Mika Antero 01.08.2006 14:00:04 | |
---|
Kun mark II ole jäljellä kuin rumpali, ja Ketä muita? Laulaja ja basisti. |
ekikoo 01.08.2006 17:35:29 (muokattu 01.08.2006 17:38:51) | |
---|
Itselläni on vain Perfect Strangers ja erittäin hyvä levy on. Mutta Purplella on vain niin helvetisti niitä julkaisuja, eikä niistä ota selvää että mikä on kokoelma vai studioalbumi... Suositelkaa ihmeessä yhtyeen levyjä minulle jos jaksatte, olen kaavaillut The Battle Rages On-levyn hankintaa kunhan jostain ensin löytyy sopuhintaan. e: tää olikin tällainen epävirallinen ketju All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH! |
sus 01.08.2006 17:39:07 | |
---|
Itselläni on vain Perfect Strangers ja erittäin hyvä levy on. Mutta Purplella on vain niin helvetisti niitä julkaisuja, eikä niistä ota selvää että mikä on kokoelma vai studioalbumi... Suositelkaa ihmeessä yhtyeen levyjä minulle jos jaksatte, olen kaavaillut The Battle Rages On-levyn hankintaa kunhan jostain ensin löytyy sopuhintaan. Pakkohankinnat: Burn, Fireball, In Rock, Stormbringer, Machine Head Come and taste the band, The House of Blue Light ja Purplendicular ainakin. Rock'N'Roll All Night
Sex And Drugs And Booze All Day
Let's Go Fishing |
Mika Antero 01.08.2006 17:40:37 (muokattu 01.08.2006 17:49:13) | |
---|
Suositelkaa ihmeessä yhtyeen levyjä minulle jos jaksatte, olen kaavaillut The Battle Rages On-levyn hankintaa kunhan jostain ensin löytyy sopuhintaan. Näitä suosituksia on ollut ties kuinka monessa Purple -ketjussa, mutta ei se mitn. Älä nyt ainakaan Battle rages onia osta, osta mielummin vaikka Shades of Deep Purple In rock Burn ja Rapture of the deep, niin pääset jyvälle bändistä. EDIT: Aika helpostihan intterneetin kätköistä löytyy lista bändin studioälppäreistä: http://www.thehighwaystar.com/rosas/jouni/discos/discostu.html Uusin tosin listasta puuttuu. |
rheinone 01.08.2006 17:48:18 (muokattu 02.08.2006 16:53:26) | |
---|
Just kuuntelin autossa On The Wings Of The Russian Foxbat -livetuplaa. Kyllä ovat herrat Bolin ja Hughes vedossa tossa. Sääli että Coverdalen ääni on melkoisen ruosteessa. Muuten olis kyllä kovin livelevy, jonka Purple on koskaan ulos pukannu. Kai muuten tiesitte että Foxbat on se lentokonepelikorteistakin tuttu MIG-25? E: No eihän Foxbat mikään MiG-21 oo, vaan MiG-25. Ihme ettei edes Silvio viittiny puuttua tähän karmeaan virheeseen. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
Capman 01.08.2006 18:01:23 | |
---|
Kauhean vähän tulee jostain syystä kuunneltua tota Bolin/Hughes/Coverdale (Mark ?) ajan tuplaliveä. Hughes on kehittynyt valtavasti laulajana niistä päivistä... ;-) Battle Rages Onia en menisi kyllä ensimmäisten Purplen levyjen joukossa ostamaan. Omia suosikkejani Purplen tuotannosta on Machine Head, Burn, Stormbringer, Come And Taste The Band ja Purpendicular. |
Mika Antero 01.08.2006 18:05:42 | |
---|
Kauhean vähän tulee jostain syystä kuunneltua tota Bolin/Hughes/Coverdale (Mark ?) ajan tuplaliveä. Hughes on kehittynyt valtavasti laulajana niistä päivistä... ;-)
Sitten jäämmekin odottelemaan nimimerkin sirdickyj aktivoitumista... |
rheinone 01.08.2006 18:11:43 (muokattu 01.08.2006 18:12:52) | |
---|
Kauhean vähän tulee jostain syystä kuunneltua tota Bolin/Hughes/Coverdale (Mark ?) ajan tuplaliveä. Hughes on kehittynyt valtavasti laulajana niistä päivistä... ;-) Vähän tulee kuunneltua Purplen livelevyjä ylipäätään. Tätä oon kuunnellut vähiten, ehkä just siks se jaksaa innostaa. Hughesilla nyt oli Purplessa laulajana selkee rooli (=kiljunta ja soul-jutut), eikä Coverdalen tontille varmaan ollu paljon menemistä. Mutta meininki tolla Foxbatilla on kova, erityisesti aikaisemmin mainitsemieni herrojen kannattelemana. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
sirdickyj 01.08.2006 22:32:00 | |
---|
Vähän tulee kuunneltua Purplen livelevyjä ylipäätään. Tätä oon kuunnellut vähiten, ehkä just siks se jaksaa innostaa. Hughesilla nyt oli Purplessa laulajana selkee rooli (=kiljunta ja soul-jutut), eikä Coverdalen tontille varmaan ollu paljon menemistä. Mutta meininki tolla Foxbatilla on kova, erityisesti aikaisemmin mainitsemieni herrojen kannattelemana. Mitä vittua? Mist sait ton levyn? Oon yrittäny kissojen sekä naapurin koiran kans metsästää!!! Joo, useissa yhteyksissä on mainittu kovimmax Purple-liveks, ja uskon kyllä. Bolin on turkasen kova soittaja, siitä voi sitten olla montaa mieltä, että miten herran soittotyyli sopi niiden Blackmore-juttujen vetämiseen. Kuulemma se olikin miehen suurin kompastuskivi, eikä oikein huvittanut niitä vedelläkään. Eihän sitä voi kyllin toistella, kuinka Burn ja Stormbringer ovat sitä kovinta Purplea, siis mulle. Come taste the band on kanssa kova, ja eipä niitä Gillan levytyksiäkään voi väheksyä, paitsi In Rockia, ja etenkin lastenlauluja Black Night ja Strange kind of woman. Pataan! |
2541 01.08.2006 22:41:32 | |
---|
"Foxbat" löytyy Arimanilta tilaustuotteista ( http://www.ariman.fi/tilaustuotteet/). Tuosta on olemassa toinenkin versio, muistaakseni "King Biscuit Flower Hour" -sarjan cd (jenkkijulkaisu), mutta huhujen mukaan siinä olisi astetta heikompi soundi. |
rheinone 01.08.2006 22:43:25 | |
---|
Mitä vittua? Mist sait ton levyn? Oon yrittäny kissojen sekä naapurin koiran kans metsästää!!! Music Hunteristahan noita rokkilevyjä saa, joskus viime vuonna ainaki sai. Mahtaaks se olla enää pystyssäkään koko puoti. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
sirdickyj 01.08.2006 22:51:34 | |
---|
Music Hunteristahan noita rokkilevyjä saa, joskus viime vuonna ainaki sai. Mahtaaks se olla enää pystyssäkään koko puoti. En tiä, mut ainakaan tota ei siellä ollut. Pataan! |
sirdickyj 01.08.2006 22:53:28 | |
---|
"Foxbat" löytyy Arimanilta tilaustuotteista (http://www.ariman.fi/tilaustuotteet/). Tuosta on olemassa toinenkin versio, muistaakseni "King Biscuit Flower Hour" -sarjan cd (jenkkijulkaisu), mutta huhujen mukaan siinä olisi astetta heikompi soundi. tänks, hoidan tuotapikaa! Pataan! |
2541 01.08.2006 22:57:45 | |
---|
tänks, hoidan tuotapikaa! Oleppa hyvä. Ilmoitahan sitten jos saat tuotteen. Laitoin itse "Live In Paris 1975" tuplacd:n tuolta tilaukseen jo aikapäivää sitten, mutta voi olla että jääpi saamatta. On sieltä levyjä tullutkin, että ei sillä. www.hippieshakerecords.com saattaisi olla sitten toinen paikka Purple-levyjen ostoa silmällä pitäen. Siellä on ollut saatavilla mm. Purple Records -julkaisuja, joita nyt ei ihan joka kaupassa aina ole. |
sirdickyj 01.08.2006 23:04:47 (muokattu 01.08.2006 23:05:04) | |
---|
Oleppa hyvä. Ilmoitahan sitten jos saat tuotteen. Laitoin itse "Live In Paris 1975" tuplacd:n tuolta tilaukseen jo aikapäivää sitten, mutta voi olla että jääpi saamatta. On sieltä levyjä tullutkin, että ei sillä. www.hippieshakerecords.com saattaisi olla sitten toinen paikka Purple-levyjen ostoa silmällä pitäen. Siellä on ollut saatavilla mm. Purple Records -julkaisuja, joita nyt ei ihan joka kaupassa aina ole. eikstoi Live in Paris oo kanssa joku extended-Made in Europe tai joku sellanen? Pataan! |
2541 01.08.2006 23:08:07 | |
---|
eikstoi Live in Paris oo kanssa joku extended-Made in Europe tai joku sellanen? Joo, tai koko Pariisin keikka, mistä ainakin osa "Made In Europea" on koostettu. Conoisseur julkaisi 90 -luvulla "Mark 3 Final Concerts" tuplan, mutta tän pitäis olla parempi. Niin aina.:) http://www.purplerecords.net/paris75/paris75.htm |
Mika Antero 01.08.2006 23:08:57 | |
---|
www.hippieshakerecords.com saattaisi olla sitten toinen paikka Purple-levyjen ostoa silmällä pitäen. Siellä on ollut saatavilla mm. Purple Records -julkaisuja, joita nyt ei ihan joka kaupassa aina ole. Joskus kivikaudella markka-aikaan noita Foxbateja ynnä muita Purplen livejä sai Anttilasta hyvinkin edulliseen hintaan. Mutta kyllähän Foxbatista ja esim. Mk. III final concertsista kannattaa tukku eurojakin pulittaa, sen verran kovatasoisista julkaisuista -joistakin pienistä tyylivirheistä huolimatta- on kyse. |
sirdickyj 02.08.2006 08:17:45 | |
---|
Joo, tai koko Pariisin keikka, mistä ainakin osa "Made In Europea" on koostettu. Conoisseur julkaisi 90 -luvulla "Mark 3 Final Concerts" tuplan, mutta tän pitäis olla parempi. Niin aina.:) http://www.purplerecords.net/paris75/paris75.htm Muuten , tuli tota biisilistaa silmäillessä mieleen, että toi Mark 3 tais vetää aika vähän noita Mark 2 aikasia biisejä? Smoke, Lazy, Highway star...mitäs vielä? Noi taitaa olla ainoot dokumentoidut, ainakin äkkipäätään ei tuu muita mieleen. California Jam on tehty heti BUrnin jälkeen vissiin, mutta silti pärjäävät siinäkin omillaan, Smoke ja Space Truckin' (aijoo, toi vielä) vissiin vaan vanhaa kamaa. Toisaalta, siitä kaikastahan aika iso osa on sellasta ihme sekoilua, biisejä on vaan 7. DVD-julkaisun kunniaksi onneks Might just take your life myös mukana, herkkuva! Noista Mark 3 ja Mark 4 livetallenteista vielä...ainakin niissä, mitä oon kuullut, niin Hughes laulaa melkein puolet keikasta, onko tossa Foxbatissa samoin? Niin, ja "paras" esitys ikinä missään livetallenteella on Tommy Bolinin soolo Highway Starissa siinä Last Concert in Japanissa. Ai stna... Pataan! |
Smoke, Lazy, Highway star...mitäs vielä? ---------- Space Truckin' (aijoo, toi vielä) Woman from Tokyo? Oiskohan ollut jollain tallenteella. |
sirdickyj 02.08.2006 08:57:35 | |
---|
Woman from Tokyo? Oiskohan ollut jollain tallenteella. Voi olla, joo. Loogista olis että se olis siinä huippuonnistuneella Last Concert in Japan:illa, mutta sattuneesta syystä ei ole kunnia omistaa k.o. lättyä. Ootko muuten kuullut sitä? Pataan! |