antti2 30.07.2006 21:01:08 | |
---|
Onko sonor 3005 sarjan rummut laadukkaita? Meinasin ostaa ja pitäis vähän tietää voiko niillä humppaa ruveta soittamaan. |
hollmi-5 30.07.2006 22:26:22 | |
---|
Onko sonor 3005 sarjan rummut laadukkaita? Meinasin ostaa ja pitäis vähän tietää voiko niillä humppaa ruveta soittamaan. Hinta vastaa laatua. Humppa taipuu varmasti. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Sonormies 30.07.2006 23:55:50 | |
---|
Mulla on Sonorin 2003:set. 3005 taitaa olla eri puuta ja lakatulla pinnalla, mutta jos ne on yhtään 2003:n kaltaiset niin hyvän kaupan teet, jos 3005:t ostat. Kyllä niillä pitäisi taipua niin humpat kuin rokkänrollitkin. "Vaikka kuinka hjuva rumpali, aina haitta vähän soitto." -puolalaisen pianistin mielipide rumpalin tarpeellisuudesta orkesterissa |
Tindrum 31.07.2006 00:19:07 | |
---|
Taipuu. Ja taipuu ihan mikä vaan. Reilut puoli vuotta soitellut, eikä pahaa sanottavaa muusta kuin setin mukana tulleesta P433 pedaalista. Vaihdoin parempaan ennen ensimmäistä soittokertaa kun ruuvi akselin päässä korkkas ensiasennuksella. Samaa vikaa on tiedotettu olevan kalleimmissa Giant Step-pedaaleissa. Hinta/laatusuhde ihan paras markkinoilla. m© m©
Marsista ei tule löytymään minkäänlaisia merkkejä elämästä.
Chuck Norris on käynyt siellä. |
Klooni 31.07.2006 09:25:28 | |
---|
Peesaan edellisiä, hinta / laatusuhde on erittäin hyvä, hyvät rummut, hyvä hardware (paitsi se pedaalin ruuvi, meikän entisen setin tuplissa korkkasi kanssa). |
Jaren 31.07.2006 15:21:31 (muokattu 31.07.2006 15:30:29) | |
---|
Jep, hyvin taipuu humpat/rokit/jazzit+ muu häröily. Eli itselläni on ja hyvinhän ne pelittää ja ennekaikkea soivat, kunhan vain osaa virittää. Itselläni vielä tuo virityksen jalotaito hieman hakusessa, mutta rumpu opettajani virittämänä ne rupesivat soimaan oikein makoisasti. Hardware on tukevaa ja melko painavaa, eivät ole ihan heti kaatumassa. Kromit ja lakkapinnat tasaisia ja kauniita, ei skrupuja pinnassa. Myös reunaviisteet ovat omissani kunnossa. Ainoat varsinaiset "viat" ovat mukana tuleva pedaali, jossa ei ole juuri säätövaraa(jousi minulle liian tiukka löysimmilläänkin) ja snaren muovinen virityskoneisto. Offtopic: Pitäisi kohta laittaa uutta kuvaa näistä sonoreistani, on nääs kaikenlaista tapahtunut tuolla setinpuollella. Kohta varmaan löytyy Speed King:kin sieltä komeilemasta. Edit: war alles nur scheisse. "Vitut mä mitään mistään tiedä, mä EN oo täällä EES töissä" |
Jaakob 02.08.2006 09:25:13 | |
---|
Komppi kulkee tukevasti kuin saksalainen panzerwaageni. Reten. |
Hyvät ovat varmasti... Treeniä ja keikkaa on viskattu jopa 505-sarjalaisilla! Yleensä kaikki on kiinni siitä kuuluisasta paikasta: rumpupallista. Kuka siinä istuu ja käskyttää kannuja... Svengaa kuin kauris. |
Sonormies 02.08.2006 14:37:11 | |
---|
Yleensä kaikki on kiinni siitä kuuluisasta paikasta: rumpupallista. Kuka siinä istuu ja käskyttää kannuja... Juuri näin. Plop plop. Plussa tuli. "Vaikka kuinka hjuva rumpali, aina haitta vähän soitto." -puolalaisen pianistin mielipide rumpalin tarpeellisuudesta orkesterissa |