Aihe: Minkälaista kaappia ja nuppia?
1 2 3
wizard86
29.07.2006 12:26:11
Miten tuo harmony centralin haku ei toimi niinkuin ennen? siis että siihen tulisi niitä käyttäjien kommenttejä ja arvioita..
If you really love Les Paul kind Guitar you should go for Tokai..
Tietysti Pauligin
29.07.2006 12:54:24
Miten tuo harmony centralin haku ei toimi niinkuin ennen? siis että siihen tulisi niitä käyttäjien kommenttejä ja arvioita..

Harmony-centralin "arvosteluihin" kannattanee suhtautua pienellä varauksella...
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä.
Ben_D
29.07.2006 13:08:45

Harmony-centralin "arvosteluihin" kannattanee suhtautua pienellä varauksella...

Kuten myös muusikoiden.net:n. Paras tulos saadaan omalla korvalla ja mieltymyksillä.
Fierce Moshter Promo Out Now! Tilaukset
Tietysti Pauligin
29.07.2006 13:11:40
Kuten myös muusikoiden.net:n. Paras tulos saadaan omalla korvalla ja mieltymyksillä.

Jep, mutta harmonyssa on melkosesti arvosteluja tyyliin "i've been playing for three weeks and this is my first guitar. It's THE BEST GUITAR ON EARTH, ROCK N ROL MAAN"
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä.
oiva tumpeloinen
29.07.2006 13:14:54
Jep, mutta harmonyssa on melkosesti arvosteluja tyyliin "i've been playing for a thirty years and I´ve owned at least a 1000 guitar. It's THE BEST GUITAR ON EARTH, ROCK N ROL MAAN"
Jake.e
29.07.2006 13:26:46
Minulle sillä ei ole paljoa väliä=).

Kyllä minä sanon että sillä loppupeleissä on. Asutko sitten hirveänkin kaukana soitinliikkeistä? Suosittelen nimittäin vahvasti sitä että menet sinne rohkeasti ja pyydät myyjän esittelemään kamoja ja sitten rohkeasti kokeilemaan. Nimittäin ne on omat mielipiteet joka loppujen lopuksi ratkaisee. Niihin myyjien puheisiinkin kannattaa suhtautua varauksella, nimittäin itse olen joutun lähtemään soitinliikkestää muutaman kerran kun iski naurukohtaus myyjien puheille.
Jerk.
pekurides
29.07.2006 15:28:29

Kertokaas mulle mikä vittu on twini! :)

Taitaapi kirjottajalla olla tiedot vielä alkuvaiheilla tai sit mulla..

Ettei vaan tarkoittais comboa!

Ainoa twinn mitä ite tunnen on fenderin samanniminen combo.

Asiaan. Tuota, tuolla budjetilla ei uusia ja kunnollisia kamoja tahdo helpolla löytää,
mielestäni kaikki nuo tuotteet mitä ehdotit ovat heikompaa keskitasoa alapuolella mikä ei todellakaan riitä tyydyttämään tosissaan olevan kitaristin vaatimuksia.

Järkevämpi olisi etsiä samaan hintaan hyvät käytetyt vehkeet tai pistää enempi hilloo pöytää koska noi schaisset alkaa kuitenkin vähän ajan päästä vituttaan ja taas tarvii ostaa uudet ja taas häviät rahaa kun rupeat vaihtelemaan.
Paree hommaa kerralla kunnolliset jos vaan on mahiksia, niissä pysyy arvokin tallella.

Niin ja eiku kauppiohin testikoklailemaan, kukaan täällä ei voi tietää omaa makuasi ja saundimieltymistäsi:)
Juustonaksu
29.07.2006 15:53:13

Villi veikkaus: Combo, missä on kaksi elementtiä. Elikkä 2x12'' tai 2x10'' mitä nyt sattuu olemaankaan.
Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio.
wizard86
29.07.2006 19:25:51

No sinullahan ne taisi olla=)

Asiaan. Tuota, tuolla budjetilla ei uusia ja kunnollisia kamoja tahdo helpolla löytää,
mielestäni kaikki nuo tuotteet mitä ehdotit ovat heikompaa keskitasoa alapuolella mikä ei todellakaan riitä tyydyttämään tosissaan olevan kitaristin vaatimuksia.

Kun joutuu itse maksamaan kaikki menot, niin eipä tuota hirveästi ole varaa laitella kalliita vehkeitä. ja kun on alusta asti tottunut että huonollakin pärjää eikä pidä olla vain ja ainoastaan parasta. etsin siis hyvää ja suht halpaa putkivahvaria. En mitään 4000€ mesaa..

Järkevämpi olisi etsiä samaan hintaan hyvät käytetyt vehkeet tai pistää enempi hilloo pöytää koska noi schaisset alkaa kuitenkin vähän ajan päästä vituttaan ja taas tarvii ostaa uudet ja taas häviät rahaa kun rupeat vaihtelemaan.
Paree hommaa kerralla kunnolliset jos vaan on mahiksia, niissä pysyy arvokin tallella.

Niin ja eiku kauppiohin testikoklailemaan, kukaan täällä ei voi tietää omaa makuasi ja saundimieltymistäsi:)

Soitinliikkeet turhan kaukana että lähtisin kokeileen/hakeen vahvaria.
pekurides
30.07.2006 00:18:38

juu, pahempi jutska...

Melkein sitten jää että yrität löytää soundiclippejä niistä vehkeistä mitkä kiinnostaa

Vaikka nää clipit on joskus aika kaukana siitä mitä ne sitten oikeesti kun ite vetää kuulostaa ni kyllä niistä jotain apua on.

(jostain vehkeistä ollu ihan mahtavan kuulosia clippejä ja sit ku oot päässy livenä tyyppään ni ihan paska ja ei yhtään sinnepäinkään ku clipissä oli paranneltu saundia jälkikäteen jne.)

Vinkki, ibanezin 4x12 kaapit on oikeesti ihan jees kuulosia ja hyvin edukkaita... varmaan melkein samalla viivalla jonkun peaveyn kaapin kanssa luulisin...

Marsun putkinupit oli ennen suht kohtuuhintasia (jcm800) mut nyt teinipoppitrendipunkkarien suosiossa niin...

englin screamer ainakin kaverilla toimi tuon ibanezin skoben kaa hyvin ja näitä alkaa pikkuhiljaa löytyä kohtuuhinnoissa käytettynä.

ps.itse ostaisin ensin kunnollisen nupin ja heikomman kaapin ja vaihtaisin kaapin parempaan sitten kun budjetti antaa periksi.

trankut ja mallintavat aina vähän kompromisseja...
Ben_D
30.07.2006 12:41:49

Millä perusteilla?
Fierce Moshter Promo Out Now! Tilaukset
-Prokitaristi-
30.07.2006 14:01:51 (muokattu 30.07.2006 14:04:12)
Tuolta noin Marsu halvalla:

www.coda-music.com/marshall.html

Ja kaappi Thuumannilta:

http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-187304.html
wizard86
30.07.2006 15:15:05
Tuolta noin Marsu halvalla:

www.coda-music.com/marshall.html

Ja kaappi Thuumannilta:

http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-187304.html

Eikös tuossa ole kaappi noin elementtien hinnalla? samoilla elementeillä olevia kaappeja myydään paljon kalliimmalla..
-Prokitaristi-
30.07.2006 22:21:56
Eikös tuossa ole kaappi noin elementtien hinnalla? samoilla elementeillä olevia kaappeja myydään paljon kalliimmalla..

En oikein hokannut lausettasi..? Siis, 4x12-kaappi V30-elementeillä. Heität HB:n logon vain mäkeen ja Marsun logo tilalle, niin se on siinä.
oiva tumpeloinen
30.07.2006 22:25:41

Tuossa on Kiinassa valmistetut elementit. Halvempi ratkaisu kuin Brittiläiset. Soundista ei sitten ainakaan täällä osata sona mitään, kun ei ole koskaan päässyt moisia vertailemaan.

Kotelo on myös toinen tekijä. Erilaiset kotelot soivat erilailla.

Tiedä sitten, mikä on just sulle paras vaihtoehto, mutta positiivisena puolena mainittakoon, että tuossa ei ole pätkääkään rahastettu nimellä. =)
Aki
31.07.2006 00:30:26

siis jos haluaa putkiläjän niin siitä pitää laittaa myös perustelut?!?
No totta hemmetissä. Suotta sitä ottaa luotettavuusriskiä ja lisäkustannuksia jollei ole kunnon syy.

mielestäni kaikki nuo tuotteet mitä ehdotit ovat heikompaa keskitasoa alapuolella
Tuo vaikuttaa hyvin perusteettomalta kommentilta. Esim ValveKing on soundeiltaan kaikkea muuta kuin heikompaa keskitasoa.

Soitinliikkeet turhan kaukana että lähtisin kokeileen/hakeen vahvaria.
Siinä tapauksessa valitettava tosiasia on se, ettet itsellesi sopivaa vahvistinta tule löytämään kuin äärimmäisen hyvällä tuurilla. Hyvän vahvistimen löytäminen on helposti sen arvosta että maksaa junalipun Hesaan tai Treelle kauempaakin, varmistaa vaan että haluttuja tuotteita on testattavana.
Hemmetti, käy risteilyllä Tukholmassa! Ne on halpoja reissuja, ja valikoimaa on takuulla enemmän kuin Suomessa yhteensä.

Juu ei ole.

kaikkihan sen tietää että trankut ja mallintavat ovat vain kopiontiyrityksiä näistä "oikeista" putkivahvistimista
Upeasti on markkinointiklisheet uponneet suhun.
Teetkö taas kärpäsestä härkästä? Hyvä, pistän grillin tulelle!
Werihukka
31.07.2006 00:59:06

Mitäs jos käyttääkin mallintavaa putkinuppiin ja trankkuun samaan aikaan stereona? HoHo :)
Pois alta porot ja punahilkat! Taas tuli kirveelle töitä!
oiva tumpeloinen
31.07.2006 01:30:18
Mitäs jos käyttääkin mallintavaa putkinuppiin ja trankkuun samaan aikaan stereona? HoHo :)

Mikäs HoHo se sitten on?
Defactor
31.07.2006 10:00:04

[V.U.K #33] "- Kun Uusis sanoo, niin kiviäkin kiinnostaa"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)