hevimusamies 27.07.2006 13:20:44 | |
---|
Metallican Load ja Reload oli alunperin tarkoitus julkaista yhtenä tuplalevyhässäkkänä, mutta bändi ei sitä halunnut (vai oliko se levy-yhtiö?), joten ne julkaistiin erikseen pienellä viiveellä. Sama juttu Rammsteinin Reise Reise ja Rosenrot - levyjen kanssa. |
kid ego 27.07.2006 13:54:22 | |
---|
Eikös siitä _pitänyt_ tulla yhtenäinen albumi, mutta levy-yhtiön painostuksesta tehtiin sitten kaksi eri levyä. Ei siis niin, että aluksi oli yksi levy joka jaettiin kahtia, vaan että aluksi oli suunnitelma yhdestä levystä joka sitten tehtiinkin kahdessa osassa. En ole varma. Mutta eipä ne ainakaan kuulosta siltä että olisivat samoissa sessioissa tehty. In November 1986, while touring to promote these records, Hansen realizes that his singing abilities are inadequate, for the band is now striving upwards. Moreover, he feels overcharged with doing extensive touring and long gigs, which are no good for his voice. Ralf Scheepers from the band Tyran Pace agrees to finish the tour together with Helloween but does not want join the band. Luckily, after the tour a perfect singer is found in the 18-year old silver-throat Michael Kiske (ex-Ill Prophecy). In December feels confident to do a double-album but Noise, their label, refuses. Therefore the next record released in 1987 is volume one of a concept for 2-discs. http://www.treasurechest.de/index.php?en_history "Minä tiedän missä olen, ja minne olen menossa. Ei tämä laiva merillä ole, enkä minä ole merimies" - erään deekun aatteita 14.7.2006. |
hullu_ukko 29.07.2006 18:12:04 | |
---|
Voi olla vanha mutta Phil Anselmo näytteli Charlie Mansonia Mansonista kertovassa elokuvassa. ''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P
'' -Noir |
Kirk_Hammett 29.07.2006 18:18:31 | |
---|
Metallican Load ja Reload oli alunperin tarkoitus julkaista yhtenä tuplalevyhässäkkänä, mutta bändi ei sitä halunnut (vai oliko se levy-yhtiö?), joten ne julkaistiin erikseen pienellä viiveellä.
tossa noin tarkennuksena vielä että Levy-yhtiö halusi niistä 2 eri albumia ja bändi suostui sitten siihen You know it's sad but true... |
L4t3 29.07.2006 20:24:32 | |
---|
Voi olla vanha mutta Phil Anselmo näytteli Charlie Mansonia Mansonista kertovassa elokuvassa. Ja elokuvan nimi oli...? "Elämä on vain M-netin korvike."
(Vanha viidakon sanonta) - Hohhoijaa
/ S.M.A.K - Jäsen. |
Cocktus 29.07.2006 20:35:33 | |
---|
Ja elokuvan nimi oli...? AInakin sellanen leffa on kuin Manson. Olisikohan se? Far Beyond Metal! |
Dunga 29.07.2006 20:59:55 | |
---|
Paskallakin on tekijänsä. |
hullu_ukko 29.07.2006 21:37:50 (muokattu 29.07.2006 21:42:38) | |
---|
AInakin sellanen leffa on kuin Manson. Olisikohan se? Taitaapa olla nimenomaan tämä Manson. Muistan leffasta vain dvd:n punavalkoiset kannet ja Phil Anselmo-Charlie Manson tekstin. E: tai sitten muistan väärin.. Jotain herra kyseisessä leffassa kyllä esitti. E2: Voice of Satan - Phil Anselmo luki leffan virallisella sivulla. Anteeksi.. muistin väärin. ''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P
'' -Noir |
tähtivaeltaja 30.07.2006 13:12:18 | |
---|
'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -Frank Zappa |
kid ego 31.07.2006 11:48:42 | |
---|
Tiesittekö, että Stam1nan Uudet kymmenen käskyä -levyllä oleva instrumentaalikappale on nimeltään Lapsus, yhdellä u-kirjaimella? "Minä tiedän missä olen, ja minne olen menossa. Ei tämä laiva merillä ole, enkä minä ole merimies" - erään deekun aatteita 14.7.2006. |
Milkop 31.07.2006 12:00:17 | |
---|
Tiesittekö, että Stam1nan Uudet kymmenen käskyä -levyllä oleva instrumentaalikappale on nimeltään Lapsus, yhdellä u-kirjaimella? Juu, waretuissa mp3:ssa se on kirjoitettu väärin, Lapsuus. |
Stalkah 31.07.2006 12:35:19 | |
---|
tiesittekö että maidenin ekan levyn (iron maiden) remasterissa on takapuolen mukaan 0.00 kestävä sanctuary - siis kaikissa. kappale siis kuitenkin on oikean pituinen vaikka takakansi kertookin toisin. sinäänsä ei mikään ihmeellinen juttu mutta kun se on kaikissa.. Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa - röytää, siinä vasta hieno sana! |
lord of this world 31.07.2006 16:54:49 | |
---|
tiesittekö että maidenin ekan levyn (iron maiden) remasterissa on takapuolen mukaan 0.00 kestävä sanctuary - siis kaikissa. kappale siis kuitenkin on oikean pituinen vaikka takakansi kertookin toisin. sinäänsä ei mikään ihmeellinen juttu mutta kun se on kaikissa.. Sehän ei ole varsinaisesti kyseiselle albumille kuuluva biisi, mutta on laitettu sinne perään jostain kumman syystä. Joten tuo 0.00 on ilmeisesti tämän takia. Mä tuun munakennottaan sua! |
Raimo Raitis 31.07.2006 19:02:00 | |
---|
Tiesittekö, että Stam1nan Uudet kymmenen käskyä -levyllä oleva instrumentaalikappale on nimeltään Lapsus, yhdellä u-kirjaimella? Tiesittekö, että lapsus on ihan oikea sana? (No varmasti tiesitte) Tiesittekös, että Manowarin pojjaat on jammaillu Dion kanssa? Hurdlumheiöh |
lord of this world 31.07.2006 19:07:11 | |
---|
Vinnie Paul (Pantera, Damageplan) on The 69 eyes fani. Mä tuun munakennottaan sua! |
Tiesittekö, että lapsus on ihan oikea sana? (No varmasti tiesitte) Sitä tässä itsekin ajoin takaa. Tiesittekös, että Manowarin pojjaat on jammaillu Dion kanssa? Tiesitkös, että noista molemmat ovat jammailleet varmaan aika monenkin kanssa. "Minä tiedän missä olen, ja minne olen menossa. Ei tämä laiva merillä ole, enkä minä ole merimies" - erään deekun aatteita 14.7.2006. |
morb 01.08.2006 16:16:48 | |
---|
Tiesittekö että Spede Pasasen Pronominirock on maailman ensimmäinen rock-kappale. "Hell is the sound of razors going through flesh. I'm just here to turn up the volume." |
SuvantoJ- 01.08.2006 17:07:23 | |
---|
Hyi helvetti. Mikäs biisi raaadiosta tulikaan. Siinä laulattiin jotain 'loneliest day of my life...' yäk. Jos oikein olen radiosta kuullut, niin eikös se mene vielä, että "the most loneliest". Tuplasuperlatiivi ihan varmuuden vuoksi ;) |
Leper Messiah 01.08.2006 19:34:23 | |
---|
Jos oikein olen radiosta kuullut, niin eikös se mene vielä, että "the most loneliest". Tuplasuperlatiivi ihan varmuuden vuoksi ;) tietysti kunnon rebellit pistää kielipoliisitkin liikkeelle ja raivon partaalle. sitten naureskelevat kun ihmiset aattelee että 'tuommosia hunsvotteja, eivät edes äidinkieltä osaa!' vai hitto, eihän se edes taida enklanti olla bändin jäsenten äidinkieli, ehkä. Punttisika #3 Runkku monsteri #4
|
Kampela77 01.08.2006 20:12:48 | |
---|
Metallican Load ja Reload oli alunperin tarkoitus julkaista yhtenä tuplalevyhässäkkänä, mutta bändi ei sitä halunnut (vai oliko se levy-yhtiö?), joten ne julkaistiin erikseen pienellä viiveellä. Paska ei maistu paremmalle, vaikka se tarjoillaan useana annoksena. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |