Aihe: Behringer BLUE DEVIL!!
1 2
superfly
01.11.2003 12:34:00
Kertokaahan sitten tästä jos tiedätte:

http://www.netzmarkt.de/thomann/tho … inger_gx212_ultratwin_prodinfo.html

Onko säröt millaset? Olisiko tämä setti mistään kotoisin:

Kitara > H&K Tubeman > muut efektit > tämä behringerin vahvistin

Olisiko tässä MITÄÄN järkeä?

Mun mielestä ei ole, koska melkein samalla rahalla saat käytetyn putkikombon.
Harppu on alaston piano
superfly
01.11.2003 13:03:28
Tätä minäkin epäilin. Eli 500 €gellä varmaan irtoo aika jees käytetty putkikombo, jossa on efektilenkki? Ajattelin meinaa säilyttää ton H&K etusena, koska se on LOISTAVA.

Jees, esim. itse maksoin Peaveyn Classic-putkikombosta 400 euroa. Efektilenkki löytyy myös. Marshallin JCM-800-komboa on myös näkynyt noin 500 euron hintaan joskus. Onhan noita. En mene tuota kysymääsi Behringeriäkään arvostelemaan, kun en ole ikinä testannut.
Harppu on alaston piano
Härski
01.11.2003 13:08:14
Jees, esim. itse maksoin Peaveyn Classic-putkikombosta 400 euroa. Efektilenkki löytyy myös. Marshallin JCM-800-komboa on myös näkynyt noin 500 euron hintaan joskus. Onhan noita. En mene tuota kysymääsi Behringeriäkään arvostelemaan, kun en ole ikinä testannut.

Joo, no entäs kun mulla on nyt tää Laneyn TF200 ja Tuubimies FX loopissa, oon ajatellu upgradettaa sen TF 320:seen, lähinnä tehojan ja kahden elementin takia. Onko tässä mitään itua? Muuten pärjään hyvin, mutta tässä alkaa olee pikkuhiljaa semmoset ajat, että tehoja voi tarvita lisää. Ja eikös toi kaks elementtiä ole _aina_ parempi, kuin yks?
Miikathebest
01.11.2003 13:09:09 (muokattu 01.11.2003 13:10:10)

Kertokaahan sitten tästä jos tiedätte:

http://www.netzmarkt.de/thomann/tho … inger_gx212_ultratwin_prodinfo.html

Onko säröt millaset? Olisiko tämä setti mistään kotoisin:

Kitara > H&K Tubeman > muut efektit > tämä behringerin vahvistin

Olisiko tässä MITÄÄN järkeä?

Onhan siitä kirjoitettu.
Haulla löytyy.
EDIT: tai hae gx 210 ... se on melkein sama, ja siitä on ainakin melko paljon juttua.
Parempi sika säkissä, kuin possu kassissa!
Miika Rocks It
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)