rrl3 28.07.2006 22:51:38 | |
---|
onko kellään kokemuksia jim reed kitariosta. itse hommasin kyseisen kepin, siis les paul mallin ja olen tyytyväinen. |
Jani The Rock 28.07.2006 23:24:29 | |
---|
Ahaa... sinäkös sen veit mun nenäni edestä? ;) Basisti! Kolahtaako T.Rex? Tsekkaa ilmoitus Wantedista! |
rrl3 28.07.2006 23:31:42 | |
---|
Ahaa... sinäkös sen veit mun nenäni edestä? ;) Sorry ei ollut tarkoitus!olisko sulla hyviä vaihdokkeja kyseiselle paulille?ei peli vielä ole menetetty? |
Jani The Rock 28.07.2006 23:55:54 | |
---|
Sorry ei ollut tarkoitus!olisko sulla hyviä vaihdokkeja kyseiselle paulille?ei peli vielä ole menetetty? Hehe. 8) Ei mulla oo yhtään vaihtoon joutavaa kitaraa... Mutta olis kyllä ollut mielenkiintoista iskeä näppinsä tohon Jim Reediin. Kun ei ollut oikeastaan mitään havaintoa kyseisestä merkistä eikä myöskään Kent Armstrong -mikeistä jotka siinä oli. Basisti! Kolahtaako T.Rex? Tsekkaa ilmoitus Wantedista! |
SURf 29.07.2006 09:41:02 | |
---|
Mutta olis kyllä ollut mielenkiintoista iskeä näppinsä tohon Jim Reediin. Kun ei ollut oikeastaan mitään havaintoa kyseisestä merkistä eikä myöskään Kent Armstrong -mikeistä jotka siinä oli. Kohta joudun taas töiden puolesta käymään Saapasmaassa, tuon varmaan pari keppiä mukanani... ...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse... |
rrl3 29.07.2006 21:40:08 (muokattu 29.07.2006 21:42:50) | |
---|
Kohta joudun taas töiden puolesta käymään Saapasmaassa, tuon varmaan pari keppiä mukanani... otahan yhteyttä kun tulet sieltä ulkomailta. on sen verran hyvä toi jim reed lespa et voisin hankkia toisen reedin ton lespan kaveriksi.sulla oli kiinnostavan näköinen puoliakustinen siellä treenikämpillä,et se vois olla mulle hyvä blueskeppi. |
otahan yhteyttä kun tulet sieltä ulkomailta. on sen verran hyvä toi jim reed lespa et voisin hankkia toisen reedin ton lespan kaveriksi.sulla oli kiinnostavan näköinen puoliakustinen siellä treenikämpillä,et se vois olla mulle hyvä blueskeppi. Siitä kyseisestä yksilöstä en ihan helpolla luovu mutta voin tuoda vastaavan tai katsele www.jimreed.it jos joku muu malli iskee tulta. ...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse... |
rrl3 30.07.2006 09:15:58 | |
---|
Siitä kyseisestä yksilöstä en ihan helpolla luovu mutta voin tuoda vastaavan tai katsele www.jimreed.it jos joku muu malli iskee tulta.joo kyllä iskee tulta.toi telecaster näyttää hyvältä.eli TELECASTER SPECIAL USA(K.ARMSTRONG) hintakin on kohdallaan.että tuoppa tullessas kun käy siellä saapamaassa.milloin mahdollisesti olet menossa sinne ja milloin tulet takaisin,että tietää varautua rahallisesti ja muutenkin. |
SURf 30.07.2006 21:38:29 | |
---|
joo kyllä iskee tulta.toi telecaster näyttää hyvältä.eli TELECASTER SPECIAL USA(K.ARMSTRONG) hintakin on kohdallaan.että tuoppa tullessas kun käy siellä saapamaassa.milloin mahdollisesti olet menossa sinne ja milloin tulet takaisin,että tietää varautua rahallisesti ja muutenkin. Jep. Syyskuun alkuun saattaa mennä, koska elokuu on lomakuukausi Italiassa. ...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse... |