Eli mitkä rummut käytettynä kantsis ostaa, kyseessä olis ekat rummut ja hintaa saisi olla n. 700€ Ja tulisivat suurimmaksi osaksi Rock musiikin soittoon. mitä järkeä on lähettää ihminen kuuhun, kun emme osaa elää edes maapalolla? |
Niq 31.07.2006 18:46:15 | |
---|
Tama Swingstarit tai vanhemmat Rockstarit, Pearl Exportit. Peltipuolelle kannattaa katsella Staggin SH- tai jos rahat riittää DH -sarjaa. Paiste 802 tai Meinl Classics toimii myös aloittelukäyttöön. Vakiovastauksia näihin jokaviikkoisiin samoihin kysymyksiin. Kannattaa kokeilla sitä hakua. "I have a cunning plan" -Baldrick |
Mr. Morrow 31.07.2006 19:13:47 | |
---|
Mulla on laaja musiikkimaku - Kaikki Hevi käy! |
hollmi-5 31.07.2006 19:26:12 | |
---|
kyseessä olis ekat rummut ja hintaa saisi olla n. Osta ihan mitkä miellyttää. Mieluiten käytetyt, ettei tule liian kylmiä suihkuja jälleen myytäessä. Ei ne kuitenkaan sulla kovin pitkään ole. Pian sitten alkaa se oma mieltymys ja oikea settaus hahmottumaan, kun harrastus etenee. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Gron 31.07.2006 22:20:53 | |
---|
Joo... Kaikki ne jotka on mainittu toimii hyvin. Olin itse samassa tilanteessa mutta s-rumpuja ostin. |
HeavyMachinery 01.08.2006 10:50:47 | |
---|
Osta ihan mitkä miellyttää. Mieluiten käytetyt, ettei tule liian kylmiä suihkuja jälleen myytäessä. Ei ne kuitenkaan sulla kovin pitkään ole. Pian sitten alkaa se oma mieltymys ja oikea settaus hahmottumaan, kun harrastus etenee. Komppaan hollmia.... Jos olet pieni kokoinen osta joku 20" setti mutta jos isompi niin sitten käytetyt markkinat on hyvä vaihtoehto... Siellä on aina jotain 22" perussettejä... Meidän Äiti tekee teidän äidistä ruokaa.... |