konnamatti 20.07.2006 09:21:14 (muokattu 20.07.2006 09:23:15) | |
---|
[19:36] ei vittu blues on yliarvostettuu |
lapio 20.07.2006 16:20:01 | |
---|
Ei ihan hullun hintainen laite. Taidan kyllä hankkia tuon vekottimen. Kiveo! Kiviä on vaarallista ottaa! |
Dr. nakkisormi 31.07.2006 21:59:19 | |
---|
Nintendo gamecube löytyy :D W00T??!!^^ |
dictatorsh*t 01.08.2006 00:50:22 | |
---|
Hankinpa vähän aikaa sitten DS Liten, ihan hauska vehjehän se on. Metroid Prime Huntersia ja AW: Dual Strikea on tullut jauhettua. Jossain vaiheessa varmaan tulee hankittua se DS:n uusi Super Mario Bros. Joskus aiemmin olen omistanut oisko ollut Gameboy Pocketin, sillä joku Mario ja Donkey Kong. Parhaita olivat. |
Jarkko G. 01.08.2006 12:08:54 | |
---|
Stockalla olisi nyt DS Lite ja aivojumppa peli 159e. Houkutus on iso. "Run to the bedroom, in the suitcase on the left
You'll find my favourite axe.." |
MaD PiAnIsT 01.08.2006 16:03:25 | |
---|
aivojumppa peli APUA!! Typeriä pelejä. Ei innosta ainakaan itseäni ostaamaan laitetta. Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio.
(Charles Bukowski) |
Deathrace King 02.08.2006 01:12:06 | |
---|
Pakko heittää tänne jos joku missasi tuolta hauskat videot - ketjusta: http://www.youtube.com/watch?v=XjUz8IT0CYg Hemmetti, että nauroin tuolle. Tulvahti mieleen ne tuskaiset hetket tuon pelin parissa. Buhahahaaa!!! Vitun hyvä. Se oli paras ku jäbä koittaa kerta toisensa jälkeen hypätä sinne välikköön, missä oli se pizzaslaissi :D Oli muuten himo vaikee peli, silti joutu tahkoomaan tunteja putkeen, huhhuh.. Tää on kans ihan paras: http://www.youtube.com/watch?v=y306cWw98a4&NR Miten voi joku peli ollakin noin paska??? Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.chaoscreation.net |
Juugeli 02.08.2006 01:30:07 | |
---|
Hohoh! Angry Nintendo Nerd on mun uus idoli :D Löytyy näköjään vielä lisääkin noita... Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8
Pastilli? |
Ze Kink 02.08.2006 02:17:37 (muokattu 02.08.2006 02:18:32) | |
---|
Buhahahaaa!!! Vitun hyvä. Se oli paras ku jäbä koittaa kerta toisensa jälkeen hypätä sinne välikköön, missä oli se pizzaslaissi :D Oli muuten himo vaikee peli, silti joutu tahkoomaan tunteja putkeen, huhhuh.. Pääsin kai kahdesti sen sukelluskohdan läpi, yritin varmaan miljoona kertaa. On kyllä aivan helvetin vaikea peli tosiaan. Hohoh! Angry Nintendo Nerd on mun uus idoli :D Löytyy näköjään vielä lisääkin noita... Joo, just vasta löysin tuosta videosta, kattelin kaikki. Roger Rabbittia ja Castlevaniaa olen tuon Turtlesin lisäksi pelannut, ja allekirjoitan kyllä nuo kaikki jutut. "Vittu! Mä diggaan viinaa, naisia ja rumpuja!" -Tuntematon spurgu metrossa |
MaD PiAnIsT 02.08.2006 10:51:50 | |
---|
Pääsin kai kahdesti sen sukelluskohdan läpi, yritin varmaan miljoona kertaa. On kyllä aivan helvetin vaikea peli tosiaan. Sama juttu. Ennen tehtiin sentään haastavia pelejä. Esimerkiksi Zelda nintendon 8-bittiselle. Ei mitään tallennusmahdollisuuksia. Koko peli ilman tallennusta. Eli koko peli piti pelata läpi kun sen kerran aloitti. Isoveljeni kaveri oli sen urotyön joskus tehnyt. Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio.
(Charles Bukowski) |
Dacatch 02.08.2006 10:57:14 | |
---|
Sama juttu. Ennen tehtiin sentään haastavia pelejä. Esimerkiksi Zelda nintendon 8-bittiselle. Ei mitään tallennusmahdollisuuksia. Koko peli ilman tallennusta. Eli koko peli piti pelata läpi kun sen kerran aloitti. Isoveljeni kaveri oli sen urotyön joskus tehnyt. ? Kyllä Zeldassa on oikein patteritallennus, eli ei mitään salasanoja tms. |
MaD PiAnIsT 02.08.2006 11:17:45 (muokattu 02.08.2006 11:18:01) | |
---|
? Kyllä Zeldassa on oikein patteritallennus, eli ei mitään salasanoja tms. ? Olenko haukannut nyt paskaa? Itse kun en ole koskaan Nintendoa omistanut niin voin olla väärässäkin. Näin isoveljeni sen kertoi aikoinaan. Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio.
(Charles Bukowski) |
Eikös tuo Zelda nimenomaan ollut ensimmäinen konsolipeli, jossa pystyi tallentaa? Näin muistan lukeneeni. cherub with heavy metal machine |
kk80 02.08.2006 13:27:15 | |
---|
Pääsin kai kahdesti sen sukelluskohdan läpi, yritin varmaan miljoona kertaa. On kyllä aivan helvetin vaikea peli tosiaan. Sukelluskohtahan oli helppo. Muutaman kerran kun tsekkasi missä pommit ovat niin ne sai purettua ihan kivasti aikarajan puitteissa. Lentokentän jälkeinen kenttä olikin sitten jo aika sadistinen. Muistaakseni koitin joskus emulaattorillakin mennä tuota läpi tallenteluja apuna käyttäen mutta ei onnistunut. Haluaisin todella tietää onko tuon joku mennyt läpi oikeasti... Joo, just vasta löysin tuosta videosta, kattelin kaikki. Roger Rabbittia ja Castlevaniaa olen tuon Turtlesin lisäksi pelannut, ja allekirjoitan kyllä nuo kaikki jutut... ... paitsi sen että tuo tasohyppely Turtles olisi noita Arcademättöjä huonompi. Itsekkin katsoin noi kaikki läpi. Loistavia, näitä täytyy löytää lisää. Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010! |
aleksi 02.08.2006 13:39:28 (muokattu 02.08.2006 13:39:38) | |
---|
Mulla ainakin oli tuo Zelda ja muistelisin, että tallennus onnistui. Oli muuten hyvä peli. "Punk rock should mean freedom, liking and accepting anything that you like, playing whatever you want, as sloppy as you want, as long as it's good and has passion." |
Dacatch 02.08.2006 13:41:19 | |
---|
Jännä katsoa tuota Angry Nintendo Nerdin videota Castlevania 2:sta, koska ko. peli on minun suosikki Castlevaniani. |
Synnyttäjä 02.08.2006 13:59:21 | |
---|
Jännä katsoa tuota Angry Nintendo Nerdin videota Castlevania 2:sta, koska ko. peli on minun suosikki Castlevaniani. Vitsihän tuo oli, mutta jos kaveri olisi tosissaan ollut, olisi se missannut pelin pointin täydellisesti. Kaikki tuntee apinan, apina ei tunne ketään. |
katsonautiotahiekkarantaa 02.08.2006 14:38:41 | |
---|
Angry Nerd matkii ärsyttävästi Penn Jilletteä ja kiroilee likaa. Simon's Quest on mahtava peli. |
Jarkko G. 02.08.2006 15:19:56 | |
---|
APUA!! Typeriä pelejä. Ei innosta ainakaan itseäni ostaamaan laitetta. Nooh Nooh! Jos itämaiset lääkärit suosittelee niin se ei voi olla huono. "Run to the bedroom, in the suitcase on the left
You'll find my favourite axe.." |
Pelsi 02.08.2006 16:56:29 | |
---|
Pakko heittää tänne jos joku missasi tuolta hauskat videot - ketjusta: http://www.youtube.com/watch?v=XjUz8IT0CYg Hemmetti, että nauroin tuolle. Tulvahti mieleen ne tuskaiset hetket tuon pelin parissa. Hieno peli se oli joka tapauksessa... Eheivv... + Lapsena sitä oli aivan käsittämättömän kärsivällinen, kaikki nuo vituiksi menneet kohdat sitä pelasi vaan kiltisti läpi lukemattomien yritysten jälkeen. Pakko kai se tietysti oli, kun yksi pelikasetti maksoi liki 500 markkaa. Eikös muuten tuossa 6.00 minuttin kohdalla siinä "u can just walk over it" kohdassa voinut hypätä sieltä alhaalta sinne ylös? Ei kai. Itsekin tuota kohtaa aikoinaan kirosin ja manasin perkelettä, kun ei siitä yksinkertaisesti ole mahdollista hypätä yli. Ja sen palikan korkeuden ovat Konamin insinöörit laskeneet niin tarkkaan, että alhaaltakaan ei pääse, vaan jää jotain millin vajaaksi. Mä mustat velhot oon! |