Aihe: Rocktron pro gap
1
Jäärä
31.10.2003 09:28:38
Auttakaa kädetöntä miestä mäessä. Ostin aikani kuluksi pro gapin. Missäköhän tuossa on lähtö multiefektille, stereona ulos, (alesis m-verb 4). Tuosta p g:sta kun on takapaneelista tekstit kulunut aika pahasti. Kyseessä on pro gap v:1.

Siinähän on monoefektilenkki ja monolähtö vahvistimelle. Itse kytkin tohon monolähtöön Quadraverbin ja siitä stereona ulos.

Mulla on se varastossa pölyttymässä, joten en tarkkaan muista niiden jackien järjestystä siellä takapaneelissa. Olisko ne laitimmaiset jackit olleet "Full range" ja "Amplifier", siinä keskemmällä oli sitten se luuppi ja pari jackia ohjaimille, midiliitäntä jne. Näkyykö siellä takapaneelissa yhtään niitä kirjaimia?
"Koneella on koneen tahti"
lukeman
31.10.2003 11:08:09
Siinähän on monoefektilenkki ja monolähtö vahvistimelle. Itse kytkin tohon monolähtöön Quadraverbin ja siitä stereona ulos.

Mulla on se varastossa pölyttymässä, joten en tarkkaan muista niiden jackien järjestystä siellä takapaneelissa. Olisko ne laitimmaiset jackit olleet "Full range" ja "Amplifier", siinä keskemmällä oli sitten se luuppi ja pari jackia ohjaimille, midiliitäntä jne. Näkyykö siellä takapaneelissa yhtään niitä kirjaimia?

Luuppi on muistaakseni vasemmalla, oiskohan sitten jackit ohjaimille ja amplifier, sitten full range, sen jälkeen on kaksi jackia c1/c2 ja c2, sitten midit.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)