkki löytyy joten täyttää tarvittavat säädökset. Mikko |