Aihe: Siskoni on massateini.
1 2 3 4 5
Spike
30.10.2003 11:27:02
blah, mitä väliä sillä oikeesti on onko joku massateini vai ei. voihan niille nauraa jos haluu mut sama mulle. ite pystyn nykyään kuuntelee jotai poppista ihan mielelläni, jos se toimii. tietenki siit o suh suuri prosentti kakkaa mut niin on muustakin musiikista. Ja itse näkisin että musiikkimaun rajaaminen pelkkään heviin on myös massateiniyttä, pahemmanlaista tekopyhyyttä. Itse kuuntelen kaikkea joltain cannibal corpse-mr. bungle-popeda-akselilta. tai jotain camelii ja porcupine treetä. Ihan fiiliksien mukaan vaan. hevarit luulee olevansa jotenkin eliitti, samaten gootit, hopparit ja kehoilijat. blah blah. Jotkut kasvaa aikuisiksi, jotkut eivät.

Suurina annoksina en kyllä yleensä poppia nauti, mutta ei se mua nyt varsinaisesti haittaakaan. Ja joku pikku G on ihan jees kuunneltavaa välillä. Voi sitä DJ Tumuaki kuunnella joskus läpällä. Mitäs sitte jos kaikki alkais kuunnella jotai Paranensee tai mitä näitä progepläjäyksiäkin nyt on. Muun musiikin kuuntelijat tekisivät siitä kuitenkin pian massamusiikkia, ja se saisi pahan, pahan kaupallisen statuksen. kaupallisuudessa ei ole mitään vikaa, se on helppoa musiikkia kuunnella, ei vaadi paljoa ja miellyttää korvia. Mutta silti voi heittää välillä jotain Nasumia. blah blah blah. Ihmiset vois olla vähän avoimempia muita genrejä kohtaan. täyttä bs:ää tämäkin joo.

Ja oikeasti pelottavaa, ku tyttöystävä sanoo et se bungle oli ihan kivaa. *shiver* ei se voi olla oikein. Ja tää oli niinku joku Eminem-fani, vähän sekopää kylläkin.
Paskaks vaan ja palamaan.
PomppoK
30.10.2003 12:39:45 (muokattu 30.10.2003 12:40:54)

Tuolta mikseristä ei muuta löydykkään, kuin teinien räpätystä. Surullista, kun ajattelee mihin mikserillä olisi potentiaalia.

Vastustan.

Senkin lisäksi, että siellä on pääosin vain teiniräbää, Mikseri on kaikin puolin ehkäpä Suomen surkein (huonoiten toimiva) portaali. Toki siellä saa tietty osa käyttäjistä nimeään esiin, mutta musiikin levittämiseen se on äärimmäisen huono vaihtoehto (joku voisi ryhtyä laskemaan, kuinka monta 'musiikitonta' käyttäjää/artistia siellä lojuu).

On siellä kyllä kivat massateinix-kuvagalleriat, loistava lisäys ylläpidolta.

Tulkinnan varaisesti off-topic.

Ainiin, siskoni on kohta 18-vuotias ja muutama kuukausi sitten hän tuli hakemaan Lemonator-levyjäni lainaan. Ainoat todelliset huolestuksen aiheeni ovat Love Songs -kokoelmat I ja II...

Minulle soitettiin isosiskon toimesta Metallicaa (ei hän kovin vaihtoehtoinen kuitenkaan ollut, se oli suuri villitys aikoinaan) kun olin 9-vuotias, silloin muuttui kaikki. Onhan se pieni 'aivopesu' siis hyvästä, mutta ei tätä aihetta yleensäkään kannata liian vakavasti ottaa. Kukapa nyt tarkoituksella haluaisi kenenkään kahlaavan lävitse itsesääli-masturbaation á la Trent Reznor & co.

EDIT: kuvittelenko vain, vai räbäyttikö Pikku G ihan oikeasti Plan-illassa?
Send more money...
Jabbe
30.10.2003 13:57:30
Mun sisko on 27-vuotias massateini.
Saatana, se pukeutuu melkein kuin 17-vuotiaat.
Ei sen kanssa kehtaa mennä edes jouluostoksille.
Mikä eteen?

No pukeudu joulupukiksi. :) Eikun hetkinen, etkös sä teekin jo niin?
JulGubbe
30.10.2003 16:21:27
No pukeudu joulupukiksi. :) Eikun hetkinen, etkös sä teekin jo niin?

Se, että internetin keskustelupalstalla esiinnyn joulupukkina ei välttämättä tarkoita sitä että reaalimaailmassa esiinnyn joulupukkina.

Mutta esiinnynpä kuitenkin. Supermarketeissa tavataan!
Kyllä pukki tietää!
Tellervo
30.10.2003 18:15:25
Minä taas olen kasvattanut pikkusiskoni niin hyvin, että nykyään se kasvattaa minua. Varmaan tilittää jonnekin palstalle että "Isosiskoni on 80-luvulle jämähtänyt massavanhus".
Jabbe
30.10.2003 21:17:41
Se, että internetin keskustelupalstalla esiinnyn joulupukkina ei välttämättä tarkoita sitä että reaalimaailmassa esiinnyn joulupukkina.

Mutta esiinnynpä kuitenkin. Supermarketeissa tavataan!

Hähä, arvasinhan. Ja mä tulen sit syömään sun kitaran.
Freakz
31.10.2003 08:43:00
Mikäs Pikku G:ssä on vikana?

Kysy just että, mikä siinä ei ole vikana!
Aika on soittaa, aika on kuolla.
Jabbe
31.10.2003 16:24:17
Kysy just että, mikä siinä ei ole vikana!

Emmä ainakaan huomaa mitään vikaa. Ihan hyvin se toimii massateineihin, eikö?
skebajaba
31.10.2003 16:38:50
onneksi ei oo pikkusiskoa, ja pikku veli soittaa bassoa ja kuuntele jaco pastoriusta sun muuta "bassosankari" musiikkia.
tech tones yms.
no ei ainakaan mua häiritse sen musat yhtään.
-hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!-
Freakz
03.11.2003 12:48:50
Emmä ainakaan huomaa mitään vikaa. Ihan hyvin se toimii massateineihin, eikö?

No joo.. se kai siinä tarkoitus onkin... Eihän tuollainen voi iskeä kehenkää, ketä kuuntelee jotain "oikeaa" musiikkia, jonka säveltämiseen on todella panostettu...
Jabbe
03.11.2003 14:49:09 (muokattu 03.11.2003 14:49:19)
No joo.. se kai siinä tarkoitus onkin... Eihän tuollainen voi iskeä kehenkää, ketä kuuntelee jotain "oikeaa" musiikkia, jonka säveltämiseen on todella panostettu...

Mitä se oikea musiikki sitten on, kertoisitko? Mikä h*lvetin oikeus kenelläkään on sanoa, mikä musiikki on "oikeaa"?? :)
Aerodactev
03.11.2003 14:51:13
...kehenkää, ketä kuuntelee...

Hyi helvetti, häpeäisit!
ANDREY BOLSHAKOV - MACTEP OF CXPED!!!
Tsekkaa myös Kissapuhelin
Freakz
04.11.2003 07:58:44
Mitä se oikea musiikki sitten on, kertoisitko? Mikä h*lvetin oikeus kenelläkään on sanoa, mikä musiikki on "oikeaa"?? :)

Mun puolesta kaikki ketä haluaa saa tykätä pikku g:stä, mutta mä en laske sitä oikeaksi musiikiksi...
Jabbe
04.11.2003 08:53:30
Mun puolesta kaikki ketä haluaa saa tykätä pikku g:stä, mutta mä en laske sitä oikeaksi musiikiksi...

Jahas. No, se on sun mielipiteesi ja sinulla on siihen oikeus. Harmi vaan...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)