Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Katri Ylander
1 2 3
MK73
30.07.2006 20:35:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tässäpä taas yksi nimi mollattavaksi. Vaimo haki juuri levyn kaupasta. Ei ollenkaan hullumpaa Suomi-poppia. Mukavan näköinen mimmi, kiva lauluääni, muutama kohtalainen biisikin on Katrille räätälöity. Mielestäni kuitenkin parahinta Idols -satoa tähän mennessä.
 
Ylander näkyy olevan Top 40 listalla kolmantena, joten joku lienee levyn ostanutkin. Eivät ehkä M.nettiläiset ole otollisinta kohderyhmää, mutta kuka kehtaa tunnustaa?
 
Tympee Huttunen
30.07.2006 20:39:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse kanssa yllätyin radiobiisien ilmavasta ja orgaanisesta(?) soundista. En tiedä olenko ihan puukorvilla kuunnellut, mutta poissa oli Hanna Pakarisen levyn ylituotettu soundi. Ehdottomasti parasta Idols-tasoa.
 
Minä Rakenna itse pedaalisi Hyvää kesää!
Keppis
30.07.2006 20:43:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muute hyvä, mutta vibrasta en tykkää yhtää.
 
Luppoaika pidentää elämää. http://www.mikseri.net/fobia
Tympee Huttunen
30.07.2006 20:44:38 (muokattu 30.07.2006 20:44:53)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muute hyvä, mutta vibrasta en tykkää yhtää.
 
...se onkin enemmän naisten lelu:P
 
Minä Rakenna itse pedaalisi Hyvää kesää!
oizo
30.07.2006 21:01:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kävin katteleen livenä tätä tuossa pari viikkoa sitten. Ihan ok bändi oli taustalla ja Katri lauloi kyllä ihan hyvin. Mutta jotenkin tuntui niin tavanomaisilta ja tylsiltä biiseiltä että enpä oikein tykännyt. Encorena soitettu Stellan piste toimi kyllä hyvin. Potentiaalia Katrilla on, mutta parempia biisejä vaan toivoisin. Tusinatavaraa mun mielestä.
 
Mut hei, ei se haittaa!
Ukko
30.07.2006 21:21:37
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Se yhden biisin pätkän mitä telkusta on mainoksena tullut, olen ainoastaan kuullut ja vaiikka noin pienestä on paha mennä sanomaan mutta hukkuu massaan. Ei mitään kiinnostavaa. Puhtoista ja siistiä.
 
yellow
30.07.2006 21:27:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Se yhden biisin pätkän mitä telkusta on mainoksena tullut, olen ainoastaan kuullut ja vaiikka noin pienestä on paha mennä sanomaan mutta hukkuu massaan. Ei mitään kiinnostavaa. Puhtoista ja siistiä.
 
Eli just sitä listapaskaa. Olisi varmaan ainesta tehdä jotain kunnollista ja omaperäistä.
 
stickyfinger
30.07.2006 22:41:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan hyvältä tuo levy kyllä kuulostaa, yllätyin positiivisesti. Mukavia biisejä.
 
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
RocknRoll
30.07.2006 22:46:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuttua lainatakseni: Katrin avut olisivat kyllä ihan muunlaisessa viihdeteollisuudessa paremmin esillä.
 
Osmo
31.07.2006 11:53:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuttua lainatakseni: Katrin avut olisivat kyllä ihan muunlaisessa viihdeteollisuudessa paremmin esillä.
 
Ropno?
 
Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! snaabth!
 
Pixies.
konehes
31.07.2006 13:11:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yhden biisin oon kuullu, ihan Stellaa. Ei tuosta voi olla mitään mieltä. Samaa sarjaa kevytmaidon ja asfaltin kanssa. Tommosia vaan on eikä siinä sen kummempaa.
 
cherub with heavy metal machine
M.i.k.key
31.07.2006 13:17:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Katri on ihana!
Livenä en ole päässyt näkemään vaikka läheltä pitänyt. Levy on muutaman kuullun biisin perusteella hyvän kuuloista poppia.
 
Möllisty!
waxivore
31.07.2006 13:49:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihmetyttää kovasti, kun näin sinkun videon ensi kertaa MTV:llä, että miksi helvetissä se lopun nostatus on pitänyt autotunetettu ihan päin helvettiä.. Luulis nyt että tolla Katrilla ois ollut taitoa vetää se biisi purkkiin oikeinkin. Aika turhan oloinen levy oli, mutta tytär tykkää kovasti. Isi ei, mutta tuskin kuuluinkaan kohderyhmään. Kyllä tämä muut idolsit päihittää.
 
"Kun yrität tarpeeksi kauan ja kovasti, huomaat lopulta itsekin epäonnistuvasi"
Bonesaw
31.07.2006 13:54:37 (muokattu 31.07.2006 13:54:54)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Edit. No ei mulla mitn
 
M.i.k.key
31.07.2006 13:56:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihmetyttää kovasti, kun näin sinkun videon ensi kertaa MTV:llä, että miksi helvetissä se lopun nostatus on pitänyt autotunetettu ihan päin helvettiä.. Luulis nyt että tolla Katrilla ois ollut taitoa vetää se biisi purkkiin oikeinkin. Aika turhan oloinen levy oli, mutta tytär tykkää kovasti. Isi ei, mutta tuskin kuuluinkaan kohderyhmään. Kyllä tämä muut idolsit päihittää.
 
Mietin kyllä samaa ensikuulemalta. Voihan tuota tunea toisaalta käyttää tietoisesti efektinäkin. Useamman kuuntelukerran jälkeen alkanut kuulostaa ihan hyvältä se paikka!
 
Möllisty!
Notefix
31.07.2006 13:58:47 (muokattu 31.07.2006 14:01:50)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan kelpopoppia. Pari mukiinmenevää biisiäkin.

Kyl tota paljon mieluummin kuuntelee kuin surta osaa nykyisiä rockbändejä.
 
"Layers of layers of shit!"
BigPapa
31.07.2006 13:59:52 (muokattu 31.07.2006 14:19:05)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan samaa massaa kuin muukin iskelmä ja idols-poppi.
 
Onko Ylander Suomen Kelly Clarkson?
 
http://www.youtube.com/watch?v=Bqj-n0IG1Ik&search=kelly%20clarkson
 
http://www.youtube.com/watch?v=P1PB2_vR8qw&search=kelly%20clarkson
 
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
käsi
31.07.2006 14:30:59
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

radioiden listakamaa. itseeni ei musa ole kolahtanut mitenkään. jotenkin mautonta ja hajutonta. Sellaista harmitonta tausta musaa, ainakin ne kolme biisiä jotka olen kuullut.
 
jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni
RocknRoll
31.07.2006 15:01:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ropno?
 
Nyt kun mainitsit, niin sehän se olikin..!
 
juuso a
31.07.2006 15:10:00
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

radioiden listakamaa. itseeni ei musa ole kolahtanut mitenkään. jotenkin mautonta ja hajutonta. Sellaista harmitonta tausta musaa, ainakin ne kolme biisiä jotka olen kuullut.
 
Samoilla linjoilla. Kuuntelin ne sivuilla olleet samplet ja kaikki biisit kuulosti ihan samanlaiselle. Täsmälleen sellaista matskua mitä odotinkin eli ei noista Idols-tähdistä ole yllättäjiksi. Sanottakoon kuitenkin Katrin eduksi se että minusta olisi ansainnut voiton Idolsista.
 
"The only thing Columbus discovered was that he was lost! " -Windom Earle
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «