Aihe: Kaikista lärveistä..
1 2 3 4
baron
28.07.2006 13:04:04

Ei vaan, päiväduuni jättää harrastajan, aikanaan. Sit harrastetaan.

Kyllä pöllien sahaaminen tylsällä pokalla on k****ta hommaa.
Sitten ne pitäs vielä pilkkoa uuniin sopiviksi.

Onneks kaiken voi teettää ammattilaisilla, jotka hoitaa homman hyvillä vehkeillä ja hymyhuulin. Ja hyvällä palkalla :D

köh, khjöh, prsk, keuhksprh

1. Moottorisaha
2. Halkomiskone

Suorastaan kivaa!
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't
isojussi
28.07.2006 13:05:18
...ammattilaisilla, jotka hoitaa homman hyvillä vehkeillä ja hymyhuulin....

Niinpä.

Oikeet proot näyttää nauttivan soittamisestaa. Murjotus on kusisen keskikastin ongelma. Siks niillä ei hyviä keikkoja varmaan ookkan.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
R.Syke
28.07.2006 13:08:48 (muokattu 28.07.2006 13:09:38)
1. Moottorisaha
2. Halkomiskone

Suorastaan kivaa!

Muista korvatulpat! Varo valkoisia käsiä ja ohtaan lennähtävää kalikkaa. Onhan vakuutukset kunnossa.
KoskPaavo
28.07.2006 13:11:25
Niinpä.

Oikeet proot näyttää nauttivan soittamisestaa. Murjotus on kusisen keskikastin ongelma. Siks niillä ei hyviä keikkoja varmaan ookkan.

Taas tuli paha yleistys, ei pidä ollenkaan paikkaansa. Kaikentasoisissa soittajissa on kaikenlaisia ihmisiä, on huipputaitajia, jotka ovat kuin olisvatten kapan paskaa syöneet ja joku kylän Haitari-Arvi vetää kolmella soinnulla kaikki biisit läpi hurjalla fiiliksellä.
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
baron
28.07.2006 13:13:41 (muokattu 28.07.2006 13:14:27)

Muista korvatulpat! Varo valkoisia käsiä ja ohtaan lennähtävää kalikkaa. Onhan vakuutukset kunnossa.

1. Kyllähän joka metsuri kuulosuojaimia käyttää. Niille on kuulo tärkeä toisin kuin muusikoille.
2. Kunnon hanskat ja turvajalkineet. Kyllä mun kädet kaikkea muuta kestää paitsi pianonsoittoa.
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't
Jäärä
28.07.2006 13:15:09
Kyllä pöllien sahaaminen tylsällä pokalla on k****ta hommaa.
Sitten ne pitäs vielä pilkkoa uuniin sopiviksi.

Onneks kaiken voi teettää ammattilaisilla, jotka hoitaa homman hyvillä vehkeillä ja hymyhuulin. Ja hyvällä palkalla :D

Tästä tuli mieleeni eräs "kesäduuni" kun olin jotain 14-vuotias. Tein sukulaisille terassilaudoitusta painekyllästetystä laudasta, semmosia metri*metri ruudukkoja, jotka aseteltiin sitten terassin betonilaatan päälle. Mamma anoi mulle sahan, katseli vähän aikaa sitä ja tuumasi "Tää on hyvässä terässä. Kun olet tuollainen honkkeli ja sun täytyy saada vähän lihasta, niin haenkin sulle vähän tylsemmän sahan!" ensin luulin, että se pilaili vaan, mutta sitten se haki sellaisen esi-isän vanhan läpeensäruostuneen umpitylsän stanleyn jostain kompostin alta. Kyllä vitutti! Mutta terassi valmistui kun jyysti sen saatanan sahan kanssa niitä lautoja viikon ja taas sai pappatunturi lisää bensaa pohjattomaan tankkiinsa.
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
KoskPaavo
28.07.2006 13:15:54
1. Kyllähän joka metsuri kuulosuojaimia käyttää. Niille on kuulo tärkeä toisin kuin muusikoille.
2. Kunnon hanskat ja turvajalkineet. Kyllä mun kädet kaikkea muuta kestää paitsi pianonsoittoa.

Mun sahassa on se takapotkulärpäke rikki, täytyy vaan sahata päältä.
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
Tankero
28.07.2006 13:18:36

Ei ne hanskat ehkä niin tärkeät ole.
Kypärä, suojahaalarit ja metsurinkengät perusvermeinä.
Varmasti, vissiin.
baron
28.07.2006 13:26:34

Ei ne hanskat ehkä niin tärkeät ole.

Pianistille?
Simplex
28.07.2006 13:27:12

Kyllä sen biisin "kusisuus" on ihan tasan vetäjästä ittestään kiinni. Tuskin toi biisi esim. nyt niin kusinen on Annalle ollut - HÄH?

Vetäjästä tai kuuntelijasta, sama se. Mun puheeni kusisuudesta perustuu täysin ja ainoastaan mun omaan käsitykseen tosta biisitä. Annalle ja Jussille se voi merkata enemmän ja se on mulle yks paskan maku.

Ootko ajatellut, että diggaatkin kentis itse huonoa musaa?

Ei pelkoa, en ole käy sun keikoillas...

Silti joka biisi pitäis vetää, niinkun se olis sillä hetkellä maailman paras. Tää on vaan semmonen ala.

Nyt sä vähän liioittelet. Mä en rupee ainakaan intoilemaan minkään Metsäkukkien kanssa, soitan toki niin hyvin kun osaan mutta se on eri juttu.

Sitäpaitsi moni harrastaja toivoo oikeesti, että vois jättää sen päiväduunin koska tahansa.

Keikkailun takia? Kuinkakohan moni? Ja kuinkakohan moni haluaaa puolenvuoden päästä tienataa taas rahaa oikeissa duuneissa?
Ei muuta kuin huumoria peliin ja lisää paskaa housuun!
isojussi
28.07.2006 15:31:12
Vetäjästä tai kuuntelijasta, sama se. Mun puheeni kusisuudesta perustuu täysin ja ainoastaan mun omaan käsitykseen tosta biisitä. Annalle ja Jussille se voi merkata enemmän ja se on mulle yks paskan maku....

Makuasioitahan nää toki on.

Ei pelkoa, en ole käy sun keikoillas...

Siksi juuri sainkin aiheen kysäistä asiaa

Nyt sä vähän liioittelet. Mä en rupee ainakaan intoilemaan minkään Metsäkukkien kanssa, soitan toki niin hyvin kun osaan mutta se on eri juttu.

Ei ainakaan saa näyttää yleisölle, että ei tykkää biisistä. Muista, että maksaja kuuntelee silmillään tasan yhtä paljon, kuin korvillaan.

Keikkailun takia? Kuinkakohan moni? Ja kuinkakohan moni haluaaa puolenvuoden päästä tienataa taas rahaa oikeissa duuneissa?

Niin no ei kai pelkän keikkailun takia, mutta toki vaan 14 vuoden työkokemuksella on kiva, kun saa itse päättää, mitä tekee.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
Tankero
28.07.2006 15:47:07
Pianistille?

Tai rumparistillekaan. Jotkut näppyläesat käy ihan hyvin. Tietysti,ei siitä haittaakaan ole, jos on oikeat metsurinhanskat.
Varmasti, vissiin.
R.Syke
28.07.2006 18:01:14 (muokattu 28.07.2006 18:20:46)
Tai rumparistillekaan. Jotkut näppyläesat käy ihan hyvin. Tietysti,ei siitä haittaakaan ole, jos on oikeat metsurinhanskat.

-Ei saakeli. Moottorisahaa en omista. Halkaisukonetta en omista. Musta vaan on mukavaa sahata niitä pöllejä ja halkoo ne kirveellä.

Moottorisaha meluaa, sitä pitää huoltaa, se saastuttaa. Merkeistä pitää vääntää kättä. Teräketjuöljy on aina kuulemma lopussa jne, jne, jne.

Amatööri mikä amatööri.

Komeehan metsuri on sotisovassaan. Varsinkin kun se kääntää ne kuulosuojaimet irti korvistaan. Naiset kirkuvat.

Sitäpaitsi toi 'Kaikista kasvoista' on ihan yes biisi. Ja Anna.
Lennu
28.07.2006 18:07:37

Sitäpaitsi toi 'Kaikista kasvoista' on ihan yes biisi. Ja Anna.

Ja sillä on sitäpaitsi aika antava lauluasento. Vai pitäsköhän sanoa Annava?
R.Syke
29.07.2006 10:12:07 (muokattu 29.07.2006 10:12:46)
Ja sillä on sitäpaitsi aika antava lauluasento. Vai pitäsköhän sanoa Annava?

No niin. Kröhm. Köh. Keuhksprh. Anna on mun suosikkeja. Samaten tää Esa Nieminen. Ihailen. Fanitan. Molempia.
R.Syke
30.07.2006 06:09:15 (muokattu 30.07.2006 06:09:56)
Kukas tämä Anna Nieminen mahtaa olla?

Anna Nokian olla ja ota Eriksson! Keuhksprh. Olipas viihteellinen viikonlp...huh.
Sertzo S
30.07.2006 10:29:13
No niin. Kröhm. Köh. Keuhksprh. Anna on mun suosikkeja. Samaten tää Esa Nieminen. Ihailen. Fanitan. Molempia.

Annan paras biisi on mielestäni Juliet ja Joonathan, jossa hänen oma tekstinsäkin.
Muut biisit laadukasta tusinakauraa pääosin.
R.Syke
30.07.2006 10:34:07 (muokattu 30.07.2006 10:36:40)
Annan paras biisi on mielestäni Juliet ja Joonathan, jossa hänen oma tekstinsäkin.
Muut biisit laadukasta tusinakauraa pääosin.

Joonatan. Korjaan ennen kuin Baron kerkeää. Mutta, jos kuuntelet Annan keikan joskus kokonaisuudessaan, niin kannattaa.

Ei ne yksittäiset biisit, vaan se esiintyminenkin kannattaa noteerata. Tossa oikein tosissani katsoin Sillanpään keikankin kahteenkin kertaan ja voin sanoa, että esitys oli mahtava.
Ukko
30.07.2006 11:01:34

eipä kestä :o)

Jos ei kestä niin revetköön.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)