manjaana 02.08.2006 18:39:47 | |
---|
Voi niitä on niin paljon. Eräs on K. Kuuvan Pikku Nina, joka soi taustalla muiden ohella, kun sain etunimeltään Nina-nimistä erittäin kaunista neitoa pitää hyvänä vierelläni aivan koko yön kauan sitten. :) Voe nääs miten on ollunna romanttista, ihan tässä vanha herkistyy.*snif* Miksi mun nimellä ei ole mitään kivaa joikua, pöh ja plääh.. = Kahta en vaihra - toine on sukka ja toine on toinen sukka. = |
mack the knife 02.08.2006 18:42:02 | |
---|
Voe nääs miten on ollunna romanttista, ihan tässä vanha herkistyy.*snif* Miksi mun nimellä ei ole mitään kivaa joikua, pöh ja plääh.. Onhan. "Tyttöni nimi on ..... S., hän on laiha kuin nuorisokeihäs. (K. Peitsamo) Hän vain juo jaloviinaa, viileää viinaa kuin vettä vain juo... |
manjaana 02.08.2006 18:43:40 | |
---|
Onhan. "Tyttöni nimi on ..... S., hän on laiha kuin nuorisokeihäs. (K. Peitsamo) Kamalan romanttista joo... ;o)) = Kahta en vaihra - toine on sukka ja toine on toinen sukka. = |
Sertzo S 02.08.2006 19:22:58 | |
---|
Viime yönä vihreäsilmäinen ja silleen. ;) |
baron 02.08.2006 19:31:04 | |
---|
Voe nääs miten on ollunna romanttista, ihan tässä vanha herkistyy.*snif* Miksi mun nimellä ei ole mitään kivaa joikua, pöh ja plääh.. Mañana, mañana, on huomenna päivä uudelleen..... There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't |
pekkajau 02.08.2006 20:03:26 | |
---|
"Sata Salamaa"! |
Ei mulla oikeastaan negatiisia tuntemuksia tule kuin tuosta räp-lätinästä. Positiivisia Nousevan auringon talo Whiter shade of pale Go down gamblin (BST) Myös muut Blood, Sweat and tearsin biisit Mantshurian kummut unehtu Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
R.Syke 02.08.2006 20:38:51 (muokattu 02.08.2006 20:40:39) | |
---|
Mantshurian kummut unehtu Tuistina vai valssina? Kaikki rautalangat putoo meikäläiselle kympillä. Emmasta lähtien. Se vaan sillon aikanaan kolahti. Nytkin saatan päivätolkulla kuunnella rautalankatuisteja. |
KoskPaavo 02.08.2006 20:41:02 (muokattu 02.08.2006 20:43:12) | |
---|
Tuistina vai valssina? Kaikki rautalangat putoo meikäläiselle kympillä. Emmasta lähtien. Valssina, Laila Kinnusen laulamana ja Erkki Melakosken sovittamana, vain paras kelpaa Sori en laske itseäni enää ammattipaavoksi , oon ollut vuoden eläkeukkona Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
R.Syke 02.08.2006 20:42:33 | |
---|
Valssina, Laila Kinnusen laulamana ja Erkki Melakosken sovittamana, vain paras kelpaa Levy on hyllyssä. Putoo. Plussat saat. Tuististakin oisit saanut. |
EP 02.08.2006 20:45:20 | |
---|
Minulla oli/on tuo Beatlesin "Michelle" pitkään sellainen ikävä, kun nuorena miehenä (olin niin herkässä iässä kai)sitä soitettiin Loimaan Seurahuoneella ja yksi ihminen sai sydänkohtauksen ja kuoli myöhemmin sairaalassa. Jäi jotenkin viimeinen katseensa mieleen kun paareilla vietiin pois. :/ |
R.Syke 02.08.2006 20:52:18 (muokattu 02.08.2006 21:04:18) | |
---|
Beatlesien 'Yesterdaysta' olen kehittänyt oman surumielisen pianosovituksen. Soitan sitä, kun ketään muita ei ole lähistöllä. Koskettava - ja kauhea. Edit: Ja mikä pahinta: laulan, kuten se joku poliisia esittäny hemmo joskus takavuosina tv:ssä englanniksi, olisko ollu jossain Reinikais-sarjassa, en muista. Mutta lopputulos on sama. |
baron 02.08.2006 20:58:53 | |
---|
Minulla oli/on tuo Beatlesin "Michelle" pitkään sellainen ikävä, kun nuorena miehenä (olin niin herkässä iässä kai)sitä soitettiin Loimaan Seurahuoneella ja yksi ihminen sai sydänkohtauksen ja kuoli myöhemmin sairaalassa. Jäi jotenkin viimeinen katseensa mieleen kun paareilla vietiin pois. :/ Michelle, ma belle. Sont des mots qui vont très bien ensemble, Très bien ensemble. Melkeen tulee tippa silmään kun mä muistelen kun kuunneltiin "Rubbel Soul'ia" joskus -66 ja yritettiin tapailla näitä ranskalaisia sanoja!!! There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't |
mack the knife 02.08.2006 21:10:20 | |
---|
Michelle, ma belle. Sont des mots qui vont très bien ensemble, Très bien ensemble. Melkeen tulee tippa silmään kun mä muistelen kun kuunneltiin "Rubbel Soul'ia" joskus -66 ja yritettiin tapailla näitä ranskalaisia sanoja!!! Eiköhän nyt tullu ihan typo. Muuten en käsitä tuota "Rubbel"ia. Tai sitten joku muu kirjoittaa baronin koneella. :) Hän vain juo jaloviinaa, viileää viinaa kuin vettä vain juo... |
R.Syke 02.08.2006 21:20:54 (muokattu 02.08.2006 21:21:56) | |
---|
Eiköhän nyt tullu ihan typo. Muuten en käsitä tuota "Rubbel"ia. Tai sitten joku muu kirjoittaa baronin koneella. :) Ei vaan olet niin nuori, ettet tiedä tätä: Rubber Soul on The Beatlesin albumi, joka julkaistiin joulumarkkinoille 1965. Rubbel on toki typo :D |
mack the knife 02.08.2006 21:29:56 | |
---|
Ei vaan olet niin nuori, ettet tiedä tätä: Rubber Soul on The Beatlesin albumi, joka julkaistiin joulumarkkinoille 1965. Rubbel on toki typo :D Johan mä olin viis kun se ilmesty. Tiedän kyllä, ja Baron tekee harvoin näppäilyvirheitä tänne. Siksi äimistely. Edellisen kerran muistan korjanneeni Blühtnerin Blüthneriksi ja siitä on tosi kauan. Mäkin oon kirjoituksen kanssa perfektionisti. Hän vain juo jaloviinaa, viileää viinaa kuin vettä vain juo... |
EP 02.08.2006 21:35:38 (muokattu 02.08.2006 21:36:05) | |
---|
Johan mä olin viis kun se ilmesty. Tiedän kyllä, ja Baron tekee harvoin näppäilyvirheitä tänne. Siksi äimistely. Edellisen kerran muistan korjanneeni Blühtnerin Blüthneriksi ja siitä on tosi kauan. Mäkin oon kirjoituksen kanssa perfektionisti. Mä olin 7v. ja muistan sen hyvin :) isosiskot laittoi mulle sormuksia sormiin,niinkuin Ringolla, kun lähdin naapurin tyttöjä riiaamaan.. 8)) |
riff 02.08.2006 21:46:11 | |
---|
Vuonna 1990 sain käsiini RUSHin levyt Farewell To Kings ja Signals. Sen jälkeen mikään ei ole ollut entisellään. Ja muistoja piisaa.... Soittaja soittaa, haitaristi haittaa! |
baron 02.08.2006 21:54:34 | |
---|
Johan mä olin viis kun se ilmesty. Tiedän kyllä, ja Baron tekee harvoin näppäilyvirheitä tänne. Siksi äimistely. Edellisen kerran muistan korjanneeni Blühtnerin Blüthneriksi ja siitä on tosi kauan. Mäkin oon kirjoituksen kanssa perfektionisti. Joo, mulle kuuluu antaa takasin, kun mä niin innokkaasti muiden typoja korjailen! There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't |
R.Syke 02.08.2006 23:11:21 (muokattu 02.08.2006 23:11:55) | |
---|
Joo, mulle kuuluu antaa takasin, kun mä niin innokkaasti muiden typoja korjailen! Onhan se kiva kun koreografia säilyy TM-palstan kirjoituksissa. Antaa ulospäin sivistyneen vaikutelman. |