qwetron1 30.10.2003 10:41:44 | |
---|
FruityLoops 3 Musiikin teko ohjelma. Mitä mieltä olette siitä.? Itse hanekin tämän juuri mutta tulin siihen tulokseen että aika vaikean käyttöinen. Siksi kysynkin että löytyykö mistään mitään ohjeita tai vastaavaa. Ja te ohjelman käyttäjät voisitte antaa neuvoa ohjelman käyttämiseen osoitteeseen tero661@luukku.com. Olisin erittäin kiitollinen. Tänään koitankin silti opettella ikkasen paremmin ohjelman käyttöä. |
JulGubbe 30.10.2003 10:50:06 | |
---|
FruityLoops 3 Musiikin teko ohjelma. Mitä mieltä olette siitä.? Itse hanekin tämän juuri mutta tulin siihen tulokseen että aika vaikean käyttöinen. Vaikea?! Svårt?! Fruityloops lienee helpoin 'musiikinteko-ohjelma', joka maailmasta löytyy. Vääntele niitä nuppia, niin kyllä se siitä selviää mitä ne tekee. Kyllä pukki tietää! |
qwetron1 30.10.2003 10:51:05 | |
---|
Voitko pistää sähkäriin neuvoa minun mielestäni tämä ohjelma on pikkasen hanakala ainakin näin aluksi. |
JulGubbe 30.10.2003 11:12:35 | |
---|
Voitko pistää sähkäriin neuvoa minun mielestäni tämä ohjelma on pikkasen hanakala ainakin näin aluksi. Help->Contents Mainittakoon että tosimiehet/naiset eivät mitään helppejä lue. Kyllä edelleenkin olen sitä mieltä että ko. ohjelman käytössä ei mitään helppejä tarvita. Väännät nuppeja ja kuuntelet mitä tapahtuu. Niin kovin yksinkertaista se on. Kyllä pukki tietää! |
qwetron1 30.10.2003 19:47:40 | |
---|
Juu, Mutta jos haluaa ehkä edes jotakin pikkasen "Musaa" liittyvää niin ne nupin vääntelyt ei auta. Kyllä se pikkusen ohjetta kaipaa. |
Fortune 30.10.2003 19:58:29 | |
---|
Juu, Mutta jos haluaa ehkä edes jotakin pikkasen "Musaa" liittyvää niin ne nupin vääntelyt ei auta. Kyllä se pikkusen ohjetta kaipaa. Eikös sen mukana tule ohjekirja? Look behind you, a three-necked guitar! |
Sahanpurija 30.10.2003 20:24:33 | |
---|
Eikös sen mukana tule ohjekirja? Se luultavasti maksaa. Keep your Eyes Wide Open, Moonchild.
We're going to Level Five to see One More Red Nightmare.
But first you must eat your Cat Food. |
Gandhi 30.10.2003 22:51:02 | |
---|
Höh! Pikkuvelipoika käyttelee tuota kuin ammattilainen, ikää sillä taitaa olla jotain 10 vuotta... Ei sitäkään kukaan opettanut. Lopetan ennen kuin jatkan. |
Poseurpete 31.10.2003 15:01:10 | |
---|
Fruityllä riittä kun hakee jotain soittimia ja nakkelee niitä miten sattuu sinne niin tulee ihan hyviä Drum&bass biisejä. I´m with stupid ---v |
Fortune 31.10.2003 15:33:56 | |
---|
Se luultavasti maksaa. Ööh, no tuskinpa sitä ilman ohjekirjaakaan ostetaan. |
Super-Jari 31.10.2003 15:54:02 | |
---|
Ööh, no tuskinpa sitä ilman ohjekirjaakaan ostetaan. Heh, älä ole niin sinisilmäinen. Jumalan Kirjanpitäjä / Paskan Jumala |
Älä nyt suutu, mutta FL:sia oppii käyttämään ilman ohjeita kuka tahansa jonka ÄO on kengännumeroa suurempi. Jos haet jotain kunnon pro saundeja, käytät väärää ohjelmaa/äänikorttia. Ei siitä saa kaupasta ostattettavien cd:n tasoista kamaa millään. Jos on pitkät hampaat tai ei osaa soittaa mitn soitinta niin omiin demoihin se kyllä käy. Itse en kyllä saanut sillä tehtyä kaikkea mitä halusin. Joko äo:ni niin alhainen tai halusin liian monimutkaisia juttuja johon ohjelma ei taipunut. Who nose? "The joy of violent movement pulls you under..." |
Fortune 31.10.2003 16:03:56 | |
---|
Heh, älä ole niin sinisilmäinen. En olekaan, tuo on piilovittuilua piraateille ja piraattiversion käyttäjät saavat homostella ihan itseksensä, ilman apua. |
JulGubbe 31.10.2003 17:22:51 | |
---|
Juu, Mutta jos haluaa ehkä edes jotakin pikkasen "Musaa" liittyvää niin ne nupin vääntelyt ei auta. No, jos haluaa fuityloopsilla musaa tehdä, pitää osata tehdä musiikkia. Jos osaa esim. soittaa jotain instrumenttia, helpottaa kummasti. Etkai nyt vaan ole hommannut fruityloopsia ajatellen, että nyt ruvetaan tekemään musiikkia. Ja sen jälkeen ruvennut ihmettelemään, että kuinkahan sitä musiikkia muuten tehdään. Kannattaa ensin opetella soittamaan jotain instrumenttia (varaa siihen n. 5 vuotta), ennenkuin koskee tietokoneisiin, noin niinkuin musiikkimielessä (tämäkään ei tietysti ole välttämätöntä). Ja kun on oppinut soittamaan jotain instrumenttia kannattaa kuunnella levyjä analyyttisellä korvalla n. 2 vuotta ja kuunnella mitä niillä levyillä oikeastaan tapahtuu. Kas, tuollainen instrumentaatio, rytmi, soundit, ja tietysti kikkelisoolot. Sen jälkeen voi ajatella alkavansa tekemään musiikkia. Edellinen ei siis päde suomi-hiphoppiin. Siinä riittää, että osaa käynnistää fuityloopsin, heitellä niitä 'palikoita' sinne tänne ja molottaa jotain tyhjäpäistä mikrofoniin. Kyllä pukki tietää! |