drum-monkey 30.07.2006 16:11:07 | |
---|
Mnetin mukaan Mike Portnoy on siis Maailman 4. Paras Rumpali. tadaa Tai sitten ei. Jos kaikilla muilla äänestäjillä, kuin noilla kahdella häntä äänestäneellä oli vaikka 150 rumpalia ennen Portnoyta valittavana, hän tuli noin sijalle 149:) Munletti on mulletti |
MK73 30.07.2006 16:45:23 | |
---|
Tai sitten ei. Jos kaikilla muilla äänestäjillä, kuin noilla kahdella häntä äänestäneellä oli vaikka 150 rumpalia ennen Portnoyta valittavana, hän tuli noin sijalle 149:) Jees! Portnoyn menestys kertoo siitäkin, että meitä on joka lähtöön, mikä ei ole huono asia. Makuja on moneksi. Totuushan on kuitenkin, että Portnoy kuulostaa robotilta verrattuna esim. yleisesti voimasoittajana pidettyyn Bonzoon, joka oli ihminen, ja kuulosti siltä myös settinsä takana. |
Fuzzy Boner 30.07.2006 17:26:39 | |
---|
Totuushan on kuitenkin, että Portnoy kuulostaa robotilta jossa on buginen käyttöjärjestelmä MÖLLISTY |
J. Cool 30.07.2006 17:33:59 | |
---|
jossa on buginen käyttöjärjestelmä bugitonta käyttöjärjestelmää ei oo olemassakaan. Joku tykkä humpa, joku tykkä hevi. |
Bacchus 30.07.2006 19:51:03 | |
---|
Ei, mutta Keijo Quuppa ja Keith Moon tavallaan ovat. Näin on. Quuppa kertoi joskus myös inspiroituneensa Moonin "lattiatomi-bisse-holderista". Eli lattiatomista yläkalvo veke, ja bisseä ja jäitä tilalle...;) "You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you" |
Legatus 30.07.2006 19:52:54 | |
---|
Derek Roddy 11. Liikkuessasi julkisella paikalla, älä häiritse ketään. Jos joku häiritsee sinua, pyydä häntä lopettamaan. Ellei hän lopeta, tuhoa hänet. |
Derek Roddy Taisit myöhästyä Munletti on mulletti |
Legatus 30.07.2006 19:55:33 | |
---|
Taisit myöhästyä En kai = ) 11. Liikkuessasi julkisella paikalla, älä häiritse ketään. Jos joku häiritsee sinua, pyydä häntä lopettamaan. Ellei hän lopeta, tuhoa hänet. |
Deino 30.07.2006 19:57:32 | |
---|
En kai = ) Joo-o. Kyllä Roddy nyt suuttu. |
Legatus 30.07.2006 19:58:53 | |
---|
Joo-o. Kyllä Roddy nyt suuttu. Joo se tossa lähettiki viestiä mulle että vitun paska myöhästelijä 11. Liikkuessasi julkisella paikalla, älä häiritse ketään. Jos joku häiritsee sinua, pyydä häntä lopettamaan. Ellei hän lopeta, tuhoa hänet. |
Deino 30.07.2006 20:02:44 | |
---|
Joo se tossa lähettiki viestiä mulle että vitun paska myöhästelijä Jep. Uhkasi soittaa blastia tempoon 300bmp niin kauan että pyörtyy. Voi Janne PEntele minkä teit. |
Philcore 01.08.2006 21:52:43 | |
---|
lars ulrich Ja tämä ei ole vitsi. |
Legatus 01.08.2006 21:55:57 | |
---|
Ja tämä ei ole vitsi. Nauroin silti :-------DDDD 11. Liikkuessasi julkisella paikalla, älä häiritse ketään. Jos joku häiritsee sinua, pyydä häntä lopettamaan. Ellei hän lopeta, tuhoa hänet. |
Foe mounier 02.08.2006 00:44:25 | |
---|
Buddy rich. |
Zuni2112 02.08.2006 13:32:50 | |
---|
Buddy rich. Vaikka olenkin fanaattinen Neil Peart -fani, niin jos pitäisi todellakin nimetä "kaikkein aikojen rumpali" ei olisi kuin tuo yksi yllä mainittu vaihtoehto. Kuten Neil Peart itsekin on sanonut aikoinaan, muistaakseni tuottamansa "Burning For Buddy" tribuutin aikoihin, että hän oli aina tiennyt, että Buddy Rich oli hyvä rumpali, mutta vasta työskennellessään ko projektin parissa hän oli tajunnut KUINKA hyvä Buddy todella oli. "Ensin on Buddy Rich, sitten on pitkä, pitkä, pitkä väli ja sitten tulevat muut..." And the meek shall inherit the earth... |
Davos 02.08.2006 13:51:46 | |
---|
Vaikka olenkin fanaattinen Neil Peart -fani, niin jos pitäisi todellakin nimetä "kaikkein aikojen rumpali" ei olisi kuin tuo yksi yllä mainittu vaihtoehto. Kuten Neil Peart itsekin on sanonut aikoinaan, muistaakseni tuottamansa "Burning For Buddy" tribuutin aikoihin, että hän oli aina tiennyt, että Buddy Rich oli hyvä rumpali, mutta vasta työskennellessään ko projektin parissa hän oli tajunnut KUINKA hyvä Buddy todella oli. "Ensin on Buddy Rich, sitten on pitkä, pitkä, pitkä väli ja sitten tulevat muut..." Mites sitten näihin juttuihin pitäisi suhtautua ettei Buddy osannut soittaa muuta kuin sitä big-band musaa? Joku totesi täällä foorumilla joskus että oli kuullut Buddyn perusbiittiä ja oli kuulemma ihan hirveää. Itse en sano mitään kun en ole kuullut, mutta jos nuo jutut pitää paikkaansa, niin mun mielestä ei kaikkien aikojen rumpaliksi voi rankata kaveria joka ei perusbiittiä osannut kunnolla. |
Zuni2112 02.08.2006 15:07:30 | |
---|
Mites sitten näihin juttuihin pitäisi suhtautua ettei Buddy osannut soittaa muuta kuin sitä big-band musaa? Joku totesi täällä foorumilla joskus että oli kuullut Buddyn perusbiittiä ja oli kuulemma ihan hirveää. Itse en sano mitään kun en ole kuullut, mutta jos nuo jutut pitää paikkaansa, niin mun mielestä ei kaikkien aikojen rumpaliksi voi rankata kaveria joka ei perusbiittiä osannut kunnolla. Jos lähdetään ruotimaan tätä asiaa oikein kunnolla, niin koko äänestyshän, kuten kaikki muutkin "maailman paras" yms -äänestykset, on täysin turhia ja mahdottomia. Kaikki ovat parhaita jossain ja loppu on kiinni makuasioista. Minä olen maailman paras rumpali soittamaan omalla tyylilläni. En TODELLAKAAN ole paras rumpali, mutta ei kukaan muu osaa soittaa minun omia juttujani niin hyvin kuin minä. Meidän mutsi tekee parhaat lihapullat maailmassa ja törkeän hyvää makaroonilaatikkoa ja osaa hän keittää vedenkin loistavasti, mutta onko hän maailman paras kokki? No ei varmasti ole. Mitä tulee Buddyn perusbiittiin ja sen mahdolliseen kamaluuteen on käsitys aika suhteellinen. Buddy Rich ei varmasti osannut soittaa perusbiittiä yhtä hyvin kuin esim. Phil Rudd tai kunnon mättöheviä Dave Lombardon tapaan, mutta KOKONAISUUTENA Buddyn tekniikka ja musiikillisuus olivat niin ylivertaista aikoinaan, että ne peittoaa alleen mahdolliset puutteet muilla osa-alueilla. Voidaan myös spekuloida, sitä kuinka hyvin perusbiitti olisi sujunut häneltä esim. vuoden harjoituksen jälkeen? Varmastikin paremmin kuin Big-Band musan soittaminen Phil Ruddilta ja Dave Lombardolta saman harjoitteluajan puiitteissa. Ja nyt ihan vaan ettei kenellekään mene herne nenään; Phil ja Dave vain nyt olivat ensimmäiset nimet jotka tulivat esimerkin omaisesti mieleen. He ovat molemmat loistavia rumpaleita eikä minulla ole mitään syytä/halua dissata heidän taitojaan. Mielestäni tällaisten kyselyjen tulosten (tai siinä esittyjen mielipiteiden) sukiminen liian tiheällä kammalla ei hyödytä ketään. Kukaan ei ole täydellinen. Ei edes Buddy Rich. Mutta kyllä ainakin minun vaakakupissani painaa omien kokemusteni lisäksi vuosien mittaan lukemieni/kuulemieni rumpaleiden kehut Buddy Richia kohtaan. Niin ja jos kysytään minun subjektiivista mielipidettäni, kovimmat rumpalit ovat Neil Peart, Keith Moon, Terry Bozzio, Travis Barker JA Buddy Rich. And the meek shall inherit the earth... |
Davos 02.08.2006 15:10:12 | |
---|
Hyvä postaus, allekirjoitan! Saat plussan. |
Jaren 02.08.2006 15:39:29 | |
---|
....kovimmat rumpalit ovat Neil Peart, Keith Moon, Terry Bozzio, Travis Barker JA Buddy Rich. Mitä, jos listaltasi löytyy Neil Peart ja Keith Moon, niin missäs on Ian Paice? Onhan hänkin sentään senverran kova rumpali. Paljon tuota Buddy Rich tyyppistä virveli työskentelyä löytyy hältäkin. "...No, no, baldrick, thats the most ridiculous thing i'v ever hea....Aah! Baldrick, I have a cunning plan...." -Prince Edward |
Zuni2112 02.08.2006 16:10:02 | |
---|
Mitä, jos listaltasi löytyy Neil Peart ja Keith Moon, niin missäs on Ian Paice? Onhan hänkin sentään senverran kova rumpali. Paljon tuota Buddy Rich tyyppistä virveli työskentelyä löytyy hältäkin. Vaikka Ian Paicea rumpalina arvostankin ei Deep Purple ja sitä kautta herran työskentely ole koskaan niin kovasti kolahtanut, että hänet suosikkeihini laskisin. And the meek shall inherit the earth... |