jj86 31.10.2003 20:11:12 | |
---|
Nii mitä eroa näillä on? Kun nämä ovat aina saman Duncan customin otsikon alla.. nii eli mitä eroa näillä on.. Ja toinen kysymys että mikä mikki olis hyvä kaveriksi tälle mikille..? mulle ois tommonen customi tulossa tallaan siis.. Mun Äidinkieli kusee aika rankasti. |
Invader 31.10.2003 20:42:14 (muokattu 31.10.2003 20:42:21) | |
---|
TB5 taitaapi olla trembucker-mallia, eli tarkoitettu vibratallaisille kitaroille. Niissä on napapalat hieman eri kohdilla kuin kiinteätallaisia varten tarkoitetussa SH5:ssa. |
askomiko 01.11.2003 00:28:05 (muokattu 01.11.2003 00:29:10) | |
---|
TB eli trembucker on muutaman millin leveämpi. Eli kielet osuu paremmin niiden magneettien päälle, jos käytössä on strato tai floydilliseen kitara. Lespaul-tyylinen talla taasen on pikkuisen kapeampi joten niihin osuu parhaiten SH-mikit, eli normaalit. Dimarziolla samaa asiaa ajaa "F-spaced" -mallit. Customin kaveriksi voisi miettiä vaikkapa Jazz, pearly gates, 55-model, seth lover ja alnico proII. |
Customin kaveriksi voisi miettiä vaikkapa Jazz, pearly gates, 55-model, seth lover ja alnico proII. Jees... toi Jazz malli vaikuttais olevan mun makuuni... Täytyy varmaa seuraavaks semmonen hommata... Ja on muuten pirun hyvä että tuli sitten ostettua tuo TB5 Malli eikä SH5, kun mullakin tuo helvetin tuomiopäivän kone floikka on... EDIT: Onkohan muuten tietoa, kun mulla on nyt Duncan Designedien "kopio" jazzista, niin onko niissä Duncan Designedeissa muuta eroa kuin valmistus maa..? Kun eihän mulla sit mitään järkeä ole mitään uutta jazzia mennä ostamaan... ku samalla tavalla kai sen sähkön pitäs siinä kulkea kuin muu maalaisessa jossa on samat osat.. EDIT: ÄH... ei se voi mitenkään olla saman lainen... ei mikää niin kallis mikki voi olla niin paska kuin tää Duncan Designed.. Mun Äidinkieli kusee aika rankasti. |
Dr. Muff 01.11.2003 13:05:34 | |
---|
EDIT: Onkohan muuten tietoa, kun mulla on nyt Duncan Designedien "kopio" jazzista, niin onko niissä Duncan Designedeissa muuta eroa kuin valmistus maa..? Kyllä se olis vähän itseään polveen ampumista jos valmistuttaisi ja möisi halvalla yhtä hyviä mikkejä kuin kalliilla. Mutta ei sillä, ei ne kaikki Duncan Designed mikit ihan huonoja ole. Ja ei keskinkertaisen mikin ja hyvän mikin ero niin paljoa ole. Siis soundissa, hinnassa kylläkin. |