dts9624 30.07.2006 14:33:45 | |
---|
|
beissi man 30.07.2006 14:41:36 (muokattu 30.07.2006 14:43:13) | |
---|
Tossa 51 mallissa on ainakii paremmat puut ja voi sopia aloittelijan kouraan paremmin E: Ja humppari tallassa jos säröjä haetaan niin pitäisi onnistua paremmin tolla 51 mallilla |
juici 30.07.2006 14:42:26 | |
---|
Minä itse luottaisin enemmän tuohon Standard Teleen. Olen vastaavanlaista kokeillut ja ei äkkitestauksella mitään maailmaakaatavaa vikaa löytynyt. Tuo stratomalli on pleksin johdosta aika outolintu, soitettavuudesta ja soundista en osaa valitettavasti sanoa mitään. Kyllä, MicroCube on hyvä. Itse voin sanoa että paras pikkucombo jolla olen soittanut. Eikä maksa paljon. Eli minä suosittelisin Tele + MicroCube pakettia. Aiotkos tilata nuo T-kaupasta vai oletko samoja kysellyt paikallisilta kauppiailta? Tue paikallista jos vaan eivät yritä riipiä järkyttävää ylihintaa ja tarjoa surkeaa palvelua. Hemmo: "Gallien Krueger, kun siinä on tämä särö." |
Werihukka 30.07.2006 14:44:38 | |
---|
Ei squieria jos haluaa soittaa vireessä. Squier jos haluaa soittaa epävireessä. Pois alta porot ja punahilkat! Taas tuli kirveelle töitä! |
beissi man 30.07.2006 14:45:37 | |
---|
Tuo stratomalli on pleksin johdosta aika outolintu Toihan on periaatteessa saman mallinen ku 51 precision bassissa |
juici 30.07.2006 14:48:22 | |
---|
Toihan on periaatteessa saman mallinen ku 51 precision bassissa Juu vaan harvemmin sitä stratossa näkee. Hemmo: "Gallien Krueger, kun siinä on tämä särö." |
Juu vaan harvemmin sitä stratossa näkee. Totta tuohan on Squierilta suht uus malli käsittääkseni |
beissi man 30.07.2006 14:51:18 | |
---|
Ei squieria jos haluaa soittaa vireessä. Squier jos haluaa soittaa epävireessä. En nyt lähtisi yleistämään monella kitaristi kaverilla squju löytyy ja vireessä pysyy kaikki ihan kiitettävästi |
Juustonaksu 30.07.2006 14:55:06 | |
---|
En nyt lähtisi yleistämään monella kitaristi kaverilla squju löytyy ja vireessä pysyy kaikki ihan kiitettävästi Juu eipä nuo mitään ihan romuja ole. Jos se tallahumpparilla varustettu strato kiinnostaa niin suosittelen tsekkaamaan sen ikuisuusvaihtoehdon eli Yamaha Pacifican. Hintaluokassa oivallisen tuntuinen peli. :) Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
dts9624 30.07.2006 14:57:58 | |
---|
Minä itse luottaisin enemmän tuohon Standard Teleen. Olen vastaavanlaista kokeillut ja ei äkkitestauksella mitään maailmaakaatavaa vikaa löytynyt. Tuo stratomalli on pleksin johdosta aika outolintu, soitettavuudesta ja soundista en osaa valitettavasti sanoa mitään. Kyllä, MicroCube on hyvä. Itse voin sanoa että paras pikkucombo jolla olen soittanut. Eikä maksa paljon. Eli minä suosittelisin Tele + MicroCube pakettia. Aiotkos tilata nuo T-kaupasta vai oletko samoja kysellyt paikallisilta kauppiailta? Tue paikallista jos vaan eivät yritä riipiä järkyttävää ylihintaa ja tarjoa surkeaa palvelua. Paikalliset tarkastettu, "valitettavasti" säästää squier std'stä 60€ postikulujenkin jälkeen jos tilaa Thomannilta. Vahvistimissa ja tarvikkeissa tosin paikallisten puoleen voisi kääntyäkin jos sille päälle sattuu. |
beissi man 30.07.2006 15:00:39 (muokattu 30.07.2006 15:02:10) | |
---|
Jos se tallahumpparilla varustettu strato kiinnostaa niin suosittelen tsekkaamaan sen ikuisuusvaihtoehdon eli Yamaha Pacifican. Hintaluokassa oivallisen tuntuinen peli. :) Yksi vaihtoehto tietysti tämäkin mutta jos nyt hieman vaihtelua haluaa niin tuo squju 51 voisi olla käypä peli tuntuu kyllä että tota pacificaa työnnetään joka eka kitara threadiin ei sillä että se olisi huono kitara E: Sguier 51 olisi myös erittäin halpa ja hyvillä puilla varustettu |
petrin1 30.07.2006 21:07:17 | |
---|
osta joku halpa tokain strato..ihan hyviä pelejä hintaluokassaan ja on paremmin viimeisteltyjä kuin squierit...itse lähtisin niitä kattelemaan.. |
Nacher 30.07.2006 21:42:36 | |
---|
Olen kolmea squieria testannut, ja ne muodostivat top 3 huonoimmat kitarat, joihin olen koskaan koskenut. Ylivoimaisesti. Yksi niistä oli ihan järkyttävän huono soittaa, muut vain huonoja, mutta sen olisi sietänyt, elleivät ne mikrofonit olisi olleet ihan käsittämätöntä tuubaa. Siis oikeasti, sitä surinan ja ritinän määrää pienikin särö päällä ei voinut sietää. Häiriöherkempiä mikrofoneja en ole ikinä mistään muualta löytänyt. Noista ainakin kaksi oli tosin niitä "kitara+vahvaripaketti"-tapauksia, tosin kolmas taisi olla ihan erikseen kaupasta ostettu. Jos on varaa tuohon teleen, niin suosittelisin pistämään hitusen lisää rahaa ja yamaha pacifica tai ibanez rg-321 tilalle. Se pieni hintaero kyllä maksaa todellakin itsensä takaisin, kun kitarasta ei kasva ulos ensimmäisen 3-6kk jälkeen. |
Henukkeli 30.07.2006 23:29:00 | |
---|
|
Aki 31.07.2006 00:37:06 (muokattu 31.07.2006 00:38:45) | |
---|
Ei squieria jos haluaa soittaa vireessä. Squier jos haluaa soittaa epävireessä. Just. Ja Ferrareilla voi ajaa vain ylinopeutta. Olen huoltanut muutamia kymmeniä Squiereita, ja siinä ne saa pysymään vireessä missä kaikki muutkin kitarat. Yksikin kallis PRS-tyylinen oli paljon ongelmallisempi. Squierin 51 on oikein hyväntuntuinen ja -soundinen kitara. Hinta on siihen nähden todella houkutteleva. Squierin halvimmat stratotkin on ihan ookoo, muttei mielestäni 51:sen vertaisia. Edit: Tokain stratot on vielä muutamaakin pykälää kalliimpina aika tukkosia soinniltaan, vaikka mikit parempia oliskin. Teetkö taas kärpäsestä härkästä? Hyvä, pistän grillin tulelle! |
Lonesome 31.07.2006 11:04:42 | |
---|
Just. Ja Ferrareilla voi ajaa vain ylinopeutta. Olen huoltanut muutamia kymmeniä Squiereita, ja siinä ne saa pysymään vireessä missä kaikki muutkin kitarat. Yksikin kallis PRS-tyylinen oli paljon ongelmallisempi. Näin. Mukava lukea kokemusperäistä väittöä edes joskus. Squiereitten virittimet & tallat eivät eroa kovinkaan paljon esim. Fenderin Standard-sarjan vastaavista. Kaukoidän halpista molemmissa. Fenderissä saattaa Pingin virittimissä olla F-kirjain, mutta Squierin merkittömät Schaller-kopiot voivat toimia paremmin. Potikat Fenderissä sitten ovat "oikeaa" CTS-merkkiä, mutta Squierin osatkin toimii. Tosin Affinity-malleissa (ja niissä paketti-kitaroissa) on kytkimet jo aika heiveröisiä ja mikit heikot myös. Eli samantien Standard-sarjaan, imo. Squier Std Tele on toimiva peruskitara. Yksinkertaisempi kuin Strato, mutta yllättävän paljon Telestä löytyy myös soundillisia vaihtoehtoja. Se on soittajasta kiinni... Mars Needs Guitars! |