Onko kokemuksia? Koetin haulla, mutta ei löytynyt juttua. Joten, jos jollakulla on tuommonen ja on jo jonkin aikaa kerennyt sitä käyttää, mitä mieltä? Harkinnassa ois hankkia lattia/efekti mallinen viritin ja DT10 ainakin mainostekstien perusteella vois olla aika hyvä hinta laatusuhteeltaan. Kuva: http://images.misupply.com/products/full/KORG/dt1.jpg edit, lisäsin linkin--- Well - The house is a rockin' don't bother knockin' --- |
PuNkKi 01.11.2003 17:41:04 | |
---|
Jokuhan täällä juuri vähän aika sitten kyseli tuosta samasta vehkeestä ja samalla boss:in tu-2:sesta. kyllä tuo Korg:in voittaa sen bossin.. on ainakin tarkempi jos ei muuta.. itse jos vielä joskus hankin tuollaisen lattiamallisen viritinsydeemin niin ehdottomasti myös tuon DT-10 ! Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti. |
Cort87 01.11.2003 17:47:56 | |
---|
Juu minä siitä vissiin kyselin. Tarkoitus oli hommata tuollainen mutta Markun Musasta löysin käytetyn virittimen joka oli todella hyvä maksoi 20e . Vähän tuntematon merkki mutta toimii todella hyvin. Mutta ehdin kyllä testata Korgin ennen tuon ostoa ja olihan se loisto vehje täytyy myöntää. Suosittelen. "Pimeää puolta vaikea nähdä on" Yoda |
MarkoA 01.11.2003 17:58:56 | |
---|
Joo, no täytynee hommata tuommonen. Lueskelin netistä hieman lisää juttua ja pari arviota. Pitäis olla todella hyvä. Kirjoittelen arvioita tänne jahka saan tilattua ja testattua. --- Well - The house is a rockin' don't bother knockin' --- |
JLM 01.11.2003 18:47:33 | |
---|
Se on hyvä. Osta pois. |
Eemil 01.11.2003 20:34:46 (muokattu 01.11.2003 20:35:43) | |
---|
Suosittelen. Ite oon kultakorva ja voin sanoo, että se on tosi tarkka. Rakenne on hyvä ja saat myös viritettyä ilman ääniä--> hyvä keikalla. Edit: ja omistan siis kyseisen laitteen. :) Torilla Ibanez S570wnsol 850 ja Yamaha fg-411c-12bl elektroakkari 200.
Tukekaa köyhää muusikkoa. |
MarkoA 03.12.2003 12:24:31 | |
---|
Otetaampa tämä juttu uudelleen esille. Tuli siis DT-10 hommattua, ja nyt jonkin aikaa käyteltyä. Erittäin hyvä viritin täytyy sanoa, joskin hieman turhan kallis. Mutta Riffiä mukaillen, vire on hyvä efekti! Tarkkuus riittää intonaation säätöön. Näyttö pelaa ja sen näkee varmasti vaikka säkkipimeässä. Keskimmäinen ledi, joka ilmaisee oikean vireen, on vihreä muut ledit punaisia. Joten virity onnistuu vaikka koko efektiä tai sen taulukkoja ei näe, kunhan ledit vain näkee. Ei väritä ääntä ollessaan efekti lenkissä koko ajan mukana. Nappaa oikean sävelen erittäin nopeasti näytölle, käyttö erittäin jouhevaa. Pariston vaihtoon ei tarvita työkaluja, pohjassa on pikku lokero paristolle ja sen saa auki pelkillä sormilla. Kotelo on tukevantuntuista harjattua (tyylikäs!) alumiinia ja kestää varmaan melkoista menoa. Jalkakytkin pelaa ilmeisesti mikrokytkimellä, joten mitään erityistä naksausta ei tunnu (pikku miinus) mutta sen kyllä näkee heti kun viritin menee päälle sillä siihen tosiaan syttyy ne valot. * * * * * Suosittelen! --- Well - The house is a rockin' don't bother knockin' --- |
Eemil 03.12.2003 13:46:31 | |
---|
Otetaampa tämä juttu uudelleen esille. Tuli siis DT-10 hommattua, ja nyt jonkin aikaa käyteltyä. Erittäin hyvä viritin täytyy sanoa, joskin hieman turhan kallis. Mutta Riffiä mukaillen, vire on hyvä efekti! Tarkkuus riittää intonaation säätöön. Näyttö pelaa ja sen näkee varmasti vaikka säkkipimeässä. Keskimmäinen ledi, joka ilmaisee oikean vireen, on vihreä muut ledit punaisia. Joten virity onnistuu vaikka koko efektiä tai sen taulukkoja ei näe, kunhan ledit vain näkee. Ei väritä ääntä ollessaan efekti lenkissä koko ajan mukana. Nappaa oikean sävelen erittäin nopeasti näytölle, käyttö erittäin jouhevaa. Pariston vaihtoon ei tarvita työkaluja, pohjassa on pikku lokero paristolle ja sen saa auki pelkillä sormilla. Kotelo on tukevantuntuista harjattua (tyylikäs!) alumiinia ja kestää varmaan melkoista menoa. Jalkakytkin pelaa ilmeisesti mikrokytkimellä, joten mitään erityistä naksausta ei tunnu (pikku miinus) mutta sen kyllä näkee heti kun viritin menee päälle sillä siihen tosiaan syttyy ne valot. * * * * * Suosittelen! Laita tää tonne laitearvio-osastolle! Hyvä! Torilla Ibanez S570wnsol 850 ja Yamaha fg-411c-12bl elektroakkari 200.
Tukekaa köyhää muusikkoa. |
Pitkavirta 27.09.2004 08:51:38 | |
---|
kyllä kai se on pakko ostaa dt-10 pois keikkumasta, jos se kerran on niin hyvä kuin olen kuullu.. sori että nostan tän.. :) |
Dumb 27.09.2004 09:07:05 | |
---|
Tuollainen viritin on tulossa minullekin tässä setuppipäivityksen yhteydessä. |
makeRiot 30.09.2004 16:15:43 | |
---|
vihdoin ois tulossa pitkään kaipailema lattiamallin viritinhärpäke, huuto.netistä löyty. toivottavasti on kaiken hyvän maininnan arvoinen, arviot näyttää hyvältä |
Mursuviiksi 30.09.2004 16:35:02 | |
---|
toivottavasti on kaiken hyvän maininnan arvoinen, arviot näyttää hyvältä Kokemuksella uskallan puhua: on se hyvä. Moussaka on kamalaa. |
HeavyMachinery 01.10.2004 21:24:23 | |
---|
Kokemuksella uskallan puhua: on se hyvä. Samaa sanon minä ! Ledit on hyvät näkyy keikallla ja kännissä. - Ugh olenpuhunut, ja puhuin hyvin,,,,,, Huuto ei auta-Voimaa pitää olla ! |
Karvanaama-Zakk 04.10.2004 14:32:19 | |
---|
Olen käyttänyt kyseistä viritintä nyt pari kuukautta ja ei oo mitää ongelmia ollu.Tarkka on ja sillei.No ainoa ongelma tällä hetkellä on se että patteri on empty :) Karvojen kasvatus on miesten hommaa!!!! |
makeRiot 05.10.2004 09:41:29 | |
---|
eilen sain ja yhdet reenit vermeen kanssa takana. tarkka on kuten pitääkin ja muutenkin toimi, hienoo |
Juunsku 12.10.2004 17:03:53 | |
---|
Onkos tässä tai yleensäkkin virityspedaaleissa mahdollisuutta muuttaa sitä et vois kitaran virittää suoraan eri vireeseen? mun tapauksessa pitäis olla mahdollisuus virittää A# F A# C# D# G C.. Pärjään kyllä ihan normaali kamppeilla eikä siis ole tarvetta moiselle, juolahti vain mieleen.. Huumori on yksi elämän elin ehdoista. |
Edward 13.10.2004 10:55:47 | |
---|
Onkos tässä tai yleensäkkin virityspedaaleissa mahdollisuutta muuttaa sitä et vois kitaran virittää suoraan eri vireeseen? mun tapauksessa pitäis olla mahdollisuus virittää A# F A# C# D# G C.. Pärjään kyllä ihan normaali kamppeilla eikä siis ole tarvetta moiselle, juolahti vain mieleen.. Itselläkin tällainen. Aivan loistopeli. Ja pystyy muuttamaan virettä, aivan mielen mukaan. I'm just asking - Olen vain persekuningas |
Huikki 13.10.2004 11:23:52 | |
---|
Näyttö pelaa ja sen näkee varmasti vaikka säkkipimeässä. Hyvä viritin, olen käyttänyt sitä noin vuoden, vikoja ei ole ilmentynyt. Kyllähän viritysmittarin säkkipimeässä näkee, mutta entäs taas kun tulee kesän festarikeikat ja aurinko paistaa, niin ettei edes näe onko viritysmittari päällä vai ei? Tämä vika taitaa olla lähes kaikissa pedaaleissa. Tähän pitäisi keksiä joku ratkaisu. Pahoittelen off-topicoimista... |
Dumb 13.10.2004 16:30:46 | |
---|
Kyllähän viritysmittarin säkkipimeässä näkee, mutta entäs taas kun tulee kesän festarikeikat ja aurinko paistaa, niin ettei edes näe onko viritysmittari päällä vai ei? Tämä vika taitaa olla lähes kaikissa pedaaleissa. Tähän pitäisi keksiä joku ratkaisu. Viritysmittarin kohdalla tuo päällä/pois-näkyminen nyt ei ole ihan niin paha juttu jos käyttää mykistys-toimintoa virittäessä. Muutoin olen kyllä samaa mieltä tuosta ongelmasta. Varsinkin kun on paljon pedaaleja mukana eikä aina välttämättä kuule sitä omaa soundiaankaan kauhean hyvin. Kiva vedellä joku Lo-Fi filtteri tai (ennen säröä kytketty) "voimakas" delay päällä esim. koko biisi läpi. 8-) |
Keke Urlaub 13.10.2004 16:31:40 | |
---|
Hyvä viritin, olen käyttänyt sitä noin vuoden, vikoja ei ole ilmentynyt. Kyllähän viritysmittarin säkkipimeässä näkee, mutta entäs taas kun tulee kesän festarikeikat ja aurinko paistaa, niin ettei edes näe onko viritysmittari päällä vai ei? Tämä vika taitaa olla lähes kaikissa pedaaleissa. Tähän pitäisi keksiä joku ratkaisu. Pahoittelen off-topicoimista... Rakentelee ajan kuluksi sellaisen rouhean aurinkolipan pedaalilaudan eteen/viistosti päälle laitettavaksi :)? Waiting for muusikoiden.net...not. |