-Cale 27.07.2006 23:10:37 | |
---|
Ja Diolta tai paremminkin sen äidiltä on peräisin Matti Vanhasenkin vapaa-aikanaan käyttämä hevimerkki. Haha! Tuo on kyllä totta. Mutta kyllähän Ozzya voi pitää paremmin hevimusiikin isänä kuin Dioa, ainakin omasta mielestäni. |
Lento-V-mies 27.07.2006 23:13:52 | |
---|
Niin no siitä merkistä ne kiistelee... joku sano et Kissin basisti sen keksi... mutta Dio sitä ainakin rankasti käytteli :) Holy Diver on hyvä albumi. Soolot on erittäin upeita ja niissä on hyvä meininki. Samoin riffeissä ja laulu tietysti upeaa. Dio:n We Rock DVD:n Holy Diver kiertueen konsertti on aivan upea... |
kid ego 28.07.2006 08:23:44 | |
---|
No ei se Ozzy näemmä enää leuhkempaa nimeä itselleen keksinyt, "Pimeyden Ruhtunas", hah! Dio on kuiteskin jumala, se kuuluu jo nimestäkin. Ronald James Padavona? "Minä tiedän missä olen, ja minne olen menossa. Ei tämä laiva merillä ole, enkä minä ole merimies" - erään deekun aatteita 14.7.2006. |
Raimo Raitis 28.07.2006 08:30:14 | |
---|
Haha! Tuo on kyllä totta. Mutta kyllähän Ozzya voi pitää paremmin hevimusiikin isänä kuin Dioa, ainakin omasta mielestäni. Muahhahhaa! Minäpä tiedänkin, että se oli Iommi. Enivei, sinäputki sisältää pyhähkön sukeltelijan videon: http://www.youtube.com/watch?v=ZTA4IVsZ7uM Ja tästä sikiääkin uusi kysymys: Kumpi oli ennemmin, muna vai kana? Eli Dion HD-videon kamppeet vai Manowar? |
Journeyman 28.07.2006 08:39:08 | |
---|
Olenko ainut kuka on sitä mieltä, että Dion tekemiset Sabbathissa ja Rainbowssa voittavat soolotuotannon? Ei sillä että siinäkään olisi vikaa, mutta tykkään eniten noista kahdesta edellämainitusta. Äh, kyllä soolotuotannon alkupuolelta löytyy sellaisia helmiä että. Varsinaisen läpilyöntinsähän Dio teki Ronnie and the Redcapsissa. Rainbowin Stargazer tai Sabsin Heaven & Hell kuulostavat aika ähkyiltä verrattuna noihin linkin takaa löytyviin kevyen musiikin helmiin tyyliin Angel Is Missing jne.. http://www.dimwhit.com/dio/mp3/index.html |
Lento-V-mies 28.07.2006 10:31:14 | |
---|
Tykkäsin kyllä Ronnien Rainbow ja Black Sabbath-ajoistakin, mutta kyllä toi Holy Diver on yksi maailman legendaarisimmista hevialbumeista. Vai? Holy Diver on varmaan tehty vuonna 1982, se video, tai ehkä 1983 jolloin albumi on julkaistu... Manowar aloitti julkaisi ensimmäisen albuminsa 1982 jos oikein muistan, mutta en tiedä sitten niiden pukeutumisesta mitään tuolta ajalta... 1983 ne pukeutuivat noihin eläinten taljoihin jo :P Eli oisko ihan yhtäaikaa Dion kanssa |
gorgonoidi 28.07.2006 13:12:49 | |
---|
Ronald James Padavona? Ai siis... Onko toi sen oikee nimi? :D |
Raimo Raitis 28.07.2006 13:18:20 | |
---|
Juuh. Padavonahan se. Kovin italialaista alkuperää. Ja hienompi kun Vincent furnier. |
rakula 28.07.2006 13:19:46 | |
---|
Jep pavadonahan se on. Ehkä vähän hölmö nimi, mutta ääni on terästä. Toivottavasti Mr. pavadona tekee vielä uusia levyjä, odotan mielenkiinnolla. Ei voi lähtee jos on tullu |
Ritsie 28.07.2006 15:54:52 | |
---|
Ens vuoteen taitaa mennä se uuven levyn tulo. KISS is the best, Popeda and. |
THE RIPPER 29.07.2006 10:23:42 | |
---|
jos diggaa holy diver levystä, niin seuraavaksi suosittelisin last in line plättyä Tein elämäni tyhmimmän teon, aloittaessani Commando ketjun |
Last in Line oli pettymys, mutta oli siinä jotain ihan kelvollisiakin biisejä, kuten We Rock ja Mystery vaikka.. tai Last in Line. Mutta ei siinä kyllä samaa mieninkiä enää ollu kuin holy diverissa. Se oli vähän pettymys mulle. |