Jaava 29.07.2006 11:56:46 | |
---|
Olen miettinyt kyseisen nupin hankintaa. En kuitenkaan viitsisi maksaa orangen 212 kaapin suurehkoa hintaa. Tarkoitus olisi askarrella kaappi halvasta hb:sta ja parista hyvästä kaiuttimesta. Olisiko jollain kokemusta tuosta nupista eri kaiuttimien kanssa? ''Miten voi olla jano, vaikka on juonut koko yön?'' |
kimurantti1 29.07.2006 12:04:32 | |
---|
Miksi laittaa hyvän nupin alle huono kaappi? Ei kaapin soundi tule pelkästään elementeistä, vaan itse kaappi vaikuttaa soundiin paljon, usko pois. Allekirjoitukset ovat samanlaisia kuin asennepaidat - aivan per***stä. Ovat muka tarkoittavinaan jotain syvällistä, mutta oikeastaan kertovat vain sanojan tarpeesta herättää huomiota ja olla jotenkin hauska. Ihan niin kuin tämänkin... |
Keke Urlaub 29.07.2006 12:06:44 | |
---|
Olen miettinyt kyseisen nupin hankintaa. En kuitenkaan viitsisi maksaa orangen 212 kaapin suurehkoa hintaa. Tarkoitus olisi askarrella kaappi halvasta hb:sta ja parista hyvästä kaiuttimesta. Olisiko jollain kokemusta tuosta nupista eri kaiuttimien kanssa? Laita framuksen 2x12 (vintage 30), ei ole pahan hintanen. *syyh *syyh, tulee itselleni postissa alkuviikosta :). What's this funk that you call junk - To me it's just monkey business |
Jaava 29.07.2006 12:21:12 (muokattu 29.07.2006 12:24:18) | |
---|
Miksi laittaa hyvän nupin alle huono kaappi? Ei kaapin soundi tule pelkästään elementeistä, vaan itse kaappi vaikuttaa soundiin paljon, usko pois. Elektroniikka ja soitinrakennuksen puolella oltiin ainakin vanhojen kirjoitusten perusteella sitä mieltä ettei tuon hb:n rakenteessa ole sinänsä mitään vikaa. Tuollaisista elementinvaihto projeteista oli siellä muutamia tekstejä. E: Ei kyllä tuon framuksenkaan hinta päätä huimaa. ''Miten voi olla jano, vaikka on juonut koko yön?'' |
Spike 29.07.2006 12:26:58 | |
---|
Laita framuksen 2x12 (vintage 30), ei ole pahan hintanen. *syyh *syyh, tulee itselleni postissa alkuviikosta :). Sisäänajon jälkeen varmaan toimisi erittäinkin hyvin. Eikös orangen omassa 212-kaapissakin ole V30:et sisällä? Clearly motivated by an unholy alliance. |
kimurantti1 29.07.2006 12:32:06 (muokattu 29.07.2006 12:35:12) | |
---|
Eikös orangen omassa 212-kaapissakin ole V30:et sisällä? On. Mun pointti oli vain se, että kaappi vaikuttaa soundiin vaikka siellä olisi samat elementitkin. Olen nimittäin tehnyt vierivieressä testin Orangen ja Mesan 2x12-kaapeilla parin eri nupin kanssa. Edit: Tuota Framusta kai mäkin voisin suositella. Soundista ei ole mulla mitään hajua, mutta ihan vaan sen takia, että se tulee halvemmaksi kuin HB:n kaappi ja pari V30:siä, jos siis sellaiset haluat. Allekirjoitukset ovat samanlaisia kuin asennepaidat - aivan per***stä. Ovat muka tarkoittavinaan jotain syvällistä, mutta oikeastaan kertovat vain sanojan tarpeesta herättää huomiota ja olla jotenkin hauska. Ihan niin kuin tämänkin... |
Jaava 29.07.2006 12:34:57 (muokattu 29.07.2006 12:36:35) | |
---|
Eikös orangen omassa 212-kaapissakin ole V30:et sisällä? Taitaa olla. Mitenköhän paksusta puusta ne on tehty? 212 painaa 40kg ja 412 50kg. E: Olen nimittäin tehnyt vierivieressä testin Orangen ja Mesan 2x12-kaapeilla parin eri nupin kanssa. Kuten sanoin oranssit on aika jämäköitä muihin verrattuna. ''Miten voi olla jano, vaikka on juonut koko yön?'' |
kimurantti1 29.07.2006 12:43:40 | |
---|
Mitenköhän paksusta puusta ne on tehty? 212 painaa 40kg ja 412 50kg. Näin sanotaan Orangen sivuilla: "Orange cabinets feature an 18ply birch plywood shell." E: Kuten sanoin oranssit on aika jämäköitä muihin verrattuna. On joo. Muistaakseni painoikin jokusen kilon enemmän kuin Mesa. Allekirjoitukset ovat samanlaisia kuin asennepaidat - aivan per***stä. Ovat muka tarkoittavinaan jotain syvällistä, mutta oikeastaan kertovat vain sanojan tarpeesta herättää huomiota ja olla jotenkin hauska. Ihan niin kuin tämänkin... |
Vasu 29.07.2006 12:58:31 | |
---|
Näin sanotaan Orangen sivuilla: "Orange cabinets feature an 18ply birch plywood shell." Olis sitten n.24 - 25mm paksua koivuvaneria jos suomalaisesta koivuvanerista olis kysymys. Jos nyt itse lähdetään tekemään samanlaista kaappia kuin Orange niin tuleehan siittä vähintään yhtähyvä kuin alkuperäisestä. Sitten on eri juttu tuleeko siittä mitään säästöä ja jälleenmyynti arvo on sitten aika huono (valitettavasti, merkki puuttuu). |
Keke Urlaub 29.07.2006 13:35:08 | |
---|
Taitaa olla. Mitenköhän paksusta puusta ne on tehty? 212 painaa 40kg ja 412 50kg. E: Kuten sanoin oranssit on aika jämäköitä muihin verrattuna. Usko pois, et halua roudata moisia :D... nimim. kokemusta on (vastaavasta) What's this funk that you call junk - To me it's just monkey business |
Spike 29.07.2006 14:11:32 | |
---|
On. Mun pointti oli vain se, että kaappi vaikuttaa soundiin vaikka siellä olisi samat elementitkin. Olen nimittäin tehnyt vierivieressä testin Orangen ja Mesan 2x12-kaapeilla parin eri nupin kanssa. Jep, mutta saundi on kuitenkin samaa sukua. Framuksen kaappi on aika keskiäänipainotteinen ja ehkä vähän bassoköyhä. Keskiäänet tasoittuvat tosin aika paljon miellyttävimmiksi kunhan ne elementit saa ajettua sisään. Clearly motivated by an unholy alliance. |
Alpertti 29.07.2006 15:22:29 | |
---|
Mikään ei ole pakko |
kimurantti1 29.07.2006 16:04:06 (muokattu 29.07.2006 16:04:20) | |
---|
Niin joo, eihän aloittaja ole vielä edes kommentoinut haluaako V30:set kaappiinsa :-) Täältä löytyy nimim. Jucciksen tekemiä näytteitä: http://mp3.jucciz.com/On tainnut pariin kertaan hehkuttaa pitävänsä Greenbackeista Orangen kanssa. Allekirjoitukset ovat samanlaisia kuin asennepaidat - aivan per***stä. Ovat muka tarkoittavinaan jotain syvällistä, mutta oikeastaan kertovat vain käyttäjän tarpeesta herättää huomiota ja olla jotenkin hauska. Ihan niin kuin tämäkin... |
vipu5 29.07.2006 16:20:26 | |
---|
Mulla on AD30:n kanssa Avatar G212H. Siis se halvinmalli jossa on yksi V30 ja yksi G12H Anniversary. Toimii mielestäni Orangen kanssa mainiosti. |
Keke Urlaub 29.07.2006 17:05:15 | |
---|
Niin joo, eihän aloittaja ole vielä edes kommentoinut haluaako V30:set kaappiinsa :-) Täältä löytyy nimim. Jucciksen tekemiä näytteitä: http://mp3.jucciz.com/ On tainnut pariin kertaan hehkuttaa pitävänsä Greenbackeista Orangen kanssa. Hmm...mä voisin vaihtaa mun ruby riotista toisen greenbackin tohon framuksen kaappiin :). Tai laittaa molempiin tollasen yhdistelmän. Melkosta hiplailua&hifistelyä, sano. It wouldn't pain me more to bury you rich
Than to bury you poor
In your Jesus Christ pose |
Jaava 30.07.2006 19:52:43 | |
---|
Niin joo, eihän aloittaja ole vielä edes kommentoinut haluaako V30:set kaappiinsa :-) Joo tarkoitus oli saada kommenttia jos jollain on kokemusta eri elementeistä. ''Miten voi olla jano, vaikka on juonut koko yön?'' |
Mustikkamuffinssi 30.07.2006 20:03:13 | |
---|
Multa lähtee ääni Greenbackeille. Ainakin jos ajatellaan näin V30 vs. Greenback mielessä. Ja kokemusta kyseisestä nupista kyseisillä elementeillä löytyy. "Onni on kuin jazzia. Jos joudut kysymään mitä se on, et luultavasti saa koskaan tietää."
kalamies#45 >-)))> |
oiva tumpeloinen 30.07.2006 20:07:36 | |
---|
Hmm...mä voisin vaihtaa mun ruby riotista toisen greenbackin tohon framuksen kaappiin :). Tai laittaa molempiin tollasen yhdistelmän. Melkosta hiplailua&hifistelyä, sano. Gb:ssä ja V30:ssa taitaa olla eri herkkyydet. Näin ainakin muistelisin. Ei sen takia, etteikö niitä voisi yhdessä kokeilla, mutta saattaa tehdä pieniä päänvaivoja. Tai sitten ei.... |
Oranget on käsittääkseni kuitenkin suunniteltu V30 kaveriksi. En tarkoita, että eivät muilla elementeillä kuulostaisi hyviltä, mutta tuo V30 on kuitenkin sellainen varma valinta. Orangen kanssa on toki vielä sekin, että oranssin värin kanssa ei muut kuin valmistajan kaapit näytä yhtä kivoilta... |
kimurantti1 30.07.2006 21:45:00 | |
---|
Orangen kanssa on toki vielä sekin, että oranssin värin kanssa ei muut kuin valmistajan kaapit näytä yhtä kivoilta... Yhdellä tutulla oli jonkin aikaa Carvinin Legacy ja Orangen 2x12 kaappi. Oli aika raflaavan näköinen yhdistelmä se violetti + oranssi :-) Allekirjoitukset ovat samanlaisia kuin asennepaidat - aivan per***stä. Ovat muka tarkoittavinaan jotain syvällistä, mutta oikeastaan kertovat vain käyttäjän tarpeesta herättää huomiota ja olla jotenkin hauska. Ihan niin kuin tämäkin... |