Demostudio 28.10.2003 19:15:23 | |
---|
Bändin nimi: Juho L feat. Snowblind Kappaleen nimi: Yrjö, kohtalon lapsi URL: http://www.kolumbus.fi/juho.lepisto/JuhoL-Yrjo.mp3 (Mp3) Kaunis beguine-kompattu cha-cha-cha -teos. Koskettava tarina pojasta nimeltä Yrjö, jolla on varsin kova kohtalo. Teos on elämänmyönteinen ja rohkaiseva. Snowblindin featurointi kitarassa antoi kappaleelle timanttisen viimeistelyn, joten nautinto on taattua. |
Snowblind 28.10.2003 19:53:52 | |
---|
Hyvin koskettavaa. Pelasta epileptikot, vastusta välkkyviä avatareja! |
Kitaranraiskaaja 28.10.2003 19:55:29 | |
---|
Ihan mukava. Snowblindin soolokin sopi kivasti biisiin. Keep on the good work. Aerodactev: "Niin, se on Kitaranraiskaaja, maailman kovin jätkä heti Turbo Terminaattorin, Ian Andersonin, Meidän iskän ja JDruidin jälkeen" JESTANPOO! |
Juho L 28.10.2003 20:16:56 | |
---|
"You got exhilation, an' you got inhilation. But they're two different things, man. You screw up, you got mutilation." - Jackson Jeffrey Jackson, the trumpet player |
Jami 31.10.2003 00:41:49 | |
---|
Suuri osa demopalstan biiseistä on heviä. Osa on näitä huumoripläjäyksiä. Muuta ei sitten juuri esiinnykkään että tyydytään arvioimaan näitä. Saattaa tulla sarkasmiakin sekaan. Yrjö on ansiokas biisi. Yrjö voi itse kyllä olla eri mieltä mutta ei kysytä häneltä itseltään. Laulu on hienosti toteutettu. Onko sulla JuhoL noin miehekäs ääni? Soitosta kampasoitto on ansiokkainta. Rumpalilla ei oo timestä tietoakaan. Onneksi pianisti paikkaa. Soundithan on viimeisenpäälle liveä että voi antaa paljon anteeksi. Hyvä veisu kaikenkaikkiaan. |
Juho L 31.10.2003 01:00:03 | |
---|
Laulu on hienosti toteutettu. Onko sulla JuhoL noin miehekäs ääni? Oikein supermaskuliininen ylikuuluva ääni. Se ei tietenkään ole kauniin laulannan tae. Soitosta kampasoitto on ansiokkainta. Panostin kazoo-soolooni 102-prosenttisesti. Yritin saada siihen kiteytettyä koko kappaleen emotionaalisen sisällön. Rumpalilla ei oo timestä tietoakaan. Totta. Huitoo miten sattuu ja ei tahdo kannuihin osua. Pitää seuraavalla kerralla ostaa enemmän banaaneja. Onneksi pianisti paikkaa. Soundithan on viimeisenpäälle liveä että voi antaa paljon anteeksi. Erittäin live. Hyvä veisu kaikenkaikkiaan. Notta kiitoksia. Vaikea päätellä sarkasmin määrää, mutta se lienee hyvin suuri prosentuaalinen osuus. "You got exhilation, an' you got inhilation. But they're two different things, man. You screw up, you got mutilation." - Jackson Jeffrey Jackson, the trumpet player |
Pakko vielä sanoa: Kehut on totta ja moitteet sarkasmia. Multa loppu banaanit kesken mutta sun kommenttis pelasti muuten huonon päivän. On se niin mukavaa kun joku ymmärtää. Nauroin ääneen. |
Paranoid 31.10.2003 14:36:31 (muokattu 31.10.2003 14:37:05) | |
---|
Yrjön tarina on kieltämättä sangen surullinen. ;((( Io. |
Naguaali 03.11.2003 10:31:17 | |
---|
No joo. Mulle tää uppos ihan mukavasti. Tiedän että olen pimee päästäni. Ehkä juuri siksi tää koko biisi sai mut hymyilemään. Ja kun mä hymyilen, niin mussa on silloin tapahtunut jotain positiivistä. Eli täähän on sitten positiivinen biisi. |
Jabbe 03.11.2003 21:45:23 | |
---|
Tämähän on vallan wschytckeä! Yrjön tarina on koskettava, mutta Juho on tulkinnut sitä maukkaalla sekoituksella humppaa ja jotain muuta jota en nyt osaa genresoida. Herää kysymys, onko tämä huumoria? Toden totta, en tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa! Tämähän on perin oudoksuttavaa. Noh, onneksi kitarantapainen pelastaa muuten onnettomat soittosuoritukset. Pitäisiköhän Juho sinun harkita rumpalin korvaamista rumpukoneella, tämän soitto on niin tasapaksua että TR-909 -jumputustakin kuuntelisi mieluummin. Kokonaisuutena tosin onnistunut kyhäelmä. Bravissimo! Toivon mukaan tämä oli ensimmäinen ja viimeinen tätä sorttia. |
Juho L 03.11.2003 21:51:32 | |
---|
mutta Juho on tulkinnut sitä maukkaalla sekoituksella humppaa ja jotain muuta jota en nyt osaa genresoida. Eihän tämä ollut humppaa nähnytkään! Eikö Jabbe tunne suomalaista humppakulttuuria? Tämä oli cha-cha-chata. Herää kysymys, onko tämä huumoria? Tarkoituksena oli luoda viihdyttävä ja hauska teos. Noh, onneksi kitarantapainen pelastaa muuten onnettomat soittosuoritukset. Hah! Katkeran miehen tilitystä! Pitäisiköhän Juho sinun harkita rumpalin korvaamista rumpukoneella, tämän soitto on niin tasapaksua että TR-909 -jumputustakin kuuntelisi mieluummin. Äh. En minä mitään Rolandin krääsää tarvitse! Kokonaisuutena tosin onnistunut kyhäelmä. Bravissimo! Toivon mukaan tämä oli ensimmäinen ja viimeinen tätä sorttia. Pitääpä siis tehdä vielä toinen. "You got exhilation, an' you got inhilation. But they're two different things, man. You screw up, you got mutilation." - Jackson Jeffrey Jackson, the trumpet player |
Jabbe 03.11.2003 21:55:17 | |
---|
Eihän tämä ollut humppaa nähnytkään! Eikö Jabbe tunne suomalaista humppakulttuuria? Tämä oli cha-cha-chata. Jos tämä oli cha-cha-cha:ta niin tämä oli cha-cha-cha:ta! Tarkoituksena oli luoda viihdyttävä ja hauska teos. Jaa. No tuota... Hah! Katkeran miehen tilitystä! Katkera? Minäkö? Miksi? Äh. En minä mitään Rolandin krääsää tarvitse! Et niin, sä tarviit banaaneja. Pitääpä siis tehdä vielä toinen. Siitä vaan. En mä siihen mitään sen älykkäämpää sanottavaa kuitenkaan keksi. Perhana kun sä et tykkää hymiöistä. |
jannu 04.11.2003 18:21:59 | |
---|
Tässä jää vähän sanattomaksi... Hiano biisi. Parempi kauna- kuin kaurapuuro... |
jannu 29.04.2004 12:28:43 (muokattu 29.04.2004 12:34:27) | |
---|
Nyt kun uudestaan kuuntelin pitkän ajan jälkeen... Tämä on kerrassaan nerokas, loistava, uskomaton! EDIT: Olen pahoillani, ettei minulla ole enempää sanottavaa. |