poppamies 02.08.2006 23:17:33 | |
---|
"Sata Salamaa"! Minuun se ei oo koskaan iskenyt tuo "Saatanan salama". G-strings are for strippers |
poppamies 02.08.2006 23:18:54 | |
---|
Michelle, ma belle. Sont des mots qui vont très bien ensemble, Très bien ensemble. Melkeen tulee tippa silmään kun mä muistelen kun kuunneltiin "Rubbel Soul'ia" joskus -66 ja yritettiin tapailla näitä ranskalaisia sanoja!!! Toimii kuin junan vessa kun nuot sanat laulaa jollekin naiselle. G-strings are for strippers |
R.Syke 02.08.2006 23:19:21 (muokattu 02.08.2006 23:20:28) | |
---|
Minuun se ei oo koskaan iskenyt tuo "Saatanan salama". Sata menar 'ett hundra' på svenska, inte 'satan' |
pekkajau 02.08.2006 23:51:05 | |
---|
Minuun se ei oo koskaan iskenyt tuo "Saatanan salama". Soita numeroon: 666! |
kuunsirppi 02.08.2006 23:51:47 | |
---|
Minuun se ei oo koskaan iskenyt tuo "Saatanan salama". mä lauloin ton just eilin yhden raflan karaokessa. Tarjoilija tuli sanoon, että lauloit sen paremmin, kun alkuperäisesittäjä ja että jos olisit ollu euroviisuissa, niin olisit voittanu varmasti.....*hih* ei paha, mutta onneks tiedän ite, että en ihan niihin euroviisuihin sitte kumminkaa :o)) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
R.Syke 03.08.2006 00:00:29 | |
---|
mä lauloin ton just eilin yhden raflan karaokessa. Tarjoilija tuli sanoon, että lauloit sen paremmin, kun alkuperäisesittäjä ja että jos olisit ollu euroviisuissa, niin olisit voittanu varmasti.....*hih* ei paha, mutta onneks tiedän ite, että en ihan niihin euroviisuihin sitte kumminkaa :o)) Hou. Tuo liippasee läheltä, mun yhtä harvinaista naistentansseissa käyntiä. Tuli hehkeä blondi (ja Baronille: suuret siniset silmät varusteena) hakemaan. Aloitin toki keskustelun: -Neidillä on harvinaisen hyvä maku. |
WanhaWetäjä 03.08.2006 00:23:30 | |
---|
Toimii kuin junan vessa kun nuot sanat laulaa jollekin naiselle. Osaatsä sä edes laulaa,vai tuleeko kaikki DVD:lta,HOHO... Vai laulatko pelkät sanat,et melodiaa lainkaan??? "Basisti".... Ostan Casion kun täytän 50v... |
poppamies 03.08.2006 00:27:15 | |
---|
Osaatsä sä edes laulaa,vai tuleeko kaikki DVD:lta,HOHO... Vai laulatko pelkät sanat,et melodiaa lainkaan??? "Basisti".... Nyt WW'llä on vähän huonompi päivä. Ekaks räyhää jollekin uudelle yrittäjälle joka kysyy Katrin sanoja ja taas haluaisi haastaa riitaa minun kanssa? Onko pilleri jäänyt ottamatta? G-strings are for strippers |
manjaana 03.08.2006 06:42:18 | |
---|
Nyt WW'llä on vähän huonompi päivä. Ekaks räyhää jollekin uudelle yrittäjälle joka kysyy Katrin sanoja ja taas haluaisi haastaa riitaa minun kanssa? Onko pilleri jäänyt ottamatta? Oon kyllä WW:n kanssa hiukan samaa mieltä tuosta. Viimeaikana täällä ole muuta toimintaa näyttänyt olevankaan, kun kerjäämistä. Eipä siinä tietty mitään, ottanut vaan silmään, et tätä palstaa alettu pitää hiljallensa kierrätyskeskuksena. Nyt töihin.. = Kahta en vaihra - toine on sukka ja toine on toinen sukka. = |
R.Syke 03.08.2006 07:36:21 (muokattu 03.08.2006 07:37:46) | |
---|
Oon kyllä WW:n kanssa hiukan samaa mieltä tuosta. Viimeaikana täällä ole muuta toimintaa näyttänyt olevankaan, kun kerjäämistä. Eipä siinä tietty mitään, ottanut vaan silmään, et tätä palstaa alettu pitää hiljallensa kierrätyskeskuksena. Nyt töihin.. No, mutta. Manjiskin. Taidan siirtyä lopullisesti tonne roots-puolelle. Siellä en ou nähny yhtään nuotin tai sanojen kerjääjää. Töissä. Tää tuntuu olevan kerjäläisten valtakunta. HOHO. |
Tankero 03.08.2006 10:11:15 | |
---|
Osaatsä sä edes laulaa,vai tuleeko kaikki DVD:lta,HOHO... Vai laulatko pelkät sanat,et melodiaa lainkaan??? "Basisti".... Jokohan se on saanut sen vireeseen. Varmasti, vissiin. |
Tankero 03.08.2006 10:12:06 | |
---|
Oon kyllä WW:n kanssa hiukan samaa mieltä tuosta. Viimeaikana täällä ole muuta toimintaa näyttänyt olevankaan, kun kerjäämistä. Eipä siinä tietty mitään, ottanut vaan silmään, et tätä palstaa alettu pitää hiljallensa kierrätyskeskuksena. Nyt töihin.. Samaa mieltä myös Nyt aamupäikkäreille.. Varmasti, vissiin. |
jjussila 03.08.2006 10:22:12 | |
---|
Asiaan palatakseni: monta mukavaa mielleyhtymää tuo mieleen vuonna -74 julkaistu Queenin Sheer heart attack: Brighton rock ym....kitaran osto oli edessä.... ... ja kyllä jämpti on näin!?.. |
Ellu oli naapurin tyttö. Luin Sleeppareiden kirjan vuodelta 1987, se kirja oli tehty Ellun kunniaksi. Uutta opin taas. Jukka K on ollu Sliippareissa. HOHO. |
EP 03.08.2006 12:45:19 (muokattu 03.08.2006 12:47:51) | |
---|
Mulle on jäänyt lapsuudesta mieleen sellainen instrumentaali-biisi kitaralla soitettuna, muistan sen sävelen vieläkin , se soi meillä usein levysoittimessa (60-luvulla) mikä lie, ei oo tullu vastaan koskaan? Hmm.. Duuri -biisi! |
baron 03.08.2006 13:27:45 | |
---|
Mulle on jäänyt lapsuudesta mieleen sellainen instrumentaali-biisi kitaralla soitettuna, muistan sen sävelen vieläkin , se soi meillä usein levysoittimessa (60-luvulla) mikä lie, ei oo tullu vastaan koskaan? Hmm.. Duuri -biisi! Walk, Don't Run? There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't |
EP 03.08.2006 13:34:51 | |
---|
Walk, Don't Run? Hjuva, mut ei ollut tuo. |
poppamies 03.08.2006 15:02:43 | |
---|
Mulle on jäänyt lapsuudesta mieleen sellainen instrumentaali-biisi kitaralla soitettuna, muistan sen sävelen vieläkin , se soi meillä usein levysoittimessa (60-luvulla) mikä lie, ei oo tullu vastaan koskaan? Hmm.. Duuri -biisi! Eikö ole mitään vihjettä. Oliko rautalakakappale vai joku tuollainen Heikki Laurilan versio? G-strings are for strippers |
EP 03.08.2006 15:06:37 | |
---|
Eikö ole mitään vihjettä. Oliko rautalakakappale vai joku tuollainen Heikki Laurilan versio? Ei oo mikään rautalanka-juttu, kitaristi on ihan pääosassa ja tarttuva melodia! |
poppamies 03.08.2006 15:10:41 | |
---|
G-strings are for strippers |