Mikaelo 30.07.2006 20:51:05 | |
---|
Miksi ihmeessä joku haluaa valmiiksi "käytetyn" kitaran? Nojaa, ostaahan urpot teko-vanhennettuja farkkujakin. Oi aikoja, oi tapoja.... Lokki paskasi tänään päälleni. Lämmintä se on se niittenki kakka.-Veikko ,Romantikkoitkijät #41 |
Artist 30.07.2006 21:11:22 | |
---|
Kyllä mulle ainakin kelpaisi tarkka ja vanhennettu replica esimerkiksi Johnny Thundersin doublecut Juniorista... "You can take away my temple, but you can't take away my hill, you can pass those pearls before me, I've got an iron steel will." |
Tuohan oli vain ajan kysymys. Ihan hyvä vaan, että Järvistä muistetaan, kuitenkin suht helvetin legendaarinen herra ja tuo kitara mitä legendaarisin. Järvinen oli legenda ja on edelleen ainutlaatuinen kitaristi. Kitarasta en kommentoi. |
Amplifier 30.07.2006 21:56:15 | |
---|
Miksi ihmeessä joku haluaa valmiiksi "käytetyn" kitaran? Nojaa, ostaahan urpot teko-vanhennettuja farkkujakin. Oi aikoja, oi tapoja.... ... no samalla linjalla minäkin olin tuossa aikaisemmin ja lisäänpä vielä tähän kommenttiin, että tuohan on vain valmiiksi käytetyn näköinen ja sehän siinä onkin niin kipeetä. Toki onhan se kai hauskaa, että tuonkinlaisia kitaroita on... itselleni ei vaan kelpaisi. Minulle kun on muutama noita vintage-keppejä siunaantunut niin täytyypä sanoa, että kyllä oikeasti valmiiksi käytetyssä on meininkiä! PS. Tampereella Ahosen Musiikissa roikkuu seinällä Järvisen Framus Hollywood. Se ei ole myytävänä kuulemma mistään hinnasta... yritin hieroa kauppaa siitä, mutta en onnistunut. Antoivat kuitenkin kokeilla sitä. Siinä oli sitä meisseliä, mitä ei mihinkään klooneihin koskaan tule. |
klobasa 03.08.2006 20:20:15 (muokattu 03.08.2006 20:21:05) | |
---|
Tossa kitarassa oli straton runko ja telen kaula... Stratossahan se kaulan pääty on pyöreämpi ja telessä vastaavasti kulmikkaampi. Meneekö telen kaula straton kaulataskuun ihan heittämällä vai pitääkö jompaa kumpaa vähän muokata? |
moikki 03.08.2006 22:12:31 | |
---|
Tossa kitarassa oli straton runko ja telen kaula... Stratossahan se kaulan pääty on pyöreämpi ja telessä vastaavasti kulmikkaampi. Meneekö telen kaula straton kaulataskuun ihan heittämällä vai pitääkö jompaa kumpaa vähän muokata? Kylläpä ne taitaa mennä. Rock like FUCK! |