Vilhelmus 19.07.2006 21:58:22 | |
---|
tuo 1000 euroa ei siis ollut mitenkää mikään raja. kiinnostaa vaan saada tosi hyvä nuppi. Meehän testaamaan Koch Powertone sitten. Custom sounds tuo maahan. "No ei oikein. Oon niin PIHI! :D"
- Seraphim |
kimurantti1 19.07.2006 22:23:03 | |
---|
Mistä lähtien siellä sellainen on ollut? Liikkeen perällä on pieni jotenkin äänieristetty koppi, jossa yleensä peltejä testataan. Asiallisesti kun kysyy, niin sinne myyjät kyllä roudaavat vahvistimen kuin vahvistimen jota saa sitten luukuttaa. Ainakin minä sain Laneyn VH100R:ää sekä Mesan Lone Staria ja Stilettoa huudattaa ja tehdä viereiviressä testiä tunnin ajan ihan rauhassa. Tulivat jopa kysymään, että onko kitara ok. :-) Mikä hemmetin "notta"? Kyseisen sanan näkeminen tuottaa aina oikean vitutuksen multihuipentuman. Pystyykö kukaan tuosta käsittämättömästä epäsikiöstä sanomaan mitä se edes tarkoittaa?
Ja se on muuten kuulostaa eikä kuullostaa, prkl... |
simosiili 20.07.2006 01:36:33 | |
---|
Liikkeen perällä on pieni jotenkin äänieristetty koppi, jossa yleensä peltejä testataan. Asiallisesti kun kysyy, niin sinne myyjät kyllä roudaavat vahvistimen kuin vahvistimen jota saa sitten luukuttaa. Ainakin minä sain Laneyn VH100R:ää sekä Mesan Lone Staria ja Stilettoa huudattaa ja tehdä viereiviressä testiä tunnin ajan ihan rauhassa. Tulivat jopa kysymään, että onko kitara ok. :-) jotenkin huomasin että musamaailman palvelukin parantui kun kyseli esp:n kitaroista ja testasi kalliita laitteitta;) maraparta |
nakedzen 20.07.2006 21:10:52 | |
---|
tuo 1000 euroa ei siis ollut mitenkää mikään raja. pitää mennä testaamaa kaikki nupit framukset mukaanlukien.. onko framuksia missään testattavana? kiinnostaa vaan saada tosi hyvä nuppi. Allekirjoituksesta löytyy ääninäytteitä ensi hätään. Itse olen ollut kyllä vehkeeseen tyytyväinen. Putkien vaihto ja korkeampi bias tosin pakkohankinta, ennen kuin vahvari kuulostaa siltä miltä pitää. |
- tone is everything -
Q: Is solid-state really as evil as you say?
A: Yes
(R.Aiken) |
Ben_D 31.07.2006 16:52:42 | |
---|
Laita vaan kunnolla hilloa lisää ja -> www.roccaforteamps.com/Levant_Gain_100.htm ...purlplenakin ihan kiva: www.vilo.net/rocca/rocca.jpg /sv Ihan vaan mielenkiinnosta kun en ole ko. valmistajasta kuullut....onko tässä jotain ihmeellistä muutakun ainakin meikäläiselle nimi? Soundklippien perusteella noihin soundeihin pystyy useita muitakin vahvistimia. |
ReBeat 31.07.2006 17:39:28 | |
---|
Soundklippien perusteella noihin soundeihin pystyy useita muitakin vahvistimia. Soundiclipit eivät sitten kertoneet kaikkea. Jos haluaa Marshall-tyyppistä säröä raipaniskuisella attackilla niin mun mielestä tuosta sitä nopeutta kyllä löytyy. Mä en ole ainakaan kuullut ihan vastaavaa piiskaa millään muulla vahvistimella. Makuasioita toki. Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole. |
svilo 31.07.2006 18:23:51 | |
---|
Ihan vaan mielenkiinnosta kun en ole ko. valmistajasta kuullut....onko tässä jotain ihmeellistä muutakun ainakin meikäläiselle nimi? Soundklippien perusteella noihin soundeihin pystyy useita muitakin vahvistimia. Niinpä, noi clipit on yleensä aivan kuraa, suorastaa surkeita.... /sv - tone is everything -
(R.Aiken) |
pekurides 01.08.2006 20:41:02 | |
---|
käväsin hätäsee testiin f.musa vantaalla h&k WARP x nupikkaa, tosin salin puolella jollain heppoisen tuntuisella h&k kaapilla jotenki muovinen sointi mutta äkkiseltää vaikutti ihanm hauskalta peliltä sen 5.min. ..tarttee kävästä varmaan uusiksi jos sen vaikka sinne koppiin sais ja pääsis vähän tykittää että onko siittä mihkää ku näytti olevan aika miehekäs 1990e hintalappu:) Tietääkö kukaan noista mitään? |
Jaava 01.08.2006 22:48:56 (muokattu 01.08.2006 22:49:46) | |
---|
emt. ''Miten voi olla jano, vaikka on juonut koko yön?'' |
tommiot 01.08.2006 22:51:49 (muokattu 01.08.2006 22:52:07) | |
---|
Eikö VH100R oikeesti ole pääkaupunkiseudulla muualla kuin Levytukussa (tai ei edes siellä, kahden viikon päästä vasta tulee)... En jaksa olla kahta viikkoa ilman vahvaria :) Tosin kaveri on nyt Lontoossa, saattaa tuoda mulle nupin sieltä. |
kimurantti1 02.08.2006 00:50:38 | |
---|
Hyvää kannattaa odottaa ;-) Allekirjoitukset ovat samanlaisia kuin asennepaidat - aivan per***stä. Ovat muka tarkoittavinaan jotain syvällistä, mutta oikeastaan kertovat vain käyttäjänsä tarpeesta herättää huomiota ja olla jotenkin hauska. Ihan niin kuin tämäkin... |
tommiot 02.08.2006 08:30:34 (muokattu 02.08.2006 08:32:18) | |
---|
Hyvää kannattaa odottaa ;-) Totta... Olisko sulla ääninäytettä tuosta? Entä miten joku halpakaappi (lähinnä Framus 2x12" ja Harley Benton Vintage 4x12" kiinnostaa) toimisi tuon kanssa? EDIT: Ai niin, ja paljollako luovut omastasi =) |
Ben_D 02.08.2006 08:59:55 | |
---|
Totta... Olisko sulla ääninäytettä tuosta? Entä miten joku halpakaappi (lähinnä Framus 2x12" ja Harley Benton Vintage 4x12" kiinnostaa) toimisi tuon kanssa? EDIT: Ai niin, ja paljollako luovut omastasi =) Miksi vaihdat Marshall JCM-800 2203:n Laneyn styrkkariin?? |
kimurantti1 02.08.2006 12:18:34 (muokattu 02.08.2006 12:29:34) | |
---|
Totta... Olisko sulla ääninäytettä tuosta? 14. päivä on, kun menemme studioon ja vedetään samalla ääninäytteitä Laneyn VH100R:llä, Englin Powerballilla ja Marsun JCM2000:lla. Entä miten joku halpakaappi (lähinnä Framus 2x12" ja Harley Benton Vintage 4x12" kiinnostaa) toimisi tuon kanssa? No VH100R on tosi middlekäs peli jo itsessään. Noissahan on V30:set, niinkun mun Mesassakin. Joku voisi sanoa soundia vähän nenäkkääksi, mutta ei se huonolla tavalla nenäkäs ole. Leikkaa hyvin 6-henkisessäkin bändissä läpi. En totta puhuen ole kokeillut kuin parilla kaapilla joiden molempien hinta uutena on 600e->. EDIT: Ai niin, ja paljollako luovut omastasi =) En luovu, voin tosin vaihtaa Bognerin Shivaan... ;-) Allekirjoitukset ovat samanlaisia kuin asennepaidat - aivan per***stä. Ovat muka tarkoittavinaan jotain syvällistä, mutta oikeastaan kertovat vain käyttäjänsä tarpeesta herättää huomiota ja olla jotenkin hauska. Ihan niin kuin tämäkin... |
svilo 02.08.2006 12:29:49 | |
---|
En luovu, voin tosin vaihtaa Bognerin Shivaan... ;-) Mhehe, ja siihen uuteen versioon tietty :) /sv - tone is everything -
(R.Aiken) |
tommiot 02.08.2006 12:34:18 | |
---|
Miksi vaihdat Marshall JCM-800 2203:n Laneyn styrkkariin?? Kyllästyin siihen pörinään. Saattoi olla joku ei niin hyvä yksilö, mutta saundi ei vaan potkinut. |
Ben_D 02.08.2006 12:36:39 | |
---|
Kyllästyin siihen pörinään. Saattoi olla joku ei niin hyvä yksilö, mutta saundi ei vaan potkinut. Joo...eiks tää ollu 80-luvun lopun malli eikä niitä alun tai puolenvälin vehkeitä? |
tommiot 02.08.2006 12:37:47 (muokattu 02.08.2006 12:40:00) | |
---|
Joo...eiks tää ollu 80-luvun lopun malli eikä niitä alun tai puolenvälin vehkeitä? Jooh, vuodelta 89. En uskonut että niissä voisi olla niin paljon eroa (en ole kyllä vieläkään testannut pysty-inputtisia), mutta ilmeisesti on. Ja yksilöitähän noissa on, siitä olen kuullut paljon. EDIT: Hyvin se taipui kasarirokkiin yms, metalliin ei vaan potkinut tarpeeksi. 950 siitä sain kaapin ja EQ:n kanssa, että tonnilla pitäis nyt uus nuppi saada, kaapista en vielä tiedä. |
Henkkiz 02.08.2006 13:50:20 (muokattu 02.08.2006 13:51:47) | |
---|
Testasin musamaailmassa Framus Cobraa framuksen kaapilla. En pitänyt vahvistimesta ollenkaan koska se sirisi helvetisti. Tuntu siltä että vahvistimessa olis ollu joku vika koska eihän tollasesta sirinästä kukaan pidä. Niin, ja kannattaa testata Savage :) |