Aihe: "Äänikorttini" toimii päin pyllyä nauhotuksessa
1
Legatus
01.08.2006 18:09:33
Joo eli mulla on äänikorttina joku emolevyn integroitu paska. Ongelma on että kun haluan nauhottaa rummut koneelle ja metronomin/biisin taustan laitan guitar prosta soimaan, niin jostain syystä tämä nauhoittaa myös sen mikä kuuluu luureista eli midin, muttei kuitenkaan mp3 tai vastaavaa musiikkitiedostoa, vain midin. Miten saan pysäytettyä sen ettei nauhoituksissa se nauhottaisi sitä midiä. Tiedän että erillinen äänikortti kannattaa hankkia mutta muuten rummut kuulostaa hyvälle nauhotuksissa. Hjelp!

P.S Äänikortti on joku CMI XEAR 3D tai ainakin jotai sinnepäin.
11. Liikkuessasi julkisella paikalla, älä häiritse ketään. Jos joku häiritsee sinua, pyydä häntä lopettamaan. Ellei hän lopeta, tuhoa hänet.
artodaguitarist
01.08.2006 21:06:39
Mä tekisin silleen, että tallentaisin wavina sen gp-biisin ja sitten muuttasin mp3:ksi ja laittasin mp3 soittimeen tai sitten wavina laittasin cd:lle ja sitten kuuntelisin luureista sitä biisiä ja soitan vaan siihen rummut. sillon ei tuu ainakaa sitä ongelmaa.
Legatus
02.08.2006 18:16:34
Mä tekisin silleen, että tallentaisin wavina sen gp-biisin ja sitten muuttasin mp3:ksi ja laittasin mp3 soittimeen tai sitten wavina laittasin cd:lle ja sitten kuuntelisin luureista sitä biisiä ja soitan vaan siihen rummut. sillon ei tuu ainakaa sitä ongelmaa.

Ja sitä ei tarvii laittaa mp3 soittimeen koska tämä nauhottaa vaan midit siihen päälle muttei wawia tahi mp3 tiedostoa. Paska mikä paska....
11. Liikkuessasi julkisella paikalla, älä häiritse ketään. Jos joku häiritsee sinua, pyydä häntä lopettamaan. Ellei hän lopeta, tuhoa hänet.
mamelukki
02.08.2006 18:23:10
tarkista vielä käyttämäsi ohjelman äänitysasetuksista, ettei äänitettäväksi lähteeksi ole valittu MIDIä tai wavea.
Legatus
02.08.2006 18:34:05
tarkista vielä käyttämäsi ohjelman äänitysasetuksista, ettei äänitettäväksi lähteeksi ole valittu MIDIä tai wavea.

Tässä on valittuna Stereo Mix (kaikki kanavat) äänityslähteeksi koska ei voi muuten nauhottaa sekä linja että mikki tuloista. Aika pyllystä minusta :/
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)