Aihe: 500e hyvä virveli?
1
Jonssi
22.10.2003 18:13:44
Oisko siis mitenkään mahdollista saada 500 eurollla suht hyvää yleis virveliä?
Mihin kannattaisi kiinnittää erityisesti huomiota?
Onko merkeillä eroa? Onko koolla paljon merkitystä? Puu vai metalli?
akik
22.10.2003 18:30:45
Oisko siis mitenkään mahdollista saada 500 eurollla suht hyvää yleis virveliä?
Mihin kannattaisi kiinnittää erityisesti huomiota?
Onko merkeillä eroa? Onko koolla paljon merkitystä? Puu vai metalli?

sillä saa vaikka mitä jo..
hommaa joku esite tai käy jonkun yrityksen nettisivuilla.
tolla kyllä irtoo jo kaikki pearlin free floatereista taman stewart copelandiin..
Pieni rumpalipoika
22.10.2003 19:19:01

DLX:stä löytyy Premierin Signia-sarjan 14x5,5 snare hintaan 350 euroa. On siis käytetty peli. Itse ainakin pidin tuosta kovasti, kun soittokunta-aikana moisella jouduin/sain soitella aika tavalla.

Jos sä et sitä hae, niin saattaa olla et mä haen ; )

Mutta siis. 500 eurolla saa varmasti mainion snaren. Kannattanee harkita myös snaren teettämistä omien mieltymysten mukaan esimerkiksi Kumulla (www.kumu.fi)
"It´s amazing how often he´s right but never he admits he was wrong."
lethus1
22.10.2003 20:33:58
DLX:stä löytyy Premierin Signia-sarjan 14x5,5 snare hintaan 350 euroa. On siis käytetty peli. Itse ainakin pidin tuosta kovasti, kun soittokunta-aikana moisella jouduin/sain soitella aika tavalla.

Joo, mulla ittelläni on Signian kannut ja se snare on aivan helvetin upea peli kyllä. Sitä voi suositella ihan melkein mihin tahansa vaan musiikkilajiin... nam.
Paas
22.10.2003 20:58:52
sillä saa vaikka mitä jo..
hommaa joku esite tai käy jonkun yrityksen nettisivuilla.
tolla kyllä irtoo jo kaikki pearlin free floatereista taman stewart copelandiin..

Stewart Copelandin virvelillä taitaa tällä hetkellä olla hintaa yli 700e. Hyvä virveli on kyllä. Vajaan vuoden olen omistanut. Vaatimattoman näköinen mutta todella mainio rumpu.
Takatukat kunniaan!
Paas
22.10.2003 21:00:36

Oletko itse nähnyt sen siellä? Tulitko sattumalta katsoneeksi sen kuntoa? Oliko kenties hyvässä kunnossa tuo kyseinen yksilö? Minkä värinen?
Takatukat kunniaan!
Pieni rumpalipoika
23.10.2003 15:17:35

Oletko itse nähnyt sen siellä? Tulitko sattumalta katsoneeksi sen kuntoa? Oliko kenties hyvässä kunnossa tuo kyseinen yksilö? Minkä värinen?

En ole. Näin netissä niiden sivuilla vain sen listattuna. Eli soita tai käy ite. Kunnosta en tiedä, mutta kyllähän tuon tason kamat yleensä pidetään hyvässä kondiksessa joten...noh...ikinä ei voi toki tietää. Mutta hyvä allround-snare se on.
"It´s amazing how often he´s right but never he admits he was wrong."
Bacchus
23.10.2003 21:27:28
DLX:stä löytyy Premierin Signia-sarjan 14x5,5 snare hintaan 350 euroa. On siis käytetty peli. Itse ainakin pidin tuosta kovasti, kun soittokunta-aikana moisella jouduin/sain soitella aika tavalla....

350 kuulostaa kyllä aika paljolta käytetystä Signiasta. Jos meinaat ostaa, niin kannattee tarjoo 250, alle 300 sadan pitäis kyllä jäädä.
!
Magetsu
23.10.2003 22:23:55
"Kendo wa ken no riho no shuren ni yoru ningen keisei no michi de aru"
Jaska
01.11.2003 00:29:31
Stewart Copelandin virvelillä taitaa tällä hetkellä olla hintaa yli 700e. Hyvä virveli on kyllä. Vajaan vuoden olen omistanut. Vaatimattoman näköinen mutta todella mainio rumpu.

Eikös saa halvemmalla jos ostaa tavallisen messinki snaren ja siihen valuvanteen?
Taman signature snaret on kyllä vähän niin ja näin. Ei siellä ole kun Brufordin snare sellanen mikä kiinnostais.
Esim. Portnoyn snaret on ihan tavallisia, mutta kahdella matolla. Eikä Phillipsinkään snaret mitään kauheen erikoisia kai oo? Larsulla nyt on hieno Diamond Plate, mutta ei mun makuun. Ja Arnoffillakin on hieno grafiikat, mutta ei juuri enempää. Eiku ei Taman vissii teekkään 15" piccoloa tavallisesti.
Noh, mutta kaikki signature jutut on aika moista rahastusta ainakin rumpujen puolella, IMHO.
Paas
01.11.2003 08:24:51
Noh, mutta kaikki signature jutut on aika moista rahastusta ainakin rumpujen puolella, IMHO.

Onhan ne vähän rahastusta joo mutta onhan niitä kiva omistaa. Virveleitä kun ei voi koskaan olla liikaa.
Takatukat kunniaan!
afro
01.11.2003 17:22:15

On edullisia ja hyviä signaturesnarejakin olemassa. Esim. Pearlin Chad Smith, Ian Paice... Noihin kahteen olen tehnyt tuttavuutta ja laadukkaita ovat mielestäni. Mutta tämäkin IMO.
Sivuni Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen
Jaska
01.11.2003 21:59:23
On edullisia ja hyviä signaturesnarejakin olemassa. Esim. Pearlin Chad Smith, Ian Paice... Noihin kahteen olen tehnyt tuttavuutta ja laadukkaita ovat mielestäni. Mutta tämäkin IMO.

joku joskus luonnehti tota Smithin virveliä kaunistetuks export virveliks, mutta ei oo kokemusta. Eikös se tavallinen metalli snare oo?
Ian Paicella on kyllä sentään ne ruuvilukot ja demppari..
afro
02.11.2003 13:40:43
joku joskus luonnehti tota Smithin virveliä kaunistetuks export virveliks, mutta ei oo kokemusta. Eikös se tavallinen metalli snare oo?
Ian Paicella on kyllä sentään ne ruuvilukot ja demppari..

Kyllä se Smith on minusta paljon parempi, tosin en ole samanlaisilla kalvoilla ja vireellä vierekkäin näitä päässyt testaamaan. Tuosta en ole varma mitä materiaalia se on, kun ole siitä ikinä edes kalvoja ottanut pois (meillä on siis koululla tuommonen). Sen pinta on jotenkin jännä, ei oikein ota selvää. Pitäs joskus avata.

Vaikka Paice onkin perus terässnare, se on tosi monipuolinen juuri tuon dempparin ansiosta. Ihastuin sen soundiin ja soundin muuttamisen helppouteen heti.
Sivuni Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen
Jaska
02.11.2003 13:42:39
14"x5" black nickel plated steel shell, our CL-55 "Bridge Style" minimum contact lugs, 2.3mm SuperHoop II's, our "Gladstone Style" Vertical Pull Throw-Off, and precision-fit Stainless Steel tension rods and solid brass receives for super precise tuning.

ei se nyt ihan exporttia oo :)
Ja suosittu se on
afro
02.11.2003 13:51:19
ei se nyt ihan exporttia oo :)
Ja suosittu se on

No eipä kyllä näköjään. :D Jaa se on ihan teräsvirveli, joka on päällystetty. Ilmankos siitä ei oikein ottanut selvää.
Mutta todellakin suosittelen noita kahta virveliä, edullisia ja uskomattoman hyvät soundit saa. All around -rumpuja ainakin tuo IP.
jazzmies
02.11.2003 17:04:22
Sillä saa Bbay.com:sta huutamalla vaikkapa kruununjalokiven mahdollisen tullin ja rahtien kanssa: Esim. 6 1/2" tai 5" Ludwigin Supraphonicin, Gretschin round badgen whatever. Ne ovat virveleitä, soundilla voi kalastella naisia.

Ps. onhan isälläsi luottokortti?
Juketsi
13.11.2003 16:46:02
Sillä saa jo todella hyvän laatuvirvelin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)