Arttu90 29.07.2006 21:40:00 | |
---|
Eli mitä mieltä olette kyseisestä bändistä, ajattelin kirjottaa tämmösen kun olen bändiä kuunteleviin muusikoihin täällä törmännyt.. mitä järkeä on lähettää ihminen kuuhun, kun emme osaa elää edes maapalolla? |
gorgonoidi 29.07.2006 21:42:50 | |
---|
Pidin todella paljon, kun riparin aikana kävimme katsomassa keikan. Tykkäsin paljon. En ole kuitenkaan tämän jälkeen bändiin pahemmin tutustunut, mutta kaippa sitä pian voisi. |
sus 29.07.2006 22:08:37 | |
---|
Ihan hirveetä. Rock'N'Roll All Night
Sex And Drugs And Booze All Day
Let's Go Fishing |
Juuho 29.07.2006 22:25:02 | |
---|
Meillä oli Koulussa kuluneen vuoden aikana The Rain keikalla. Ja Rippikoulun osalta piti käydä Bass´n Helen katsastamassa. The Rain oli paljon vakuuttavampi ja energisempi. Tuli kyllä jotenkin Teräsbetoni mieleen musiikista ja soittajien lavakäyttäytymisestä... |
Pelsi 29.07.2006 22:26:20 | |
---|
Onhan tuo Suomen parhaita gospelyhtyeitä nyt, kun Terapiakin meni lopettamaan. Livenä olen bändiin ehkä jo vähän kyllästynyt, koska setti uudistuu hyvin harvoin. Tai sitten olen vaan itse nähnyt ko. bändin keikkoja liikaa... Musiikillisestihan bändi on kasvanut jokaisen levynsä myötä. Vaikka Kiitos ja Anteeksi olikin debyyttilevyksi jo hyvä, pistivät Tie 316 ja varsinkin Ellipsis vieläkin paremmiksi. Mä mustat velhot oon! |
gorgonoidi 30.07.2006 00:05:38 | |
---|
Ihan hirveetä. Miksi näin? |
sus 30.07.2006 00:27:13 | |
---|
Miksi näin? Siksi näin koska heidän musiikkinsa ei miellytä korviani. Ja lisäksi se on jeesuspoppia. Rock'N'Roll All Night
Let's Go Fishing |
Bonesaw 30.07.2006 01:11:43 | |
---|
Ja lisäksi se on jeesuspoppia. Nii. Tää on varmasti se syy,minkä takia moni tykkää dissata tätä bändiä. Itse olen kerran nähnyt livenä,mutta ei ole mitn muistikuvia. |
meeza 30.07.2006 01:33:52 | |
---|
Nii. Tää on varmasti se syy,minkä takia moni tykkää dissata tätä bändiä. Ihan hyvä syy se on. Eipä tulisi mieleen kuunnella white power-rokkiakaan, vaikka kuinka kivalta kuulostaisi. Takki naulakosta -> [12:21:28] [ysuviy]: ruokaa saa kraanasta |
zille 30.07.2006 01:46:10 | |
---|
Joo-o, no. On se hyvää. Mut ei se mulle sen enempää mittään ihmeellisempää. Pari kolme kertaa olen nähnyt, ja täytyy myöntää, että olen jopa heilautellut hiuksiani yhdellä keikalla... Voivoivoi. Mut ihan mielellään kuuntelen, on se hyvää. Ja Jeesuspoppi on täys plussa. No Man's Band on kans hyvää Jeesusrokkia. :) Ehkä vähä punk tyylistäki, ottia tuota. Vaikka keskenkertaasta koettaa tehä niin priimaa tuloo. |
sus 30.07.2006 02:25:22 | |
---|
Joo-o, no. On se hyvää. Mut ei se mulle sen enempää mittään ihmeellisempää. Pari kolme kertaa olen nähnyt, ja täytyy myöntää, että olen jopa heilautellut hiuksiani yhdellä keikalla... Voivoivoi. Mut ihan mielellään kuuntelen, on se hyvää. Ja Jeesuspoppi on täys plussa. No Man's Band on kans hyvää Jeesusrokkia. :) Ehkä vähä punk tyylistäki, ottia tuota. Hah, no man's band oli samassa koulussa ku mä joskus. Rock'N'Roll All Night
Let's Go Fishing |
discominister 31.07.2006 14:20:09 | |
---|
Aivan mahtava bändi! Kaikki levyt menevät varmasti hankintaan jossain vaiheessa. Suotta noilla oli pommeja viime Maata näkyvissä festareilla. |
Sarko 31.07.2006 18:10:10 | |
---|
Tämmöstä lestaheviä, kuulostaa Niskalaakilta eli ei kiitos, itselle ei uppoa yhtään. Stakes are high, but so am i. |
Varmaan suurin syy on se että tekevät gospelia, mutta enpä ole nähnyt yhdenkään bändin saavan porukassa sellaisia fiiliksiä kuin Rainin keikalla viime maatanäkyvissä festareilla...... mitä järkeä on lähettää ihminen kuuhun, kun emme osaa elää edes maapalolla? |
aikavaikea 31.07.2006 18:26:06 | |
---|
Eli mitä mieltä olette kyseisestä bändistä.. En osaa sanoa kuin sen yhden biisin perusteella, joka soi joskus viime talven aikana aika usein YleX:llä. Se oli kyllä ihan hirveä biisi. Yksi niitä harvoja jotka suorastaan pakottivat vaihtamaan kanavaa. En tiedä miksi, en oikeastaan saanut edes selvää mistä siinä oli kyse. Tai sitten ehkä juuri siksi. Bändin nimi jäi tulikirjaimin takaraivoon varoittamaan siitä, että älä tutustu syvemmin. Nimi on myös aika höntti. I have had recurring nightmares That I was loved for who I am And missed the opportunity to be a better man. |
dictatorsh*t 31.07.2006 18:33:43 | |
---|
Kävivät koululla soittamassa, en pidä heidän soittamastaan musiikista. En kuunnellut kahta biisiä kauempaa vaan lähdin Swampin hyllyjä selaamaan. |
juikka111 07.08.2006 16:53:22 (muokattu 07.08.2006 16:53:51) | |
---|
Kyllähän tuo hyvä bändi on. Vanha tuotanto sitä parasta minusta. Ja livenä monta kertaa parempi. Olen ollut monella the rainin keikalla ja varmaan vielä monta edessä. :) Ei sovi unohtaa, että musiikki avaa itse kullekin tiedon ja ymmärryksen portin kohti vastuuntuntoisten yhteistyökumppaneiden aatteellisia intressejä. |
Kosminen 07.08.2006 17:58:02 | |
---|
Arvostan. Ei oo viimeisintä levyä tullut enää itselle ostettua. Aivan niin kuin oisin
mennyt pitistä sekaisin...
Kalamies #16 >-)))> |
Pelsi 07.08.2006 20:08:07 | |
---|
En osaa sanoa kuin sen yhden biisin perusteella, joka soi joskus viime talven aikana aika usein YleX:llä. Mikäs biisi? En ole ainakaan itse kuullut, että olisivat radioon päässeet. Mä mustat velhot oon! |
Fhool 07.08.2006 20:50:27 | |
---|
Enpä oikein muuta muista koko bändistä kuin pari biisiä, joista jokainen kyllä toimi mun mielestä. Voisi ehkä hankkia joskus levynkin.. Se on kyllä niin perkeleen tyhmää että "ei tota voi kuunnella/ostaa, sehän on hei gospellia!", jos joku ei tykkää siitä musasta, oolrait, mutta se kun että kuulee musaa ja sanoo tykkäävänsä ja heti ku kerrotaan että siinä lauletaan Jeesuksesta tms. ei kiinnostusta enää ole. En muista mistä bongasin tuon bändin, taisi olla eräs uskovainen ystäväni joka mainitsi nimen tai jotain. |