poppamies 31.07.2006 13:41:15 | |
---|
mulla tulee oma haitarin kuva, kun tuon avaan , mitä v---a? Niin tekee. Väärä linkki on tuo. Siinä pitäisi olla se dyn members ja numero siinä linkissä että menisi oikein. Nyt tosiaan avautt oma omakua tuolla linkillä. G-strings are for strippers |
R.Syke 31.07.2006 14:22:09 | |
---|
Oot sää vittumainen mies.:) Muistatko, kun siinä Paasilinnan romaanissa 'Onnellinen mies', kirkkoherra totesi, kun olivat uppoavassa autossa: -Olet sinä piispa vittumainen mies! |
mulla tulee oma haitarin kuva, kun tuon avaan , mitä v---a? Paavo. Paavo. Pane leipään puolet petäjäistä ja käy mun omalla sivulla. Samalla saat vähän surffauskokemusta :D |
R.Syke 31.07.2006 14:25:17 (muokattu 31.07.2006 14:26:19) | |
---|
avautt oma omakua tuolla linkillä. Keuhksprh. Kielitaiteilua :D Onks tää maanantai jotenkin semmoinen erikoinen vapaapäivä? HOHO. |
poppamies 31.07.2006 15:04:11 | |
---|
Keuhksprh. Kielitaiteilua :D Onks tää maanantai jotenkin semmoinen erikoinen vapaapäivä? HOHO. No tuo on sitä Frank Zappaa... G-strings are for strippers |
manjaana 31.07.2006 15:08:44 | |
---|
Niin tekee. Väärä linkki on tuo. Siinä pitäisi olla se dyn members ja numero siinä linkissä että menisi oikein. Nyt tosiaan avautt oma omakua tuolla linkillä. Katsos vaan, hyvä selvennys, pelästyin jo et boldie on lovestunut tohon velipoikaani tosissaan..... = Kahta en vaihra - toine on sukka ja toine on toinen sukka. = |
R.Syke 31.07.2006 15:17:47 | |
---|
Katsos vaan, hyvä selvennys, pelästyin jo et boldie on lovestunut tohon velipoikaani tosissaan..... Huh. Ei sentään. Laiton ikioman oman kuvan paikoilleen. Nyt stemmaa. Nörtti. |
Ukko 31.07.2006 17:47:23 | |
---|
Joo mutta olisittepa kuulleet kikka nro 653. jossa vedän ihan mitä vaan ihan mihin vaan. Ja kyllä mulla on hauskaa. Se taas kuuluu teikän normaali soittoon. |
jon lord 31.07.2006 21:04:46 | |
---|
Muistatko, kun siinä Paasilinnan romaanissa 'Onnellinen mies', kirkkoherra totesi, kun olivat uppoavassa autossa: -Olet sinä piispa vittumainen mies! Toinen versio oli jossain tarinassa kun kaveri oli lähdössä Amerikkaan ja se paras ystävä syötti ja juotti ja käytti sen vielä naisissa edellisenä iltana. Kun laiva oli irronnut laiturista niin tämä joka meni amerikkaan ja jota oli syötetty ja juotettu huusi tälle kaverilleen joka heilutti laiturilla ;kyllä olit sinäkin kyrpä mieheksi. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
R.Syke 01.08.2006 01:26:08 | |
---|
Toinen versio oli jossain tarinassa kun kaveri oli lähdössä Amerikkaan ja se paras ystävä syötti ja juotti ja käytti sen vielä naisissa edellisenä iltana. Kun laiva oli irronnut laiturista niin tämä joka meni amerikkaan ja jota oli syötetty ja juotettu huusi tälle kaverilleen joka heilutti laiturilla ;kyllä olit sinäkin kyrpä mieheksi. -Myönnetään, mutta mitään ei ikinä tunnusteta. |
paice60 01.08.2006 01:28:25 | |
---|
-Myönnetään, mutta mitään ei ikinä tunnusteta. Sinäkö se oot, niin monen tuopin jälkeen, vieläkö muistat mua? Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen. |