Aihe: Mapex tuplat
1
Jezze
31.07.2006 23:02:13
Elikkäs uusia tuplia hankkimassa. Nykyisin omistan Taman Camco-malliset tuplat, mut kaipaisin sellasta jämäkkää tuntumaa siihen polkemiseen kun vanha pedaali jo vähän nitkuu ja natkuu. http://www.thomann.de/thoiw3_mapex_jnsp7500_doppelpedal_prodinfo.html
Tollaset sattu silmää, mut en haluis tilata ihan sikaa säkissä ja vähän toi hinta epäilyttää, vaikka jämäkältä peruspedaalilta näyttääkin. haluisin vaan tietää et iskenkö kirveeni kiveen jos tilaan tommoset. Onko omakohtasia kokemuksia kellään? kiitoksia jo etukäteen vastauksista.
Magiz
31.07.2006 23:05:45
omakohtaisia kokemuksia ei ole, mutta olen itse kokeillut useaan otteeseen pearlin 122 sarjalaisia, ja ne ovat hieman halvemmat, ja erittäin jämäkät ja hyvät, ja tarvittaessa nopeatkin hintaisikseen. itse kyllä suosittelen että menet musaliikkeeseen kokeilemaan pedaaleita, etkä luota muitten sanomisiin. osviittaahan tietysti saa aina, mutta kyllä se viimekäden testaus kannattaa tehdä itse.
Keep it Fresh
Gron
01.08.2006 00:02:33
Juu... Halvat pedaalit ne mutta kai ne toimii jonkun aikaa...
Pieni rumpalipoika
01.08.2006 00:24:50

nopeatkin hintaisikseen.

Kerros heti mistä mä saisin ostettua nopeampia kapuloita. Paris uudes Fokkerin biisis ei meinaa vauhti riittää. Sit jos tiedät mistä saa ostettua parempaa tatsia ja rudimenttien hallintaa, ni kerro sekin. Hoho.
Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna.
Magiz
01.08.2006 00:27:45
Kerros heti mistä mä saisin ostettua nopeampia kapuloita. Paris uudes Fokkerin biisis ei meinaa vauhti riittää. Sit jos tiedät mistä saa ostettua parempaa tatsia ja rudimenttien hallintaa, ni kerro sekin. Hoho.

hmph. :D eläs nyt piikittele siellä. :D
Keep it Fresh
Gron
01.08.2006 09:32:39

Juu tota Pro Markin 5a kepit on aika hyviä.
glum
01.08.2006 09:39:20
liikkeeseen ja testailemaan

osta jos miellyttää, älä osta jos ei miellytä.
Heippa.
ToMi88
01.08.2006 10:58:49

Taitaa tuo janus olla mapexin lippulaivamallia, eli en usko että kauheati eroavat muidenkaan valmistajien lippulaivoista. Varmasti oivat polkimet, käyt vaikka testaamassa pedaaleita jossain liikkeessä ja jos sopii jalkaan niin sitten ostat pois vaan.
Frequency
01.08.2006 12:26:01
Taitaa tuo janus olla mapexin lippulaivamallia, eli en usko että kauheati eroavat muidenkaan valmistajien lippulaivoista. Varmasti oivat polkimet, käyt vaikka testaamassa pedaaleita jossain liikkeessä ja jos sopii jalkaan niin sitten ostat pois vaan.

Jep tätä piti tulla myös sanomaan. Muistan kylläkin lukeneeni jostain että tuppaa hajoamaan nopeammin kun muiden valmistajien "lippulaivat".
Romantikkoitkijät #27 Pää on hassu laite, kun se on rikki, niin looginen ajatteluketju heittää häränpersettä.
polytoximaniac
01.08.2006 12:51:37
Torilla taitaapi olla yhdet Iron Cobrat 250eekkeriä tällä hetkellä... Veikkaisin et ennemmin ne :) Itsellä ku on :D Eipä tosin ole Mapexeista juurikaan kokemuksia... Testaus kannattaa kuten jo ilmi onpi tullut :)
Mosh your ass off!!!
Jeltz
01.08.2006 12:59:39
Torilla taitaapi olla yhdet Iron Cobrat 250eekkeriä tällä hetkellä... Veikkaisin et ennemmin ne :) Itsellä ku on :D Eipä tosin ole Mapexeista juurikaan kokemuksia... Testaus kannattaa kuten jo ilmi onpi tullut :)

Jos mahdollisuutta testaamiseen ei ole, niin käytetyt IC:t voisi olla muutamastakin syystä aika varma vaihtoehto. Niitä nimittäin a)liikkuu käytettyinä paljon, b)käytettynä ostetusta tavarasta pääsee (ainakin lähes) tappiotta eroon, sekä c)Iron Cobrat on huomattavasti helpompi saada kaupaksi käytettynä kuin suht tuntemattomat Mapexit.
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. Salon Seudun Bändit
Youni
01.08.2006 16:27:12
sama pätee aika pitkälti varmaankin ellujen kanssa, vaikkei niitä kovin paljon liikukaan.

Se taas kertoo siitä, ettei kukaan halua luopua niistä ^.^

Mapexeista on todella vähän tietoa liikkeellä, harvinaisemmat pedaalit. Jollakulla muistan MNetissä ne nähneeni, joten hän kertokoon, jos topikin näkee.
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
Warhead
01.08.2006 16:55:09
Itse omistan nuo kyseiset tuplapedaalit. Voin suositella. Monet aukoo naamaansa Mapexin kamoista, mutta itsellä ei löydy mitään moitittavaa. Tanakat pedaalit ja säätöjä aivan riittävästi. Osta pois vaan! Et kadu!
Sattuuhan se kun lyödään...
Jezze
01.08.2006 20:07:03
Miä nyt päätin ottaa "riskin" ja tilasin T-kaupasta kyseisen tuplan ja pari paria Wecklin singnature kapuloita, johon olen tykästynyt.:) Kiitoksia kommenteista, tiedämpä ainakin että en mitään tusinahalpiksia saa.,,/
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)