Aihe: naisbasisteja?
1 2 3 4
wellamo
04.08.2006 12:04:44

ilmoittautuu!
kohkausta, corea ja tsemppistä.
tigrushka
05.08.2006 15:19:23
Täällä kans. Laiska ja huono, mutta kuitenki.

Samat sanat. :)
Teuvo Loman Euroviisuihin-kerho#3
"Those who know do not tell, those who tell do not know."
Emirien
16.05.2008 14:26:55
No nyt on pakko kyllä tunnustaa tänne, että toimenkuvani on vaihtumassa bändissä laulajasta basistilaulajaksi. Kesäkuun puolillavälin tulee kotiin thomannilta esp ltd:n kirves, ax-54. Lyhytskaalaiseen oli pakko kallistua, kun pisimmällä sormellani on mittaa 6cm :D

Armotonta treenaamista edessä, että onnistuu laulamaan ja soittamaan samanaikaisesti ja että kehtaa joskus keikkaillakin.
toivajar16
16.05.2008 14:28:24
No nyt on pakko kyllä tunnustaa tänne, että toimenkuvani on vaihtumassa bändissä laulajasta basistilaulajaksi. Kesäkuun puolillavälin tulee kotiin thomannilta esp ltd:n kirves, ax-54. Lyhytskaalaiseen oli pakko kallistua, kun pisimmällä sormellani on mittaa 6cm :D

Armotonta treenaamista edessä, että onnistuu laulamaan ja soittamaan samanaikaisesti ja että kehtaa joskus keikkaillakin.

Onnittelut erinomaisesta valinnasta. Basistit pyörittävät maailmaa...
www.myspace.com/rollcageband
Akai
16.05.2008 17:50:18
Onnittelut erinomaisesta valinnasta. Basistit pyörittävät maailmaa...
Ja saavat kaikki naiset! ...hetkinen.
If it's too loud, you're too old!
Seljanmarja
16.05.2008 20:14:35 (muokattu 16.05.2008 20:14:47)
Yksi uusi naisbasisti kaapista ulos. Soittanut olen yli kaksi vuotta, metallipitoista musaa tilutan aikas paljon, esikuvana Cliff Burton ja Flea. Kahdessa eri bändissä soittelen, joista toinen on hyvinkin kovatasoinen ja toinen jamittelubändi. Eli basso hyvinkin jokapäiväinen kapine. Kiitos.
well that's what I said
pehko
17.05.2008 11:29:05
Mun kädet pysyy paremmassa kunnossa kun basso ei ole liian korkealla.

itellä roikku ensin niin että ois voinu kusta bodyn yli. sitten se oli leuassa, sit taas jossain alempana, sit ylempänä, sit löyty kultanen keskitie.

lisää naisbasisteja.
"From this far away, it kind of looks like rain."
Wadler
18.05.2008 17:22:24
Mikä on parasta nais basisteissa? Se että ne osaa soittaa slappiä.
Heko heko..
MK73
08.11.2009 19:00:02
Kaikille naisbasisteille (ja miksei miehillekin) passaa harrastuksen pontimeksi Tal Wilkenfeld:

http://www.drummerworld.com/Videos/vinniecolaiutacrossroads.html

Lievästi sanottuna huima ollut australialaissyntyisen neidin (s.1986) urakehitys. Pakko kysyä, että mitäs tykkäätte? Mä olen ainakin aivan pähkinöinä ;-)
Hiki ja vääntö.
Jokku
09.11.2009 11:30:32

MK73: Kaikille naisbasisteille (ja miksei miehillekin) passaa harrastuksen pontimeksi Tal Wilkenfeld:

Lievästi sanottuna huima ollut australialaissyntyisen neidin (s.1986) urakehitys. Pakko kysyä, että mitäs tykkäätte? Mä olen ainakin aivan pähkinöinä ;-)

Wow. Ihan samoilla linjoilla sun kanssa. Tosi mukavaa soittoa.
öl m
09.11.2009 11:45:07
MK73: Kaikille naisbasisteille (ja miksei miehillekin) passaa harrastuksen pontimeksi Tal Wilkenfeld:

Räkä ja paska puuttuu tyystin. Johtuisiko nuoresta iästä? Tiedä häntä... Voi johtua myös omasta karsastuksestani tällaiseen opisto/muniin/häpyhuuliinpuhaltelumusiikkiin.
http://www.mikseri.net/user/kasmra
saikkpe
09.11.2009 13:17:44

Käytiin viikonloppuna Ryhmiksessä katsastamassa Ulla Tapaninen & Nasevat Kurtut. Jösses, että olivat taitavia. Basisti ei poikennut linjasta vaan mätti kontralla menemään niin, että vanhaa hirvitti. Suosittelen tsekkaamaan, jos kohdalle osuvat.
JudeJude
09.11.2009 14:48:29
saikkpe: Käytiin viikonloppuna Ryhmiksessä katsastamassa Ulla Tapaninen & Nasevat Kurtut. Jösses, että olivat taitavia. Basisti ei poikennut linjasta vaan mätti kontralla menemään niin, että vanhaa hirvitti. Suosittelen tsekkaamaan, jos kohdalle osuvat.

Mmm, Sara on meitsin idoli. Ja kun se vielä on yhtä hurja perkussionisti, niin luu on täällä päin jo kurkussa useatta metriä.
"Kaikki jotka soittavat bassoviulua tai pasuunaa, ovat useimmiten neuvottomia." -Anton Tsehov, Romaani bassoviulusta
absqua
09.11.2009 16:22:18
JudeJude: Mmm, Sara on meitsin idoli. Ja kun se vielä on yhtä hurja perkussionisti, niin luu on täällä päin jo kurkussa useatta metriä.

Ei nyt ihan idoli mulle, mutta kunnianarvoisa kollega ja aivan jumalattoman kovettu bassonpelaaja. Arvostan todella korkealle tuon mimmin.
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
vilmahiiri
10.11.2009 20:36:47

reilu vuosi on tullut tota läskibassoa hakattua..
Keep the focus and eventually the focus will keep you.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)