Dr. Muff 30.07.2006 23:46:18 | |
---|
Mikäs muuten on suositeltava paikka efektilenkissä tolle kompura pedaalille? Ennen vai jälkeen modulaatioiden? Anyone? Itse käytän ehdottomasti ennen modulaatioita, heti wahin jälkeen toisena on kompura. Tällä hetkellä pedaalit: wah -> dynacomp -> phase 90 -> Baby Blue OD -> Direct Drive -> viritin-> electric mistress-> delay Jotkut käyttävät ennen wahia, itselle sillä sinällään merkitystä koska en wahin kanssa missään tapauksessa kompuraa käytä. Kompuralla kun on paha tapa vahvistaa myös niitä suhinoita edellä olevat pedaalit tuottavat hence ennen ja soundikin toimii siten. I read the internet, I know what's going on. - Axl |
Yksi vaihtoehto on laittaa overdrivepedaali eteen boostaamaan. Mielellään sellainen, jonka saa säädettyä mahdollisimman kliiniksi, niin saa säädettyä soolosärön määrää. Esim. tubescreamer tai Bossin od-3 ovat mulla toimittaneet tuota virkaa. En sitten malttanut olla sanomatta. |
velsa 31.07.2006 19:40:18 | |
---|
Steve Lukather on sanonut ettei käytä säröjen kanssa koskaan kompressoria, joten emmehän mekään sitä käytä. Lukatherilla onkin maailman paskin soundi......... Kauas on pitkä matka........ |
Rajapatsas 31.07.2006 20:21:25 | |
---|
Mulla tämän boostiongelman ratkaisi Bossin Noise Suppressor, joka (outoa kyllä) tuo juuri sopivan noston esim. liideissä. Suosittelen testaamaan, r |
kimurantti1 31.07.2006 23:14:12 | |
---|
Lukatherilla onkin maailman paskin soundi......... Ja se johtuu siitä, että hänellä ei ole säröissä kompressoria? Ei sillä, varsinkin Isolationilla ja Fahrenheitilla, niin loistavia lättyjä kuin ovatkaan, säröt on pahinta kuraa mitä oon kuullut... Allekirjoitukset ovat samanlaisia kuin asennepaidat - aivan per***stä. Ovat muka tarkoittavinaan jotain syvällistä, mutta oikeastaan kertovat vain käyttäjän tarpeesta herättää huomiota ja olla jotenkin hauska. Ihan niin kuin tämäkin... |