Aihe: Soittaminen.
1 2
BeeKoo
30.07.2006 18:44:59
Vastaavanlaista jollakin tai neuvoja?

Terve!

Suosittelen kehittelemään rutiineja soittosessioihin. Esim. mekaanisia harjoituksia kädelle ja toiselle, tmv., joita teet joka päivä, vaikka inspriraatio olisikin juuri silloin naapurissa vieraissa. Sitten kun se inspis taas iskee, olet entistä valmiimpi toteuttamaan itseäsi.
Q: What does it take to become a great musician and writer? A: "A lifetime of complete devotion to making your music, always taking top priority far above eveything else." ---- Marty Friedman
Jzci
30.07.2006 19:06:16

Pakko myöntää että ainakin minulla on jonkunlainen pakkomielle siihen että pakko kehittyä kokoajan. Ihan tuttu tunne on ainakin se, kun tuntuu että ei osaa mitään ja kaikki kuulostaa ihan paskalta eikä haluta edes koskea kitaraan, mutta silti on pakko treenata kun tahtoo vielä joskus oppia soittamaan. Varmaan tämän pakkomielteen ansiosta tunnen välillä jopa osaavani soittaa.
Rokkia: TÄÄLTÄ Melodista heviä: TÄÄLTÄ: Kitarasankarointia: TÄÄLTÄ
tilujätkä
01.08.2006 11:13:35
Mun inspiraatio lähti viimeks eric claptonin akustisesta laylasta. Kannattaa kokeilla, hyvä biisi ;)
Skebaristi
01.08.2006 11:42:36

Mun inspiraatio lähti viimeks eric claptonin akustisesta laylasta. Kannattaa kokeilla, hyvä biisi ;)

Se on ihan kiva.

Itse soittelen kyllä melkein aina, kun se vain on mahdollista.
Scheibe
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)