HeavyMachinery 31.07.2006 09:15:16 | |
---|
Tänään olisi sitten DEADLINE eli nyt kipinkapin vaimon lompakolle.... :) Tämäkin tekstin olen omin pienin kätösin rustannut poistamisen uhalla.... |
Speedy 31.07.2006 16:41:45 | |
---|
Tänään olisi sitten DEADLINE eli nyt kipinkapin vaimon lompakolle.... :) Ei kuitenkaan tällä kertaa, sitten part III mukaan.. jos semmonen tulee..=I "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
WyW 31.07.2006 21:34:45 | |
---|
Joko lähti. Voi perkele. Mä olin yks niistä onnellisista Tamperelaisista jotka sai ruokamyrkytyksen tuossa "epidemiassa". It wasn't ment to be :''c The music of the future will not entertain - It's only meant to repress and neutralise your brain |
HeavyMachinery 31.07.2006 22:14:46 | |
---|
Joko lähti. Voi perkele. Mä olin yks niistä onnellisista Tamperelaisista jotka sai ruokamyrkytyksen tuossa "epidemiassa". It wasn't ment to be :''c Kerkesit :D olen laskenut sut kyllä mukaan..... toimitus aika on tällä hetkellä 4-6 viikkoa ton kokoiselle tilaukselle.... Tämäkin tekstin olen omin pienin kätösin rustannut poistamisen uhalla.... |
Niin, sanoiko Britti, että 4-6 viikkoa menee sitten tuossa meidän satsissa? Ja onko jo lähtenyt menemään? "Alle 18-tuumaiset on splasheja, paitsi haikat!" |
HeavyMachinery 03.08.2006 14:03:19 | |
---|
Niin, sanoiko Britti, että 4-6 viikkoa menee sitten tuossa meidän satsissa? Ja onko jo lähtenyt menemään? Ei lopullinen odotan vahvistusta hinnoista ja uusista tuotteista mitä on tullut. Loppu viikkoon lupasi... Meidän Äiti tekee teidän äidistä ruokaa.... |
Rockster 03.08.2006 14:57:24 | |
---|
Ei lopullinen odotan vahvistusta hinnoista ja uusista tuotteista mitä on tullut. Loppu viikkoon lupasi... Nonniin. Minua niin kovasti hinottaa päästä sitä ihailemaan ja säätämään ja kokoamaan... "Alle 18-tuumaiset on splasheja, paitsi haikat!" |
Niq 17.08.2006 16:41:13 | |
---|
Mites tää etenee? "I have a cunning plan" -Baldrick |
HeavyMachinery 17.08.2006 16:44:14 | |
---|
Mites tää etenee? Hyvin :D Kohta saat hinta tiedon paljonko olet velkaa. Kuun vaihteessa on alustava toimitus koko paketille... Meidän Äiti tekee teidän äidistä ruokaa.... |
Rockster 17.08.2006 16:56:20 | |
---|
Kuun vaihteessa on alustava toimitus koko paketille... Hienoa. Täällä jo pallit syyhyää siihen tahtiin, että... "Alle 18-tuumaiset on splasheja, paitsi haikat!" |
Niq 17.08.2006 17:36:38 | |
---|
Hienoa. Täällä jo pallit syyhyää siihen tahtiin, että... Mee ny ihmeessä pesemään ne.. :) "I have a cunning plan" -Baldrick |
HeavyMachinery 18.08.2006 15:50:49 | |
---|
Moro !! Laittakaa kaikki mulla mailia niin saatte hintoja Mukana oli Rockster Niq Rmwispilä Wyw Unohdinko jonkun ? Osoite on artoPOISTA@TÄMÄsmartcase.fi Meidän Äiti tekee teidän äidistä ruokaa.... |
Niq 14.09.2006 12:12:10 | |
---|
Onko runkoja kuljettanut laiva uponnut kanaaliin vai missäs ne viipyy? "I have a cunning plan" -Baldrick |
Rockster 14.09.2006 13:11:09 | |
---|
Onko runkoja kuljettanut laiva uponnut kanaaliin vai missäs ne viipyy? Sitä minäkin... "Nyt lähdetään Karalahdelle soittamaan rumpuja ja bassoa" -Jussi 69 Tavastialla. |
HeavyMachinery 14.09.2006 13:29:01 | |
---|
Onko runkoja kuljettanut laiva uponnut kanaaliin vai missäs ne viipyy? Oon piilotellu niitä verstaalla ..... Ei vaisen olisivat ens viikolla näillä näkymin, siellä uupui tubeluge ja jne jne rungot olivat jo ajat sitten valmiit..... Poltteet taitaapi olla kovat.... Meidän Äiti tekee teidän äidistä ruokaa.... |
Rockster 14.09.2006 14:13:12 | |
---|
Poltteet taitaapi olla kovat.... On hivenen poltteita... "Nyt lähdetään Karalahdelle soittamaan rumpuja ja bassoa" -Jussi 69 Tavastialla. |
WyW 14.09.2006 15:57:21 | |
---|
... ja mä meen TÄNÄ viikonloppuna studioon :D Shattaans! The music of the future will not entertain - It's only meant to repress and neutralise your brain |
HeavyMachinery 14.09.2006 16:20:39 | |
---|
... ja mä meen TÄNÄ viikonloppuna studioon :D Shattaans! jos tarviit helpotteita niin soittele.... on noita kokeiltavaksi asti jo olemassa.... Meidän Äiti tekee teidän äidistä ruokaa.... |
Niq 15.09.2006 09:12:40 | |
---|
Poltteet taitaapi olla kovat.... Tällä ollaan jo pari viikkoa odoteltu porakone pystyssä ja kassit täynnä tarvikkeita. ;) "I have a cunning plan" -Baldrick |
Niq 27.09.2006 15:12:53 | |
---|
Ei vaisen olisivat ens viikolla näillä näkymin, siellä uupui tubeluge ja jne jne rungot olivat jo ajat sitten valmiit..... Ens viikko meni jo. On se nyt kun innoissaan odottelen tavaraa sekä tuolta että myöskin t-kaupasta ja kummastakaan ei nyt oikein millään meinaa saapua. Tulevat tietty sitten molemmat samana päivänä ja tulee se ongelma, että mihin sen toimintatarmon kanavoi.. ;) "I have a cunning plan" -Baldrick |