Aihe: Wahit - kokemuksia (VOX, Budda, Dunlop, Morley..)
1 2
Joees
30.07.2006 15:22:37
RMC3:n säätönappulathan taitavat kaikki olla pedaalin sisäpuolella, mikä ainakin minulle merkitsee sitä että on aivan sama onko niitä siellä ollenkaan.

Mulle se on parempi että ne on siellä sisällä. Mä vihaan jatkuvaa ruuvaamista ;) Siks mä pyrin pitämään kaikki muutkin kamat simppeleinä. Aina joskus tulee vähän säädettyä tota mun soundia, joko huvikseen tai tarpeen mukaan.
Loafers
Nurmi = Viikset
Play that damn thing!
Dr. Muff
30.07.2006 15:35:00
RMC3:n säätönappulathan taitavat kaikki olla pedaalin sisäpuolella, mikä ainakin minulle merkitsee sitä että on aivan sama onko niitä siellä ollenkaan.

Niinno. Eikö kuitenkin hyvä wahisoundi ole semmonen mikä toimii niin kliinillä kuin säröllä? Semmosen luominen teesellä ei ole temppu eikä mikään, rmc2ssa esim middleosuutta eikä beissiä pysty säätämään ja ne on kuintekin aika oleellisessa roolissa. Rmc2 noudattelee sen ykkösversion linjaa ollen hieman hot-rod. Mutta mikäs siinä jos ne sattuu juuri sulle, juuri sun kamoilla olemaan kohdillaan.

Mut kokeile enste ja tuomitse sitte :)
I read the internet, I know what's going on. - Axl
N33m0
30.07.2006 15:37:50

Tässä on yks hifistelijöiden suosima, vähän suolaisempihintainen wahi:

http://www.silvermachine.de/en/silvmac.htm
slow music for slow people
Socialite
30.07.2006 17:27:11
Noista kalliimmista polkusimista ehdottomasti tsekkaisin Teesen Real McCoy Custom RMC2 waukun. Jos haluaa enemmän kuin yhden saundin ulos polkimestaan niin käytännössä tuo sekä Roger Mayer Vision Wah ovat butiikkiluokan ainoat tarjokkaat.

Unohtamatta Fulltonen Clyde Deluxea.
Vain rock huuhtoo pois hölynpölyn.
Jouni
31.07.2006 01:33:44 (muokattu 31.07.2006 01:36:41)
Unohtamatta Fulltonen Clyde Deluxea.

Hintapeli, etten sanoisi..

Mie niinkö ettin semmoi wahii, kö ei tarvi ruuvata, että suapi hyvän voukun. Mitä vähemmän nappuloita, sitä vähemmän näppylöitä.

E: Clydellä toki sortuisi varmaan ruuvaamaan.. :) ja vielä nauttisi siitä.
Im not trying to play the guitar. Im trying to play music. - Michael Hedges - Bella Italia #17 Romantikkoitkijät #6 AKKK #14
efunkelist
31.07.2006 11:58:00

Mulla on voxi. Se on hyvä. Kestävä rakenne, tekee just sen minkä pitääkin, ei säätöjä, ei häsläystä, hyvä waakku.

Oon kyllä ajatellu modata siihen truebypassia ja jotain säätöjä (potikoita kylkeen) äänityksiä varten jotta olisi soundivaihtoehtoja mutta en ole sitä viimeisen parin vuoden aikana saanut aikaiseksi. Ehkä siksi kun se ei oikeastaan ole ollut tarpeen.

Kun ei o rikki, ei tartte korjata. Jos se toimii niin se toimii. Kyllä waakku on ihana asia kitaralla :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)