Aihe: Formula 1 - kausi 2006
1 2 3 4 519 20 21 22 2331 32 33 34 35
ingle
10.07.2006 13:56:36
Räkä patongin puikkoihin, eli Renaultille :)
If assholes could fly, this place would be an airport.
Tympee Huttunen
10.07.2006 14:50:37
Räkä patongin puikkoihin, eli Renaultille :)

Onko tämä siis ihan uutinen?
Minä Rakenna itse pedaalisi Hyvää kesää!
Lennu
10.07.2006 17:17:05

Onko tämä siis ihan uutinen?

Joo, Häkkinen tulee Räikkösen paikalle Macille. Oli jo käyny testaa autoakin.
DirtyFingers
11.07.2006 14:10:41 (muokattu 11.07.2006 14:10:51)
Montoya ei aja enää tällä kaudella kertoo mtv3.
Singing alone
Rakkikoira
11.07.2006 16:48:43
Montoya ei aja enää tällä kaudella kertoo mtv3.

Ei se ole tällä kaudella ajanut ollenkaan.
Tympee Huttunen
11.07.2006 16:54:28
De La Rosa on kyllä kova luu. En ymmärrä, miksei häntä otettu alunperinkin Räikkösen tallikaveriksi.
Torniojaws
11.07.2006 18:08:21

Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Progish Metal] | Coldway [Death Metal]
Qsysi
11.07.2006 21:26:21
"Nopeimmin kehittyvä autosarja" Lol, Nascar? Ei vitussa. Nehän on viimeiset kolme vuosikymmentä ajanut samaa rinkulaa samaan suuntaan.
8 FOOT LATEX SATAN WINGS! V.L.K #34
Juzzu
12.07.2006 15:30:03
No ei ole kuskit yleensä keskeyttäneet kautta vaikka kuinka vaihdettaisiin talleja tai sarjoja. Mitähän tässä on taustalla, mäkki ja montoya molemmat lopen kyllästyneitä toisiinsa?
So just shut your face and take a seat Because after all, you're just talking meat...and music? Well, it's just entertainment folks.
Tympee Huttunen
12.07.2006 15:50:37
Mitähän tässä on taustalla, mäkki ja montoya molemmat lopen kyllästyneitä toisiinsa?

Tätä se varmasti on. Turha ajattaa hidasta ja epäluotettavaa Kolumbialaista, kun parempia kuskeja on tallissa. Tiedä vaikka de la Rosa olisi Alonson tallikaveri.
aikavaikea
26.07.2006 10:50:15 (muokattu 26.07.2006 11:47:45)
Loivasti aiheeseen liittyen uutisoi Iltalehti:

Kaksinkertainen formula 1 -maailmanmestari, nykyinen DTM-sarjan kuski Mika Häkkinen kertoi Helsingin Sanomien haastattelussa haaveilevansa näyttelijän urasta.

- Olen ollut niin paljon mainoksissa mukana ja päässyt sinuiksi sen homman kanssa, että kiinnostuin asiasta, Häkkinen totesi.

Itse kyllä voisin kuvitella miehen aiemman näkemäni perusteella näyttelevän luontevimmin lähinnä aidanseivästä.

E: Hurjia "uutisia". Kimi on jo saanut Ferrarilta palkkaa jo viiden miljoonan verran ajamatta metriäkään. http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1209040

- Räikkönen on meidän sijoituksemme tulevaisuuteen, Ferrarin tallipäällikkö Jean Todt kommentoi saksalaislehti Bild Am Sontagissa.

Talli on maksanut Räikköselle 400000 euron kuukausipalkkaa. Tällä korvauksella Ferrari on varmistanut sen, että Räikkönen ei tartu muiden tallien tarjouksiin.
I have had recurring nightmares That I was loved for who I am And missed the opportunity to be a better man.
Jani The Rock
29.07.2006 16:09:42

Nyt ajo Raikkonen verenmaku suussa, kuten pitääkin.

Ja siltähän se rupee näyttämään, että Schumi on mestari tänä vuonna.
Basisti! Kolahtaako T.Rex? Tsekkaa ilmoitus Wantedista!
Tympee Huttunen
29.07.2006 16:44:47
En sitten krapulapäissä muistanut katsoa. Hieno suoritus Räikköseltä. Toivotaan nyt Schumin mestaruutta.
Jani The Rock
30.07.2006 16:50:07

Pitkästä aikaa ihan mielenkiintonen kisa. Harmi vaan että Rosbergille ja Webberille kävi niinkuin kävi... Mahtokohan Nico-pojalla vaan lähteä auto handusta vai osuko se Midland siihen.
carlos
30.07.2006 16:55:04
Mahtokohan Nico-pojalla vaan lähteä auto handusta vai osuko se Midland siihen.

Lapasesta se lähti. Pitäähän amatöörin nyt eka ne virheet tehdä, mielellään muutamaan otteeseen, ennen kuin sijoituksia lähtee hakemaan. Ehkä Nico pääsi hieman liian nopeasti noin hyvään talliin? Kovalainen on mielestäni paljon paremmassa asemassa.

Hyvä Kimi! Ens vuonna sit Ferrarilla paremmin :;)
Exoskeletal junction at the railroad delayed
anttipi
01.08.2006 11:21:27

Toivotaan nyt Schumin mestaruutta.

Juu, näin tehdään. Se olisi kyllä siltä vanhalta ovelalta ketulta loistotemppu. Ihailen edelleen miehen kylmähermoista kieroutta Monacon aika-ajoissa. ;)
- Kukas te sitten olette? - Kennelmiehiä.
Jani The Rock
05.08.2006 11:31:29 (muokattu 05.08.2006 11:31:52)

Jokohan se Kovalaisen Renault-kisakuskin pesti ensi kaudelle alkais olla varma? Ainakin Briatoren lausunnoista vois näin päätellä.

Ja nyt aletaan näköjään pedata mestaruutta Schumille ihan tosissaan, kun Alonsolle lätkästiin kahden sekunnin aikasakko aika-ajoon...

Formulat on menneet vähän sellasiksi, että toi siirtorumba ja muu kulissientakanen toiminta on mielenkiintosempaa kuin itse kisat. Kohta niiden ei tarvi ajaa enää ollenkaan, siirrellä vaan ukkoja kuin shakkinappuloita. Mitenkähän lienee Villeneuvenkin laita, katkesiko ura jo? Ja missähän Webber ajaa ensi kaudella? Jne...

M.netin joukkue on muuten pärjäillyt aika hyvin F1-Tippingissä. Hienoa!
Tympee Huttunen
05.08.2006 11:42:38
Olin vielä eilen 100% varma, että Webber ajaa Renaultia ensi vuonna. Mihinköhän talliin hän on menossa? Toyotalle? Vai peräti McLarenille? Kieltämättä Alonso-Webber voisi olla aika kova kaksikko.

Peliä pelataan kyllä nyt Schumin pussiin.

Ferrarilla Räikkönen-Massa, Renaultilla Kovalainen-Fisichella, McLarenilla Alonso-Webber?

Hieno homma, että Wurz pääsi Williamsille.
Jani The Rock
05.08.2006 11:55:10

Peliä pelataan kyllä nyt Schumin pussiin.

Tässä vaiheessa voi jo melkein julistaa Miihkalin maailmanmestariksi. Sitte kun on vielä se seikka, että Ferrarilla on Bridgestonen renkaat. Paljonkohan Micheliniä kiinnostaa satsata kehitystyöhön, kun lähtevät Formuloista tän kauden jälkeen pois? Veikkaan ettei kovin montaa frangia kuluteta ylimäärästä.

Ferrarilla Räikkönen-Massa, Renaultilla Kovalainen-Fisichella, McLarenilla Alonso-Webber?

Toi olis melkonen line-uppi kyllä. Tulis mielenkiintosin kausi herran vuosiin! Massakin on hemmetin hyvä jätkä ajamaan, se vois järjestellä muille kovat paikat.

Hieno homma, että Wurz pääsi Williamsille.

Ehdottomasti. Se on kova kuski, Rattimies isolla R:llä. Williams voi sekottaa pakkaa, kun saavat vielä Toyotan myllyt.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)