Aihe: Behringer PREAMP/BOOSTER PB100
1
Bentley
01.08.2006 22:10:16

http://www.behringer.com/PB100/index.cfm?lang=ENG

Mitä mieltä olette tuosta vempaimesta? Tuo olisi näin paperilla hyvä just sooloja varten ettei tarvitsisi kikkailla ja tehdä erivolasia presettejä.
For those who can't be without the music!
N33m0
01.08.2006 22:52:28

Ei behringerillä kuuhun mennä...
slow music for slow people
Kitarmän
01.08.2006 23:05:22

saatikka tulla takas...
reppana
01.08.2006 23:14:14
Mulla on toi ja hyvin on toiminu.. Ei särise eikä syö singaalia.
Harjottelemalla oppii=)
Räbbänä
01.08.2006 23:28:16

Tuli mieleen Kummeli-sketsi jossa eräs kärttyinen setä asioi Kylien Kaupassa. :)

Setä "Vihko auki!"
Myyjä1 "litra kaljaa"
Myyjä2 "kaljaaa....
jne.

M1 "taitaa olla krapula"
S "Hiljaa munapää!"
M2 "Ei noilla vielä kuuhun mennä"
S "Haista sinä paska!"

Ja sitten jotain joka asiaan oikeastikkin liittyy. Itteäkin tuo kiinnostais... (piste)
Öri Öri Öri kansalaiset. "Tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän... eikä lähde sieltä milloinkaan pois...
käsi
04.08.2006 20:43:10

Täälläpä oli hyviä tarinoita joten taidanpa tilata tuollaisen jossain vaiheessa.. jos se nyt ei yli 30egeä maksa...

mulla on tuo pedaali, ei se autuaaksi tee. behkun tapaan tuntuu siltä kuin se leikkaisi soundista pikkuisen alapäätä pois. Putki vehkeitten kanssa toiminut paremmin kuin muutaman trankun kanssa joiden kanssa olen testannut.

tais parikymppiä ja pikkuisen päälle maksaa markun musiikissa sjoella.

vaasasta löydät unisoundista tuon melko varmasti, tilaavat kyllä jos tarvii
jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni
MadMatt
04.08.2006 20:50:35

"Uli Behringer. We've Had a Problem"
franko
04.08.2006 22:26:35
vittu kun mua kyrsii tuo ainainen behringerin mollaaminen. joo, ne ei ole todellakaan mitään loistopelejä jos niitä lähtee vertaamaan esim. näissä speduissa bossin vastaaviin, kuten usein tehdään. ei niiden ole tarkoitus ollakaan. kaiken lisäksi suurin osa perustaa mielipiteensä mnetin "yleiseen" mielipiteeseen siitä, että "joo ihan paskoja ovat" vaikkei ole itse koskaan henk.kohtaisesti testannut, saati nähnyt kyseistä pedaalia. kuinka moni tähänkin ketjuun kommentoineista on itse kokeillut tuota boostia? enkä tarkoita mitää sellaisesta "no en ite, mut kaverin kaiman serkku kokeili ja ihan pyllystä oli".

ketjun aloittajalle: käy kokeilemassa itse jossakin liikkeessä niin olet 100x viisaampi ja teet ihan omat johtopäätöksesi .

ja vielä nimimerkki "kädelle" kunniamaininta esimerkillisestä vastauksesta. saat sen kunniaksi plussan.
Mustikkamuffinssi
04.08.2006 23:57:39
"Uli Behringer. We've Had a Problem"

http://www.mikseri.net/music/play.php?id=183723&type=hi
"Onni on kuin jazzia. Jos joudut kysymään mitä se on, et luultavasti saa koskaan tietää." kalamies#45 >-)))>
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)