Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Petrucci Signature Model
1 2
mikhot
30.10.2003 23:42:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ernie Ball/Music Man John Petrucci Signature Model (huhhuh mikä nimihirviö;) Olen tollasta aatellu hommata, tietääkseni melko pätevä (ja kallis) peli. Kellään kokemuksia?
 
Snowblind
30.10.2003 23:46:41 (muokattu 30.10.2003 23:48:21)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihastuin heti kun kerran sitä testasin. Kaula oli todella hyvä ja muutenkin tuntui erinomaiselta.
Jos rahaa olisi silloin ollut 2000e ylimääräistä niin mukaan olisi lähtenyt :)
 
Noista signature kepeistä en oikein pidä (parempi se on oma "signature" viritellä :), mutta tämän kohdalla voisin tehdä poikkeuksen.
 
Pelasta epileptikot, vastusta välkkyviä avatareja!
Ali
31.10.2003 09:02:16
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos paalua ois vaikka muille jakaa, niin ostasin kyllä tuon kitaran heti. Kaula on tuossa kitarassa aivan täydellinen!
 
mikhot
31.10.2003 09:08:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin mäkin olin vähän kuullut että kaula on uskomattoman hyvä. Mitäs piditte mikeistä? Niitäkin toiset on kehuneet aika kovastikin. Kuulemma olis monipuolinen kitara? Voivoi kun kädet syyhyää, vielä pari kuukautta niin pääsis kiinni tuollaseen...;)
 
Fortune
31.10.2003 11:26:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan ok, mutta Ibanez-versiossa oli parempi kaula.
 
Look behind you, a three-necked guitar!
makoskela
31.10.2003 13:41:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen ollut kovin tyytyväinen Musariini. Vaihdoin LUKEeni
jumbonauhat (Dunlop 6100), ja nyt pelittää. Lisenssifloikka on modattu puolikiinteäksi (vain löysäys mahdollista). Tuohon Petrucci-malliin näden hyvin samanlainen soitin, tietty noi EMG:t on aina EMG:t, Petrucci-mallissa on aika mukavasti toi molempien humppareiden puolitus mahdollista. Kaula on hyvä, mutta LUKEssa mielestäni parempi. Makuasioita, niinkuin aina.
Musarit on kieltämättä todella kalliita täällä Suomessa. Mutta varmasti hintansa arvoisia. Rakenne- ja materiaaliratkaisut ovat onnistuneita - työn jälki on hyvää. Soittimet kestävät kovaa käyttöä jne jne.
 
Korjailen sähkökitaroita Tampereella. Uusia potilaita otetaan aina vastaan!
skebajaba
31.10.2003 16:28:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

oon ite kans jonkun aikaa noita musareita himoinnu...
eikös tossa ollu tos petrucci mallissa toi piezo mikkikin?muistelisin näin
 
-hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!-
Niskamies
31.10.2003 16:34:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

btw, miten piezo toimii särön kanssa?
 
Hanki presari ja ole tosimies!
skebajaba
31.10.2003 16:40:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

btw, miten piezo toimii särön kanssa?
 
eikös piezo vähän "imitoi" akustista.
akustinen särön kanssa ei kovin hyvä
 
-hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!-
makoskela
31.10.2003 17:55:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

oon ite kans jonkun aikaa noita musareita himoinnu...
eikös tossa ollu tos petrucci mallissa toi piezo mikkikin?muistelisin näin

 
Muistelisin, että piezon saa lisähintaan...
 
Korjailen sähkökitaroita Tampereella. Uusia potilaita otetaan aina vastaan!
Snowblind
31.10.2003 18:20:05
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muistelisin, että piezon saa lisähintaan...
 
Siis noita oli ihan oma piezollinen malli. Maksaa hieman enemmän kuin perusmalli.
 
Pelasta lukutaidottomat, vastusta allekirjoituksia! Eiku...
Hammer Of The Gods
31.10.2003 20:35:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saakohan noita Ibanezin uusia Edge Pro- ja Edge ProII-talloja piezzolla varaosana? Pitäisi tuossa marraskuun aikana tilata tuo Edge Pro, ja mielellään maksaisin hiukan lisää jos Piezzo-malli on saatavana?
 
Mitä helpommin, sitä helpommin!
mikhot
31.10.2003 23:58:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin, se piezo maksas muutaman sataa euroo lisää. Sillä pystyy imitoimaan akustista ja vaihtamaan stereoks. Kyllähän tuo ainakin Petruccilla tuntus toimivan ihan hyvin keikalla...
 
LaXu
01.11.2003 00:15:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saakohan noita Ibanezin uusia Edge Pro- ja Edge ProII-talloja piezzolla varaosana? Pitäisi tuossa marraskuun aikana tilata tuo Edge Pro, ja mielellään maksaisin hiukan lisää jos Piezzo-malli on saatavana?
 
Vähän veikkaan, ettei saa. Muistaakseni Double Edgeakaan ei saanut varaosana.
Borgback
04.11.2003 13:55:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen ollut kovin tyytyväinen Musariini. Vaihdoin LUKEeni
jumbonauhat (Dunlop 6100), ja nyt pelittää. Lisenssifloikka on modattu puolikiinteäksi (vain löysäys mahdollista). Tuohon Petrucci-malliin näden hyvin samanlainen soitin, tietty noi EMG:t on aina EMG:t, Petrucci-mallissa on aika mukavasti toi molempien humppareiden puolitus mahdollista. Kaula on hyvä, mutta LUKEssa mielestäni parempi. Makuasioita, niinkuin aina.

 
Olet oikeassa - kaulan toimivuus omaan käteen on todella pitkälle makuasia. Itselle ei soveltunut Luken kaula ollenkaan, liian kapea satulan päästä kunnollisten sointuhajotusten soittoon. Lisäksi vanhemmassa Lukessa ei tuntunut olevan kovin paljoa saundillista valinnanvaraa. Petrucci-mallin kaula vaikutti sen sijaan aika miellyttävältä, itse asiassa tuntui olevan hieman stratomaiseen suuntaan Ibanez-malliin nähden.
 
makoskela
05.11.2003 14:16:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lisäksi vanhemmassa Lukessa ei tuntunut olevan kovin paljoa saundillista valinnanvaraa.
 
Ei ole ei. Se on LUKEn ainoa miinus. Onneksi on signaalin manipulointitekniikka. Jos se nyt hiukan auttaa.
 
Korjailen sähkökitaroita Tampereella. Uusia potilaita otetaan aina vastaan!
Marzi
05.11.2003 14:35:31
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ernie Ball/Music Man John Petrucci Signature Model (huhhuh mikä nimihirviö;) Olen tollasta aatellu hommata, tietääkseni melko pätevä (ja kallis) peli. Kellään kokemuksia?
 
Mulla on tuo ollut nyt tossa jostain toissakesästä asti. Ei voi moittia. Kiinteäsoundinen ja toimiva peli. Keikkamiehelle erittäin hyvä jos tykkää floikkarimeiningistä mutta inhoaa sitä sen kanssa säätämistä, ruuveja ja muuta sgeigee. Toihan on periaatteessa hyvin stratomainen keppi.
 
En myisi pois.
 
Kepakko muuten vilahtaa tossa mun omakuvassa.
 
Pidän ääntä, olen.
JarnoH
05.11.2003 14:39:17
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on tuo ollut nyt tossa jostain toissakesästä asti. Ei voi moittia. Kiinteäsoundinen ja toimiva peli. Keikkamiehelle erittäin hyvä jos tykkää floikkarimeiningistä mutta inhoaa sitä sen kanssa säätämistä, ruuveja ja muuta sgeigee. Toihan on periaatteessa hyvin stratomainen keppi.
 
En myisi pois.
 
Kepakko muuten vilahtaa tossa mun omakuvassa.

 
Olen kateudesta ruskea..
 
" La ballerina si chiama bella rusa "
Niskamies
05.11.2003 15:41:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen kateudesta ruskea..
 
ja minä vihreä.
 
Hanki presari ja ole tosimies!
Juzzu
05.11.2003 17:46:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kepakko muuten vilahtaa tossa mun omakuvassa.
 
Sulla on jotain ihottumaa tuossa vasemmassa kädessä, ei kai se ole tuosta kitarasta tullut?
 
Myhiö.
 
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «