Aihe: hevirumpalien peltikikkailu
1 2 3
Deino
31.07.2006 19:26:52

Mielestäni Cephalic Carnagen rumpali käyttelee lautasiaan melkoisen hienosti. Siinä kuulee fillejä, aksentteja(älä?) ja muuta paljon enemmän kuin muilta olen kuullut. Ja pidän todella paljon.

Kuuntelimpa aikani kuluksi, ja on kyllä vedetty aivan överiksi, liika on liikaa.
south_of_heaven
31.07.2006 19:37:32
Kuuntelimpa aikani kuluksi, ja on kyllä vedetty aivan överiksi, liika on liikaa.

mitä kuuntelit?
itki south_of_heaven
Deino
31.07.2006 19:37:52

mitä kuuntelit?

En muista, latasin jotain random-biisejä.
south_of_heaven
31.07.2006 19:46:21
itki south_of_heaven
nekronaut
31.07.2006 20:48:56 (muokattu 31.07.2006 21:07:52)
siis mitä helvettiä, yhdessä livepätkässä sillä oli edessä yksi tomi ja lattialla yksi, en sit tiiä oliko joku erikoistapaus?

E: http://shop.relapse.com/content/downloads.aspx?MediaTypeID=3

tuolta se mastodonin video, itse en ainakaan näe kuin kaksi tomia, kaivan sen livepätkän vielä jostain...

E2: väärin meni, taisin sekoitttaa johkin muuhun bändiin, oliskohan se moposetti ollu isisksen rumpalilla? ei pysty muistamaan, mutta pointti oli se että kahdellakin pärjää, "mutku larssillakin on 9 tommii ja 12 grhas tsympaallii ni mullakin pitää olla"
MK73
31.07.2006 21:44:36
Terrystä vielä: Pakkohan sen on taitava kaveri olla, eihän se turhaan noin monen eri artistin kanssa ole levyttänyt. Yhden ihan makean soolon olen kuullut, olisiko ollut juuri Zappan ajoilta, sillä siinä oli ihan normaali setti. Kuitenkin tuo sen sooloura on mun mielestä lähinnä vitsi, rummut nyt kun ei oikeasti ole sellainen soitin jota yksinään jaksaisi kuunnella levyllistä, vaikka Terryllä miten on melodisia tomeja sun muita.

Jep, voisin suositella Bozzion uralta muutamaa levyä:

The Brecker Brothers: Heavy Metal Be bop
Jeff Beck: Guitar Shop
Bozzio-Levin-Stevens: Situation Dangerous

Noi ovat minusta oikeasti hyviä. Zappa -levytykset tietenkin myös, mikäli kiinnostaa. Mutta Terry on aika omituinen soittajapersoona ja todellakin suuri osa sen projekteista viheltää korkealta yli meikäläisenkin.
dictatorsh*t
01.08.2006 00:12:47
oliskohan se moposetti ollu isisksen rumpalilla?

Kylläpä vain.
Jomped
01.08.2006 00:31:32

N. Barker (ex-dimmu, old mans child, mitä vielä) ainakin kilkuttelee mukavasti, sopivat mielestäni mainiosti em. bändien biiseihin. Kyllä se johonkin sopii :---)

Mä rakastan hänen tyyliään. se on taidetta parhaimmillaan! ja kaunista. :D:D avautuminen.
hmphrmph
Aegis
01.08.2006 03:34:02
siis mitä helvettiä, yhdessä livepätkässä sillä oli edessä yksi tomi ja lattialla yksi, en sit tiiä oliko joku erikoistapaus?

E: http://shop.relapse.com/content/downloads.aspx?MediaTypeID=3

tuolta se mastodonin video, itse en ainakaan näe kuin kaksi tomia, kaivan sen livepätkän vielä jostain...

E2: väärin meni, taisin sekoitttaa johkin muuhun bändiin, oliskohan se moposetti ollu isisksen rumpalilla? ei pysty muistamaan, mutta pointti oli se että kahdellakin pärjää, "mutku larssillakin on 9 tommii ja 12 grhas tsympaallii ni mullakin pitää olla"

Ainakin Blood & Thunderin promovideossa soittaa mopolla, mutta livenä ainakin tomeja on ihan reilusti. Soitto joka tapauksessa kyllä enemmän painottuu ihan niihin rumpuihin eikä pelteihin.
Joka virtsaa säästää se lastaan vihaa.
stanos
02.08.2006 08:18:44

Mä en Teron soitosta löydä kyllä mitään hienoa. Mun kirjoissani menee vähän näihin muniinpuhaltelijoiden sakkiin. Tosin, en ole Terolta kuullut mitään kunnon musiikkia koskaan, vaan sitä hänen soolomatskuaan. Ihan hirveää.

Itse tykkään kyllä hirmuisesti keräillä kaikkea härpäkettä niin paljon kuin vain budjetti sallii, mutta keikalle lähdettäessä on satsina useinmiten Haikat, ride, crash (mahdollisesti toinen) sekä ehkä splash. Tomeja kaksi. Sillä pärjää humpat ja rokit ihan hyvin.

http://www.youtube.com/watch?v=uvAOYtyqpbw&search=Terry%20Bozzio

Omituista kikkailua ja niillä pelleillä..
Stanosfaction the only statisfaction!
passe
02.08.2006 10:42:43
http://www.youtube.com/watch?v=uvAOYtyqpbw&search=Terry%20Bozzio

Omituista kikkailua ja niillä pelleillä..

Juuri ne pellithän ne ovat Bozzion ehkä "omin" tavaramerkki. Tykkää tai ei, jos on kerran kuullut Terryn "peltikikkailua", niin kyllähän sen tunnistaa sen jälkeen lopun ikäänsä. Mielestäni se on jo sinänsä saavutus, merkittävä sellainen. Tietenkin on plussaa, jos aina välillä joku pätkä kuulostaakin hyvältä... mutta sitten mennäänkin taas jo niihin Mustin munan nuolemis juttuihin.
"Good is in the details..."
MK73
02.08.2006 11:17:55 (muokattu 02.08.2006 18:46:13)
Juuri ne pellithän ne ovat Bozzion ehkä "omin" tavaramerkki. Tykkää tai ei, jos on kerran kuullut Terryn "peltikikkailua", niin kyllähän sen tunnistaa sen jälkeen lopun ikäänsä. Mielestäni se on jo sinänsä saavutus, merkittävä sellainen. Tietenkin on plussaa, jos aina välillä joku pätkä kuulostaakin hyvältä... mutta sitten mennäänkin taas jo niihin Mustin munan nuolemis juttuihin.

Näinpä, hauskahan se on tuokin Bozzion pätkä. Ilmanmuuta lempirumpaleitani, nimenomaan persoonallisuutensa, ja erikoisten soundiensa takia. Ja osaa silti soittaa svengaavasti. Luulen, että Terryltä taittuisi tanssihuttukeikkakin ihan tyylikkäästi mopedisetillä - jos keikkapalkkiosta päästäisiin sopuun ;-)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)