R.Syke 02.08.2006 22:40:32 | |
---|
Pitäs fixata se päivä nyt jo pikapuoliin ja samoin toi pikkuesan päivämäärä.... Ens kesä on jo myynnissä ja olis kiva päästä mukaan (?!!!?) Tohon pikkuesaan en, mutta tonne Svl:aan voisin piruuttani tulla. Pikkuesat on kuitenkin niin hankalana aikana. Mikähän Svl:n karkea arvio olis ajallisesti? |
baron 02.08.2006 22:47:09 | |
---|
Tohon pikkuesaan en, mutta tonne Svl:aan voisin piruuttani tulla. Pikkuesat on kuitenkin niin hankalana aikana. Mikähän Svl:n karkea arvio olis ajallisesti? Milloinhan se oopperan päätapahtuma on, jolloin kaikki "isokenkäiset" paikalla? There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't |
pekkajau 02.08.2006 22:47:56 | |
---|
Viimeksihän se taisi olla elokuun eka perjantai vai mikä se oli? Oooooperapellet ja muut paremmin pukeutuneet virkaihmiset pyöri siellä ihan hukassa ja ihmeissään kun pölökkypaarin oopperalavalta kuului aitoa suokalmukkien etno-musiikkia ja särökitara! |
baron 02.08.2006 22:51:44 | |
---|
Viimeksihän se taisi olla elokuun eka perjantai vai mikä se oli? Oooooperapellet ja muut paremmin pukeutuneet virkaihmiset pyöri siellä ihan hukassa ja ihmeissään kun pölökkypaarin oopperalavalta kuului aitoa suokalmukkien etno-musiikkia ja särökitara! Jäi lähtemättömästi mieleen se timantteihin ja minkkeihin pukeutunut englantia puhuva lady, joka antoi mulle 20 euroa ja kiitti hienosta musiikista!! Täytyy olla korkeasti musikaalisesti sivistynyt ennenkuin ymmärtää kunnon humpan päälle!! There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't |
R.Syke 02.08.2006 22:54:17 | |
---|
Jäi lähtemättömästi mieleen se timantteihin ja minkkeihin pukeutunut englantia puhuva lady, joka antoi mulle 20 euroa ja kiitti hienosta musiikista!! Täytyy olla korkeasti musikaalisesti sivistynyt ennenkuin ymmärtää kunnon humpan päälle!! Sinnehän ei sitten tarvita kuin 20 tommosta, niin päästään omb:n palkoille :D Puhtaana. |
Viimeksihän se taisi olla elokuun eka perjantai vai mikä se oli? Oooooperapellet ja muut paremmin pukeutuneet virkaihmiset pyöri siellä ihan hukassa ja ihmeissään kun pölökkypaarin oopperalavalta kuului aitoa suokalmukkien etno-musiikkia ja särökitara! Pekkajau muistaa aivan oikke, noin se oli ja sillähän tämäkin myttyyn menny miitti valittiin, et aika pysyy samana.. Setä ja Klunssi teki viimeks ison duunin ja kivaa oli sen eestä.. = Kahta en vaihra - toine on sukka ja toine on toinen sukka. = |
pekkajau 02.08.2006 22:59:08 | |
---|
Jäi lähtemättömästi mieleen se timantteihin ja minkkeihin pukeutunut englantia puhuva lady, joka antoi mulle 20 euroa ja kiitti hienosta musiikista!! Täytyy olla korkeasti musikaalisesti sivistynyt ennenkuin ymmärtää kunnon humpan päälle!! Jospa se luuli että siinä pölkkypaarin oopperalavalla on "Kerjäläisooppera" silleen "niinku" lämppärinä ennen sitä varsinaista "Ooppera-orgasmia" siellä Olavinlinnassa? |
R.Syke 02.08.2006 23:07:02 (muokattu 02.08.2006 23:07:54) | |
---|
Jäi lähtemättömästi mieleen se timantteihin ja minkkeihin pukeutunut englantia puhuva lady, joka antoi mulle 20 euroa ja kiitti hienosta musiikista!! Tähän täytyy nyt laittaa off-topiccia: Oltiin toissa vuonna pikkujoulukeikalla. Isompi kokoonpano. Siihen tuli myös timantteihin ja minkkeihin pukeutunut lady (70): Juuri oli soitettu tommonen Misty. Kommentti tuli suomeksi: -Soittakaas pojat jotain semmosta räväkkää. Vaikka se Sundkvistin 'Itkisitkö onnesta...' Kusi lirahti. |
Sertzo S 03.08.2006 09:19:55 (muokattu 03.08.2006 09:20:37) | |
---|
Juttelen Klunssilan kanssa asiasta, jos se vaikka innostuisi. Yksin ja ilman ehkä muidenkin paikallisten talkoohenkeä mahdollinen ensikesän humppa-miitti kyllä tyssää. Klunssilan on kovin kiireinen mies varsinaisessa toimenkuvassaan, joten en ole nähnytkään häntä kuukausiin, mutta puhelimella olen toki joskus tavoittanut. Ei ole ehtinyt tänne palstoilekaan kommentoimaan. |
isojussi 03.08.2006 12:11:22 | |
---|
Perinteisesti olen taas kovin innoissani, mutta varmaan tulee joku este. Silti yritän veivata itteni paikalle - kerrankin. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
omarklah 03.08.2006 12:21:49 | |
---|
Perinteisesti olen taas kovin innoissani, mutta varmaan tulee joku este. Silti yritän veivata itteni paikalle - kerrankin. Mie voin tarjota kimppakyytiä, kun tuo Tarttila kuitekin matkan varrelle osuu... Tää sit sanois tälleen... |
isojussi 03.08.2006 12:30:05 | |
---|
Mie voin tarjota kimppakyytiä, kun tuo Tarttila kuitekin matkan varrelle osuu... Jos vaan pääsen lähtemään, niin totta mooses! Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |