Demostudio 30.09.2003 14:46:58 | |
---|
|
Maisteri 02.10.2003 13:20:51 | |
---|
Vaikka video onkin kyseessä, siis hieman palstan pääformaatista poikkeava, kannattaa toki tsekata. Jonkinlainen palaute olisi erittäin tervetullutta. |
juha_korhonen 08.10.2003 15:24:58 | |
---|
Ei oikein modeemilla saanut mitään selvää... |
Maisteri 09.10.2003 11:11:54 | |
---|
Ei oikein modeemilla saanut mitään selvää... Juu, voi olla aika raskas motukalla pyöritettäväks. Mutta jos on kaistaa käytettävissä, kannattaa kattella. Myytävänä Hughes & Kettner BassForce XL 200W. 370e.
www.trauma.tk |
Vilhelmus 09.10.2003 12:22:42 | |
---|
Täähän oli hauska katseltava. Sopivan mittainen ja tarpeeksi vaihtelua että jaksoi seurata. Ja hyvähän keikkameininki teillä näytti olevan. |
cheran898 09.10.2003 12:22:55 | |
---|
Mulla pyöri hyvin koko video , ei ongelmia. Hyvin koostettu ja tehty video, millä ohjelmalla tehty?? Musasta ei tahtonut saada selvää..soundit hukku jonnekkin. Musiikin äänitystaso kun olis vielä parempi! |
cheran898 09.10.2003 12:54:12 (muokattu 09.10.2003 13:18:13) | |
---|
Mun oma flash-video, joka pyörii mun kotisivulla, on lähinnä vitsi...kiinnostava ajatus sinänsä saada hyvä video pyörimään heti kun kotisivu aukeaa, eikä mitään latauksia, mutta nyt ei tahdo palvelintila htv:ltä riittää.....ihan oikea video on multakin kohta tulossa sivulle sekä flashille että mediplayerille. Laitoin kokeiluna jotain pyörimään testi mielessä, ja hyvin toi kaikkien kavereiden koneissa pyörii...nyt pitää vaan tehdä oikea video. Paras ratkaisu olis varmaan laittaa flashillä hyvin kevyt pikakooste, joka varmasti futaa myös kaikilla modeemeilla ja mediaplayerille koko pätkä, mutta tiedä häntä..tuttava amerikasta taas näki mun flash-testi-videon hyvin kun kaverin ammattimaista , viimeisen päälle hi-tech musa-videota ei sitten millään..no, puolen tunnin lataamisen jälkeen, siinä moni jättää leikin kesken, ja mun flash pyörii heti eikä viidestoista päivä. Teidän pitäis myös saada versio, joka toimii kelillä kuin kelillä...hyvää live-ottoahan teillä olis vaikka kuinka.( Komia verkkapuku sillä yhdellä miehellä, mistä ostettu?) |
Maisteri 13.10.2003 16:44:37 | |
---|
Mulla pyöri hyvin koko video , ei ongelmia. Hyvin koostettu ja tehty video, millä ohjelmalla tehty?? Musasta ei tahtonut saada selvää..soundit hukku jonnekkin. Musiikin äänitystaso kun olis vielä parempi! Ilmeisesti Pinnacle studiolla on kitaristimme sen väsännyt. Soundipolitiikka ei oo ihan parasta mahdollista. Tosin mitään ei oo vedetty pöydästä, vaan kaikki kameran mikillä. Siihen nähden soundi on jopa hyvä, ja tuo keikkameinigin esilletuontihan tässä on se pääasia. |
Mc Ban 14.10.2003 16:57:36 | |
---|
Sen niminen bändi on kun Trauma. Tai ainakin on ollut. Siinä soitti bassoa legendaarinen Cliff Burton(R.I.P.) Mutta eikös tuon nimen käyttäminen ole ihan sallittua, koska se vanha Trauma on jo(luultavasti) hajonnut? |
Maisteri 14.10.2003 17:36:21 | |
---|
Sen niminen bändi on kun Trauma. Tai ainakin on ollut. Siinä soitti bassoa legendaarinen Cliff Burton(R.I.P.) Mutta eikös tuon nimen käyttäminen ole ihan sallittua, koska se vanha Trauma on jo(luultavasti) hajonnut? Tiedämme toki tuon. Onhan noita Traumoja vissiin muitakin ympäri mualimaa, mutta kun suomeksi laulamme ja lähinnä kotomaassamme vaikutamme, riitti nimenvalintavaiheessa se, ettei Suomessa ollut yhtään Traumaa ennen meitä. |
Mc Ban 15.10.2003 18:05:16 (muokattu 15.10.2003 18:05:32) | |
---|
Tiedämme toki tuon. Onhan noita Traumoja vissiin muitakin ympäri mualimaa, mutta kun suomeksi laulamme ja lähinnä kotomaassamme vaikutamme, riitti nimenvalintavaiheessa se, ettei Suomessa ollut yhtään Traumaa ennen meitä. Of course. Hyvä nimi:) |
pmaikkula 21.10.2003 13:35:59 | |
---|
...ettei Suomessa ollut yhtään Traumaa ennen meitä. Espoossa oli ilmeisesti Trauma, josta tämä on ainoa tiedonripe universumissa: http://www.hiljaiset.sci.fi/demo/demo9812.htm#RTFToC147Jos muuta löytyy, niin kertokaa. Olemme yrittäneet hemmoilta sähköpostitse tiedustella pumpun aktiivisuudesta, mutta nou vastausta. Hyvin koostettu ja tehty video, millä ohjelmalla tehty?? Joo, Pinnaclella onnistuu varmaan vähiten kivullisesti. Mutta äläkää KARI TAALASMAAN tähden käyttäkö 8.5-versiota vanhempia. Ne näet hukkaavat titlet, otsikot ja järjen liian lahjakkaasti. |
Nostetaanpa vielä, jos vaikka joku tahtoo kattella ja kommentoida. |
juha_korhonen 31.03.2004 18:12:15 | |
---|
Ei oikein modeemilla saanut mitään selvää... Noniin. On motukka vaihdettu koti-ADSL:ään ja piti ihan vertailun vuoksi tulla kokeilemaan. Hyvin pyörii, streaminginä kun tulee. Ihan kiva show vaikka en biisejä tuntenutkaan... |