Aihe: Maata näkyvissä-festarit
1 2 3 4
Booligan
29.10.2003 16:20:29

Juu harmiksemme ei oo Immortal Souls siellä. Aika harvakseltaan pääsee nuo raskaammat bändit sinne kun niitä ei oo oikeastaan kuin siellä perjantai-illan Alternativepommisuojassa.. Tällä kertaa siellä on Random Eyes, Vaskikäärme (mm. Manu Lehtinen) ja Dust Eater Dogs. Ja pommisuojaan tosiaan kannattaa varata liput ennakkoon puhelimitse.

Random eyes on tosi kova. Sääli ku Tourniquet ei tuu noin "pienille" festareille... Serkun isän bändi oli siellä viime vuonna. Pitäs kattoo jos täältä pääsis. Olen kuullu pelkkää hyvää sieltä.
Doesn´t matter what you see Or into it what you read You can do it your own way IF IT`S DONE JUST HOW I SAY
mathias
31.10.2003 13:23:47
Vaikuttaa kivalta tapahtumalta.... Suomen tekopyhimmät nuoret kokoontuvat yhteen. Varmasti tosi fantsua.
Kitara on lyömäsoitin ja siinä on oltava vitusti säröä -J. Hynynen-
Shaft
31.10.2003 14:14:05
Hieman ihmettelen tätä negatiivista ja vihamielistäkin asennoitumista gospel-musiikkia ja sitä kuuntelevia kohtaan. Jokaisella on toki oikeus mielipiteeseensä, mutta monet kommentit eivät vaikuta järin rakentavilta.
kimple87
31.10.2003 14:37:46
ylättävää nähdä näinkin paljon porukkaa lähtevän ja puolustavan uskon asioita.jeah.ainut todellinen gospelbändi on petra
No kaikki TV -shopista ostettuhan toimii! Mitä sinä tyhmiä kyselet?
Viljo
31.10.2003 19:01:15

taitaa olla kova tunku ku pommisuojan liput oli jo loppuunmyyty...
kuulemma lippuluukku avautuu vielä hetkeksi tuntia ennen alkamisaikaa,, pitänee pitää kiirettä.
V.A.I
DeathBlooms
31.10.2003 20:39:11
Pitkään on pitäny lähteä vaan eipä oo koskaan rahnaa.. onneks niitä pikkukonsertteja on sit ympäri Suomea..=) The rainin jytinä oli kyllä aika kiva, ensikerran kun näin sen vasta parisen kuukautta sitten.. Mitäs BnH:lle muuten oikein tapahtui?
- "Trisolam and zanex, serotonin, mdma, ibogaine, dopeamine, Tetra-hydro-chloride, atenolol, Amanita muscaria, Boric oxide, arrabinitol, psilocin, and flamizine, Cylotec and harmaline Give this all to me, I want it"
Bassfuke
31.10.2003 22:41:43
Olen tulossa Niksulasta intin komennukselle (vapaaehtoisena tuhlaan viikonloppuni!) festareille talkootouhuihin/valvomaan, eli mut näette siellä intin vihreissä, turvaamassa selustaanne.
"Jokainen ihminen on laulun arvoinen.."
Paddle
31.10.2003 23:17:30
Tänä viikonloppuna on Oulussa Oulu-Gospel-festivaali. Tänä vuonna ei oo mittään hyviä essiintyjiä, viime vuonna katsoin Bass 'n Helenin ja toissavuonna Terapian. Maata Näkyvissä-festareille lähtöä harkitsen jos kirkko tulee kustannuksissa tarpeeksi vastaan.

www.oulugospel.fi
Kosminen
01.11.2003 01:16:39

bass'n Helenissä vaihtui viime vuosina miehistö tosi paljon ja nyt alkuperäisjäsenistä on jäljellä vain laulaja Harri Helenius. Nyt bändi kuitenkin on taas voimissaan.
"Hän tiesi että hänelle valehdellaan, mutta hän ei halunnut kuulla totuutta." - Catrabbits: Kynnys
duca
02.11.2003 12:26:45
Niin, kuinkas moni teitistä on näille gospel-henkisille messuille menossa?
Varsinkin lauantaina?

I come! Ai niin pakko mainita tässä kun on sopiva kohdeyleisö --> Parisen vuotta soitellut gospelbändimme Adelaine on tällä hetkellä vailla rumpalia. Mikäli koet olevasti oikea henkilö (ikä 18-25) ota yhteyttä: Jere Malila 050-4021255
waldemarx
02.11.2003 12:43:18
Mitä Vittuu, Onks Dust Eater Dogskin gospelii? En o kyl ikinä kuullu, mut....
waldemarx
Kosminen
02.11.2003 14:37:32

Dust Eater Dogs on kyllä ihan selkeästi kristillinen bändi. Suosittelen kaikille Hardbiter's Inn -levyä.
"Hän tiesi että hänelle valehdellaan, mutta hän ei halunnut kuulla totuutta." - Catrabbits: Kynnys
aslave
02.11.2003 15:35:08

En oo tänä vuonna menossa rahasyistä, viime vuonna olin ja koko ajan oli aivan helvetin hauskaa, vaikken uskovainen olekkaan. Suurin osa niistä ihmisistä on ihan "normaaleja" eikä mitään "hihhuleita", mutta mahtuuhan sinne tietysti joukkoon niitäkin.
Seppo, heitä ensimmäinen kivi!
vantage
02.11.2003 17:08:33
En usko että jäisi vaille pommisuoja lippuja vaikka tulisi jotain puolta tuntia aiemmin jonottamaan...
Ei myö olla ainakaan ikinä jääty.
Mun mielestä tuon pommisuojan lisämaksu juttu on aivan typerä muutenkin!!!
Heavy Metal Is The Law
HC-Audio
02.11.2003 21:10:47

topttakai.. DED!!!
"Isona ostan suuret sikalakengät ja juon paljon kaffia"
Numbie
05.11.2003 19:30:27

Ärsyttää noissa se "jeejeekivakivakaikkionkavereita"-meininki, niin kuin suunnilleen kaikessa seurakuntatoiminnassa. Ja kuittaan kaiken viestiini kohdistuvan flametuksen sillä, että olen/olin suht. aktiivinen seurakuntanuori itsekkin.
rc
05.11.2003 19:38:53
Ärsyttää noissa se "jeejeekivakivakaikkionkavereita"-meininki, niin kuin suunnilleen kaikessa seurakuntatoiminnassa. Ja kuittaan kaiken viestiini kohdistuvan flametuksen sillä, että olen/olin suht. aktiivinen seurakuntanuori itsekkin.

Seurakunnalta puuttuu munaa. Plussaa tuosta äskeisestä viestistä.
v***u kuuntelke hevä!!!!!!!!!!111
Kitaravirtuaali
06.11.2003 18:28:36

Minun pitäisi siis alkaa uskomaan mielikuvitusolentoihin ja kuuntelemaan näitä olentoja ylistävää mushiikkia ollakseni kypsä? Selvä. Pannaan korvan taakse.

Pahoittelen off-topicia mutta tässä asiassa olen Heissin kanssa samaa mieltä. Olen siis agnostikko(ko?) eli en tiedä mitä uskoa vai uskoako mihinkään. "Normaaleja" uskovaisia en vihaa, siinähän uskovat ja rukoilevat, ei haittaa minua. Mutta sitten kun tällainen turbohihhuli iskee niskaan ja tunkee jumalan sanaa kurkusta alas niin sille yleensä tulee sanottua että "Usko sinäkin Uppo-Nalleen niin olisit iloisempi". En yleensäkään ymmärrä niitä ihmisiä jotka luottavat koko elämänsä jonkin jumalan huomaan, jota eivät ikinä ole nähneet/koskettaneet ja syyttävät omista heikkouksistaan paholaista. Mutta tästähän ei ollut puhe. Oli vain pakko avautua. Jatkakaa keskustelua, minä pahoittelen häiriötä.
"Ilman muuta ja muut ilman!" "Sata lasissa ja pakki päällä"
Shaft
06.11.2003 18:39:57
Pahoittelen off-topicia mutta tässä asiassa olen Heissin kanssa samaa mieltä.

Mutta eihän kukaan olekaan tässä threadissa pakkosyöttänyt mitään? Tämä Heissihän leimasi heti alussa kaikki gospel-musiikkia kuuntelevat "hihhuleiksi" ja jatko oli ennakoitavissa olevia reaktioita ko. kommenttiin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)