Aihe: Rush
1 2 3 4 57 8 9 10 11122 123 124 125 126
Artturi
29.06.2006 09:05:58
Onpas muuten upea pakkaus tässä Replay x 3-boxissa!! Ja ne sinällään tutut konserttivideot on tietenkin mukava saada dvd-muotoon. Tuhannesti katsotut vhs-versiot voi nyt siististi paketoida kaappiin nimeltä "Historioidut" ;-) Mun mielestä on kyllä pelkästään hyvä, ettei niihin ole kajottu lisäämällä mitään ekstrapiisejä tms. sälää.. Noi on tommoisina pala Rush-historiaa. Piste.

Huh, miten tiukka tuo Grace Under Pressure-tour onkaan!! Olin melkeinpä jo unohtanut.. Ja nyt kun sen sai pelkkänä audio-versionakin, niin korostuu vielä bändin uskomaton tiukkuus, kun ei ole sitä kuvaa siinä häiritsemässä, heh!!

Tämä 33 e:n satsaus kannatti kyllä ja tässäpä onkin oiva paketti kaikille niille, jotka tälläkin palstalla kyselevät, että mistä Rushiin aloittaminen kannattaa aloittaa.. Vastaus on nyt selvä jos omistat dvd-masiinan!
PekkaM
29.06.2006 09:44:25
Onpas muuten upea pakkaus tässä Replay x 3-boxissa!! Ja ne sinällään tutut konserttivideot on tietenkin mukava saada dvd-muotoon. Tuhannesti katsotut vhs-versiot voi nyt siististi paketoida kaappiin nimeltä "Historioidut" ;-) Mun mielestä on kyllä pelkästään hyvä, ettei niihin ole kajottu lisäämällä mitään ekstrapiisejä tms. sälää.. Noi on tommoisina pala Rush-historiaa. Piste.

Pahus, Show of Hands:kin tuossa DVD:nä? Taitaa olla pakko-ostos tuohon hintaan. Mistä olet omasi ehtinyt saamaan, kun Play.comissakin julkaisuajankohdaksi ilmoitetaan 17.7.2006?
Kasa efektipedaaleita myynnissä. Ilmoitus profiilissa.
Artturi
29.06.2006 11:46:48
Tampereen Swamp Musicissa sitä on ja varmaan ihan kaikissa muissakin levykaupoissa. Mulla on sellainen käsitys, että tuo heinäkuun 17. on Englannin julkaisupvä ja kerrankin manner-Eurooppa sai hyvää aiemmin!! Mut olen myös lukenut, että sellainenkin versio tästä boxista on, missä tuossa audio-cd:ssä on Grace Under Pressure-tourin lisäks muutama piisi myös noilta muilta dvd:iltä audioversioina. Olisko niin, että Englannissa julkaistaan sitten tämmöinen versio ja siksi hieman myöhemmin????
PekkaM
15.07.2006 00:35:18
Ai niin, tässä threadissahan tästä olikin jo puhetta.

Hommasin lopulta sen Replayn sitten Suomesta, kun tajusin että se halvempi brittiversio olisi ollut kai maakoodattu. Nyt on A Show of Hands katsottu ja on kyllä hieno taltiointi. Vie mielestäni noita uusia live DVD:itä kuin litran mittaa. Tai sitten mulla on vaan nostalgisia tunteita tähän levyyn.
Kasa efektipedaaleita myynnissä. Ilmoitus profiilissa.
Seppo_Howitzer
29.07.2006 23:43:51
Huikea levy tuo Moving Pictures. Täydellistä musiikkia. Permanent Waves ei ole vielä avautunut kokonaan vaikka sisältää sekin hyviä kappaleita. Pitää vaan kuunnella enemmän.
Proge
01.08.2006 20:24:02
Mitäs jengi diggaa Caress Of Steelistä?
2541
01.08.2006 22:16:07

Mitäs jengi diggaa Caress Of Steelistä?

Yksi suosikeistani, johtuu pitkälti siitä, että oli ensimmäinen ostamani Rush -levy vuonna 1989. Onhan se aika naiivi, mutta jotenkin hieno tunnelma levyllä on. "Bacchus Plateau" on hieno popbiisi.
Mr. Mustard
01.08.2006 23:44:08
Eilen kuulin kaverin luona ekaa kertaa Rushia, aiemmin kuullut bändistä vain nimen. Kuulosti ihan hyvältä musalta, mutta vaatii keskittynyttä kuuntelemista, että pääsee biiseihin sisälle.

Tänään pistin Moving Pictures -kiekon tilaukseen...
"Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late! Everything that´s been achieved in the history of mankind has been achieved by NOT being safe..." - Lemmy Kilmister
Zuni2112
02.08.2006 10:10:36

Eikä mikään tule olemaan enää entisellään...

Loistava valinta!
And the meek shall inherit the earth...
Flash
02.08.2006 23:25:48 (muokattu 02.08.2006 23:26:35)

Hommasin lopulta sen Replayn sitten Suomesta, kun tajusin että se halvempi brittiversio olisi ollut kai maakoodattu.

Playsta tilaamani versio on "all areas", eli ei mitään ongelmia. Loistavaa matskua. Grace live on pyörinyt eniten, koska en ikinä sitä VHS versiota onnistunut hankkimaan.
Live Music Is Better!
Flash
02.08.2006 23:38:54 (muokattu 02.08.2006 23:42:35)

Se on kyllä kieltämättä hyvä aloituspaikka. Sen jälkeen vaikkapa 2112 ja Grace Under Pressure hankintaan. Itseasiassa kaikkia 2112-GUP välisiä levyjä uskaltaa kyllä suositella hyvillä mielin. Tuo Grace on ehkä meikäläisen suosikki Rush levyjen joukosta. Lienenkö ainoa? :)

Sen verran pitää varoittaa, että jos Rush kolahtaa, niin se sitten kolahtaa kunnolla. Itse muistan hankkineeni suurimman osan Rushin tuotannosta parin kuukauden sisään siitä, kun ensimmäisen kerran kunnolla kuuntelin bändin levyjä (kaverilta lainassa). Ja kaikki studiolevyt olivat hyllyssä vuoden sisällä... Vielä puuttuu Different Stages. Johtunee siitä, että en ole törmännyt ko. levyyn viimeaikoina. Pitää hankkia sekin, että saa kokoelman täydelliseksi. :)
Live Music Is Better!
p.g.
02.08.2006 23:53:30 (muokattu 02.08.2006 23:54:27)

Sen verran pitää varoittaa, että jos Rush kolahtaa, niin se sitten kolahtaa kunnolla.

Tämän voin kyllä allekirjoittaa,20vuotta takana eikä loppua näy. : )

Vielä kun saisi salaisen haaveen Rush coverpumpusta etenemään niin olisi kiva.
tommijk
03.08.2006 00:05:32
Itse muistan hankkineeni suurimman osan Rushin tuotannosta parin kuukauden sisään

Samoin. Kyllähän siinä levykaupan täti vähän huuli pyöreänä katteli kun kannoin kassalle melkein koko bändin tuotannon.
pöö..
Visama.
03.08.2006 00:39:33
Se on kyllä kieltämättä hyvä aloituspaikka. Sen jälkeen vaikkapa 2112 ja Grace Under Pressure hankintaan. Itseasiassa kaikkia 2112-GUP välisiä levyjä uskaltaa kyllä suositella hyvillä mielin. Tuo Grace on ehkä meikäläisen suosikki Rush levyjen joukosta. Lienenkö ainoa? :)

On myös meikäläisen suosikki-Rush. Tulee aina niin ihana syksyinen fiilis ku Distant early warning rupeaa soimaan.
tommijk
03.08.2006 00:41:45
On myös meikäläisen suosikki-Rush. Tulee aina niin ihana syksyinen fiilis ku Distant early warning rupeaa soimaan.

Paras biisihän on silti Between The Wheels ;)
pöö..
Visama.
03.08.2006 00:44:53
Paras biisihän on silti Between The Wheels ;)

Käy tiukkaa taistelua Kid glovesin ja red sector a:n kanssa :).
kyseinen
03.08.2006 09:39:47
Käy tiukkaa taistelua Kid glovesin ja red sector a:n kanssa :).

Koko levyhän on pelkkää huippubiisiä alusta loppuun, mutta The Body Electric on ehkä kuitenkin paras, ihan siksi, että tää video vei pikkupoikana mennessään:

http://youtube.com/watch?v=11vlmjvx … w&search=rush%20body%20electric
Ei se kesällä haittaa
Artturi
03.08.2006 13:29:56
Grace Under Pressure oli myös mulle eka levy minkä sai Rush-herätyksen kokeneena uutuutena ostaa ja kyllä sitä siskon levarilla sit luukutettiinkin (kun ei omia stereoita vielä ollu, heh). Se "muna puristimessa" (eli indeed Grace Under Pressure!!) kuva tuo aina mieleen lämpöisiä ajatuksia!

The Enemy Within oli suuri suosikki joskus, sen järjettömän siistin bassokuvion takia, mut Between The Wheels on kuitenkin, etenkin R30-keikkojen jälkeen, SE piisi tällä levyllä! Upea kokonaisuus ja aika outoa, että sitä pidetään fanien keskuudessa aika laajastikin Rushin ei-niin-kovin-hyvänä levynä.. Mun mielestäni se on ihan siellä Top- 5:ssa!
Flash
03.08.2006 15:07:57 (muokattu 03.08.2006 15:13:02)

Koko levyhän on pelkkää huippubiisiä alusta loppuun, mutta The Body Electric on ehkä kuitenkin paras, ihan siksi, että tää video vei pikkupoikana mennessään

Mun suosikki taas on The Enemy Within. :)

E: http://youtube.com/watch?v=11vlmjvx … w&search=rush%20body%20electric
Juu, ei hassumpi video tosiaan. :)
Live Music Is Better!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)