paice60 30.05.2006 20:44:20 | |
---|
Meillä kanssa viime viikonloppuna Seinäjoella yksi mies sanoi että soitatte hyvää musiikkia, mutta laittakaa tempoa pienemmälle. Me oltiin että HÄ. Samalla keikalla yksi toinen mies koko helvetin illan suorastaan karjui ihan siinä meidän edessä ja KOVAA. Yritti vielä näpelöidä mun rumpuja ja aina kun koski löin kapuloilla todella kovaa näpeille. Se äijä oli ihan pelti kiinni, mutta mahtoi aamulla olla sormet kipeenä. Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen. |
jon lord 30.05.2006 20:52:26 | |
---|
Meillä kanssa viime viikonloppuna Seinäjoella yksi mies sanoi että soitatte hyvää musiikkia, mutta laittakaa tempoa pienemmälle. Me oltiin että HÄ. Samalla keikalla yksi toinen mies koko helvetin illan suorastaan karjui ihan siinä meidän edessä ja KOVAA. Yritti vielä näpelöidä mun rumpuja ja aina kun koski löin kapuloilla todella kovaa näpeille. Se äijä oli ihan pelti kiinni, mutta mahtoi aamulla olla sormet kipeenä. Paljonko toi sun rumpusetti maksaa kaikilla virveleillä? Paljon noissa laiteissa on voltteja?220..ai niin paljon. Näitä legendaarisia...UPO merkkinen saksofoni. Etkös sä lyöny sitä Koskihotellin johtajaakin sormille..Kaperin Jyrkikö sen nimi oli, Sulla taitaa olla joku perversio rumpukapuloilla lyömiseen. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
Ukko 30.05.2006 20:59:46 | |
---|
Meillä kanssa viime viikonloppuna Seinäjoella yksi mies sanoi että soitatte hyvää musiikkia, mutta laittakaa tempoa pienemmälle.. Onko koskaan sanottu että soittakaa pari oktaavia hitaammin :) |
riff 30.05.2006 21:02:26 | |
---|
Onko koskaan sanottu että soittakaa pari oktaavia hitaammin :) Hoho! Tuo oli hyvä! aikoinaan kun soitettiin tangoesikarsintoja, tuli joku "mikki-hiiri" pyytämään kosketinsoittajaa laittamaan syntikoistaan "sitä digitaalia". Kiipparisti vastasi että, "Minä laitan." Soittaja soittaa, haitaristi haittaa! |
paice60 30.05.2006 21:02:29 | |
---|
Paljonko toi sun rumpusetti maksaa kaikilla virveleillä? Paljon noissa laiteissa on voltteja?220..ai niin paljon. Näitä legendaarisia...UPO merkkinen saksofoni. Etkös sä lyöny sitä Koskihotellin johtajaakin sormille..Kaperin Jyrkikö sen nimi oli, Sulla taitaa olla joku perversio rumpukapuloilla lyömiseen. Helvettiäkö tulee räplää mun kamoja (miten niin kaksimielinen). Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen. |
paice60 30.05.2006 21:04:02 | |
---|
Kuten olen jo varmaan kertonut, mulla on tapana aina uusilta solisteilta kysyä että haluatko tämän kappaleen liian hitaasti vai liian nopeasti. Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen. |
half 31.05.2006 09:31:54 | |
---|
Säestettävällä artistilla ei ollut lappuja jostain meille tuntemattomasta biisistään, mutta ei mitään ongelmaa. Hetken muisteltuaan hän keksi : " Ottakaa G-mollikomppi." Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
Riksteri 31.05.2006 10:18:46 | |
---|
Kuten olen jo varmaan kertonut, mulla on tapana aina uusilta solisteilta kysyä että haluatko tämän kappaleen liian hitaasti vai liian nopeasti. Universala Deklaracio de Homaj Rajtoj Universal Declaration of Human Rights Artikolo 24 Chiu havas rajton je ripozo kaj libertempo, inkluzive racian limigon de la laborhoroj kaj periodajn feriojn kun salajro. Article 24 Everyone has the right to rest and leisure, including reasonable limitation of working hours and periodic holidays with pay. Semmoinen kaikille sopiva tempo voisi löytyä yhteisellä Cooperin testillä. 12 minuuttia on noin 12 minuuttia, parillinen kahdella, kolmella ja neljällä jaettava kokonaisluku, jonka päätyttyä kaikki tulevat maaliin samaan aikaan, vain eri pituisen matkan ja eri tempolla kuljettuaan. |
jon lord 31.05.2006 10:58:38 | |
---|
Säestettävällä artistilla ei ollut lappuja jostain meille tuntemattomasta biisistään, mutta ei mitään ongelmaa. Hetken muisteltuaan hän keksi : " Ottakaa G-mollikomppi." Keijo Marko vainaa aikoinaan sanoi että mennään tähti ja meripoika C-MOLLI. Minähän soitin sitten mollissa kun solisti käski. Klappi usein sanoi biisin ja perään että ei sitten muuta kuin ne kaksi sointua. Joskus kun sattui olemaan 5 niin hän sanoi että kyllä kaikki viisi siinä on. Etsikää itse paikat. Nuorena poikana oli tulossa eka Klapin komppaus ja olin vähän hermona. Olihan kyseessä iso tähti. Menin sitten sen hotellihuoneeseen ja kyselin varovasti lappuja. Taiteilija sanoi mulle että lahjattomat harjoittelee, eikä antanut nuotteja. sanoi kyllä lopuksi että hyvin se menee älähän hättäile. Veti setin alussa muutaman tutun biisin johon ei tarvittu lappuja että alkujännitys menisi ohi. Sen jälkeen on useasti kompattu Karia ja aina on ollut hyvä meininki. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
isojussi 31.05.2006 23:51:48 | |
---|
Kuten olen jo varmaan kertonut, mulla on tapana aina uusilta solisteilta kysyä että haluatko tämän kappaleen liian hitaasti vai liian nopeasti. HOHO - muistan yhden rumpalin, jolla oli tapana kysyä: "Hidas vai sikahidas?" Wanha Wetäjä: "Ehdoton 1. Pystö" |
paice60 01.06.2006 02:03:44 | |
---|
Semmoinen kaikille sopiva tempo voisi löytyä yhteisellä Cooperin testillä. 12 minuuttia on noin 12 minuuttia, parillinen kahdella, kolmella ja neljällä jaettava kokonaisluku, jonka päätyttyä kaikki tulevat maaliin samaan aikaan, vain eri pituisen matkan ja eri tempolla kuljettuaan. Mä olen aina mennyt Cooperin testin tasan kahteentoista minuuttiin, en yli enkä ali. Pitäisköhän lopettaa toi viskin kittaaminen. Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen. |
baron 01.06.2006 06:36:55 | |
---|
Mä olen aina mennyt Cooperin testin tasan kahteentoista minuuttiin, en yli enkä ali. Pitäisköhän lopettaa toi viskin kittaaminen. Mun ennätys on 11,35. Aika kova? There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't |
jon lord 01.06.2006 10:41:32 | |
---|
Lapin miehen Cooperin testi...12 minuuttia ilman viinaa..... Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
KoskPaavo 01.06.2006 10:45:57 | |
---|
Tuo Cooper muuten itse kuoli sydänkohtaukseen... Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
Musiikkia korville 01.06.2006 10:47:10 | |
---|
Tuo Cooper muuten itse kuoli sydänkohtaukseen... Monenkohan minuutin kohalla?.. ...ja tätä mieltä on MK. |
Ukko 01.06.2006 17:17:19 | |
---|
Mä olen aina mennyt Cooperin testin tasan kahteentoista minuuttiin, en yli enkä ali. Pitäisköhän lopettaa toi viskin kittaaminen. Ei sitä kannata kitata. Juo se mieluimmin :/ |
MrShaft 08.06.2006 09:10:49 | |
---|
Voisin kirjoittaa vaikka romaani sarjan joten en ala erittelemään. Sanonpa vain että on sattunut jos jonkinlaista. Jos joku todella on kiinnostunut, niin olen TEITÄ varten buukannut blogin, joka odottaa tuoreita ja meheviä juttujanne osoitteessa: http://puuratti.blogspot.com/ Jos siis haluat saada esat tajuamaan tai muuten tunnet omaksesi, niin laita viestiä osoitteeseen: puuratti@suomi24.fi niin avaan sinulle oikeudet. PS Tämä on siis tarjous... Jos ei mitaan ala kuulua, niin lopetan koko palstan. MrS Try not to become a man of success but rather try to become a man of value. - Albert Einstein |
-Soitatteko koko illan? -Koko illan. -Hyvä. Voinkin sitten lähteä heti. |
mack the knife 30.07.2006 13:55:08 | |
---|
Turun Valenciassa yksi äijä tanssi joka kierroksella mahdollisimman läheltä lavaa, aina piti käydä syntikasta painamassa jotain ääntä ja sitten leveä hymy partnerille. "Näin sitä meikäläinen uskaltaa". Yhdellä kierroksella painallus osui demonappulaan ja sen koneen demoon ei volumepedaali vaikuttanu. Rupes tulemaan ärhäkkää peukkubassoa sun muuta aika perkeleen kovaa vähän aikaa ennen kuin osuin stoppiin. Bändi jatkoi, minä menin lavalta pois ja napsautin naamaan (en losauttanu). Poke oli hyvin mukana ja vei kaverin ne pitkät portaat ulos asti aika kovaa. Ei tartte tulla räpläämään. Hän vain juo jaloviinaa, viileää viinaa kuin vettä vain juo... |
KoskPaavo 30.07.2006 14:02:52 | |
---|
Turun Valencia...?? Siis Hotelli Turku? Olet ollut sivistyksen alkulähteillä, itsekin olen tuolla muutaman kuukauden vetänyt, tosin aikaa on kulunut kohta 30v. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |