Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Massey plugarit
1 2
milcoin
02.08.2006 23:02:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen testannut noita demoversioita viikon verran miksauksissa ja mulla on aiankin sellanen fiilis et eniten käyttöä on EQ:lle ja Tapeheadille.
 
Kompura ei tunnu tuovan mitään uutta mullistavaa (tai riittävän erilaista) tohon kattaukseen mikä mulla on (digin omat, BF1176 ja maxim) ja limitteriä vois tietty käyttää digin limitterin tilalla jos haluaa väriä mut digin plugareilla pärjää yllättävän pitkälle. Eq sen sijaan on tarpeeks helppo ja varsinkin yläkerta kuullostaa asialliselta.
Ja olenko ainoa joka haluais joskus pois ne käyrät plugari-eq:ista ettei näkis kuinka perverssejä boosteja sinne tulee tehtyä?
 
Tapeheadiä mä oon käyttäny vähän kuin eq:ta kans esim. särökitaroissa ja jossain rumpuhommissa. Sen alakerta on musta huonompi kuin Mcdsp:n AC2:ssa mut lievillä asetuksilla ihan käyttökelpoinen. Ja kai se vähän sitä kuuluisaa lämpöä tuo jos sitä tarpeeks viljelee. Mut joo.
 
Ja eipä nuo paljoa maksa mut rahaahan sekin on.
 
Mielipiteitä?
 
Niin ja linkki valmistajan sivuille:
 
http://www.masseyplugins.com/
 
ps. keksin tavan millä asetukset saa tavallaan talteen.
 
"Modulaatiot...mä inhoon niitä...kyllä sävellajista toiseen pääsee muullakin tavalla"
Mikael
03.08.2006 02:14:49
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä tykästyin tuohon Tape Headiin. Ja olen myös sitä mieltä että eq-plugareitten käppyrät pitäis saada pois näkyvistä siinä vaiheessa kun rupeaa hirvittämään
 
Siitä mistä aita on matalin...
Raimo
03.08.2006 03:33:42
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


ps. keksin tavan millä asetukset saa tavallaan talteen.

 
Digikamera toiminee.
 
Mä olen ajatellut demot ladata/ ostaa pois, paljon hyvää noista on kuultu ja hinta ei ole paha...
 
-Mua ei kyl käppyrät ekuissa haittaa, siistiähän se vaan on nähdä kuinka "rohkeata" prosessointia taas piti mennä vääntämään! :P
 
Blah.
milcoin
03.08.2006 08:39:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Digikamera toiminee.
 
Kasaa kaikki käytössä olevat masseyt shiftillä näkyviin sit Shift+Command+4:lla tallennat screencapin valitusta alueesta työpöydälle josta sen voi siirtää vaikka projektikansioon.
 
Tai tee kuten isot pojat, käytä aina samoja asetuksia:)
 
"Modulaatiot...mä inhoon niitä...kyllä sävellajista toiseen pääsee muullakin tavalla"
Cape
03.08.2006 11:02:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kasaa kaikki käytössä olevat masseyt shiftillä näkyviin sit Shift+Command+4:lla tallennat screencapin valitusta alueesta työpöydälle josta sen voi siirtää vaikka projektikansioon.
 
Mä oon tenhy silleen, et laitan asetukset ylös ihan numeroina siihen kanavan kommenttikenttään. Jos vaan asetukset pysyis demoversioissa niin olisin taivaassa. No eipä noi oo pahan hintaisia. Mulla on käytössä lähinnä kompura ja limitteri. Tuo eq pitää tsekata toiseen kertaan, ensivaikutelma ei ollut kummoinen mut nyt siitä on kuullut niin paljon hyvää että mun kannattaa putsata korvat ja kuunnella uudelleen.
 
Raimo
03.08.2006 11:38:34
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kasaa kaikki käytössä olevat masseyt shiftillä näkyviin sit Shift+Command+4:lla tallennat screencapin valitusta alueesta työpöydälle josta sen voi siirtää vaikka projektikansioon.
 
Tai tee kuten isot pojat, käytä aina samoja asetuksia:)

 
Jee, toi on hyvä idea joo!
 
Blah.
Roberto
03.08.2006 14:03:12
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostakaas nyt jo sikana noita et sillä hahmolla olis rahaa & aikaa duunata vst-versiot.
 
t. Nuendo-poika
 
koopop
05.08.2006 20:49:10
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

juu VST plukkarit kiinnostaisi täälläkin.
 
FYI,
 
PC:llä kuvan kaappaaminen ruudulta onnistuu kans Print Screen -näppäimellä ja sitten menee Paint:iin ja peistaa sen sinne. Tekee aina koko ruudun imagen.
 
Halsu
05.08.2006 22:03:59
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

PC:llä kuvan kaappaaminen ruudulta onnistuu kans Print Screen -näppäimellä ja sitten menee Paint:iin ja peistaa sen sinne. Tekee aina koko ruudun imagen.
 
FYI2: alt+PrintScreen kaappaa aktiivisena olevan ikkunan.
 
CU -- Eki
Aki
07.08.2006 00:21:06
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

olenko ainoa joka haluais joskus pois ne käyrät plugari-eq:ista ettei näkis kuinka perverssejä boosteja sinne tulee tehtyä?
Riittääkö että viivoissa ei ole numeroita? :o)
http://magnus.smartelectronix.com/#NyquistEq
http://www.savioursofsoul.de/Christian/Plugins.htm -> posihfopit
 
Teetkö taas kärpäsestä härkästä? Hyvä, pistän grillin tulelle!
Hattiwatti
09.08.2006 21:30:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostakaas nyt jo sikana noita et sillä hahmolla olis rahaa & aikaa duunata vst-versiot.
 
t. Nuendo-poika

 
Offtopic:
Oletkos noita URS plugareita jo testannut?
Rytisee ihan mallikaasti.
 
http://www.ursplugins.com/
 
Roberto
10.08.2006 00:33:36
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Offtopic:
Oletkos noita URS plugareita jo testannut?
Rytisee ihan mallikaasti.
 
http://www.ursplugins.com/

 
Oho, enpä oo testaillu. Kiitokset vinikistä!
 
koopop
10.08.2006 08:54:16
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

URSia on tullut käytettyä jo vuoden päivät.. Loistavia pelejä. Pehmee saundi.
 
Raimo
13.08.2006 02:26:31 (muokattu 13.08.2006 02:26:48)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oho, enpä oo testaillu. Kiitokset vinikistä!
 
Fulltec on vitun hyvä. Toistaiseksi tosin jäänyt ostamatta omalle puljulle... Jossain vaiheessa varmaan kyl. Pitäisi myös testata ne poikien kompurat.
 
Blah.
milcoin
18.09.2006 00:36:27 (muokattu 18.09.2006 00:37:45)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muutaman viikon oon tossa nyt palloillu noiden kanssa ja tällä hetkellä fiilis on se et se kompura on sittenkin eniten hankinnan arvoinen, sit ehkä se nauhahässäkkä. Limitterille mulle ei oo oikeen käyttöä joten sitä on tullu testattua vähemmän. Mut kompura on tosiaan aikas kiva, etenkin laulussa. EQ:ta en ostais, se on kuitenkin vähän liian simppeli.
 
Näin ne mielipiteet muuttuu:)
 
"Modulaatiot...mä inhoon niitä...kyllä sävellajista toiseen pääsee muullakin tavalla"
Raimo
18.09.2006 02:34:12
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuli ostettua kaikki muut paitsi limitteri. Tape Head on oikein symppis...
 
Uutta näytettä...
milcoin
18.09.2006 09:29:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuli ostettua kaikki muut paitsi limitteri. Tape Head on oikein symppis...
 
Se on aika extreme jos vertaa McDsp:n vastaaviin. Ite oon käytttäny sitä lähinnä yksittäisten raitojen "Eq":ttamiseen, en niinkään bussien tai masterin liimaamiseen. Ihan kiva efekti se on mut jos autenttista nauhasimulaatiota hakee niin DaD:in plugarit ja se edellämainittu AC2 tuntuu jotenkin pro:mmalta.
 
"Modulaatiot...mä inhoon niitä...kyllä sävellajista toiseen pääsee muullakin tavalla"
Raimo
18.09.2006 11:14:15
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Se on aika extreme jos vertaa McDsp:n vastaaviin. Ite oon käytttäny sitä lähinnä yksittäisten raitojen "Eq":ttamiseen, en niinkään bussien tai masterin liimaamiseen. Ihan kiva efekti se on mut jos autenttista nauhasimulaatiota hakee niin DaD:in plugarit ja se edellämainittu AC2 tuntuu jotenkin pro:mmalta.
 
Joo, ei se siis nauhalta saundaa. En laittaisi masteriin myöskään... DYU DaD Tape taas istuu siel usein.
 
Mutta se MAssey on hyvä kevytsärö ja semmoisena oikein bueno.
 
Uutta näytettä...
thrashrat
25.09.2006 13:06:30
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hommasin kans kompuran ja tapehead on jossain vaiheessa kans hommattava. TH tuntui toimivan tosi kivasti varsinkin särökitaroissa. Testasin rumpugrouppiin kans ja tuntu toimivan kivasti bright asetuksella. Kummallakin kerralla oli nupikat vedetty nollaan. Tuntuu vähän turhan rankalta muuten... ootteko samaa mieltä?
 
http://www.dmthc.com
cozmo
11.02.2014 14:56:48
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tiedoksi, että AAX-versiot näyttää ilmestyneen.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «