Aihe: Osmantupa (Eura)
1 2 3 4
Simo78
28.07.2006 08:16:31 (muokattu 31.07.2006 10:16:40)
Jjyllin kanssa samaa mieltä! Valitettavan usein portsarit ovat näitä rautatangon nielleitä hormoonihirmuja... Kotipaikkalla Hyvinkäällä(muuttanut pois n.5vuotta sitten, thank god!!!) eräässä edesmenneessä junttidiscopaikassa(uppari) poket hakkasi yhen tyypin kaksi kertaa ja useaan otteeseen heittivät porukkaa rappusia alas, eikä oo mitkään loivat portaat. No kyllähän jengi heille vittuilikin, mutta ihan selvästi poket hakivat vääntämistä...

Mutta on niitä hyviäkin pokeja, usein he eivät provosoi, eivätkä provosoidu helposti. Osaavat siis suodattaa känniääliöiden juttuja, eivätkä hermostu pienestä. Palatakseni Hyvinkäällä siellä oli toisessa baarissa(medari) erittäin hyvä poke, ei ollut koolla pilattu, mutta piti järjestyksen yllä ilman turhaa kahakointia, kyllä tarvittaessa kantoi jengiä pihalla. Ja tällähetkellä kyseisen kylän paras poke löytyy, Cantina Rosita-nimisestä baarista, kun ollaan keikoilla käyty, niin saanut kyllä hyvää palvelua osakseen... Helsingin baareista en oikein osaa sanoa, kun tulee niin vähän käytyä. Entisessä josassa oli hyvät poket ja samoin hesarin stellassa...

e: vähän muokkailin asiat oikein...
Roberto
30.07.2006 13:12:09

Minutkin tuossa viime talvena ihan fyysisesti työnnettiin/tuupattiin ulos sellaisesta keskisuuresta bilemestasta. Olin kyllä oikeastikin siinä hetkessä ihan Norjan puhumisen vaiheissa ja Norjat heitin heti siihen ulko oven eteen, mutta tuon jälkeen ei ihan hieno fiilis ollut lähteä kaupungille tutkakännissä suunnistamaan kämpälle jonne oli 3 km matkaa. Retki päättyi sitten lumihankeen ja sieltä aamulla klo 8.00 herättyäni olinkin jo kiitoksen velkaa noille portsareille pitivät huolen että asiakas pääsi turvallisesti kotiin ja ulkona sellaiset - 13 astetta pakkasta.

Olisit vaan kiitollinen ettei tarvinu siivota sitä oven eteen jäätyvää ykää. Suositan herbaalituotteita niin pysyy lapanen kourassa.
Urski
03.08.2006 23:27:13 (muokattu 03.08.2006 23:27:36)
Viime viikonloppuna käytiin Osmantupa testaamassa. Etukäteen vähän pelotti kuullun perusteella mutta aivan asiallista kohtelua saatiin. No problem. Ongelmaksi muodostui vain, ettei kukaan (henkilökunnasta) tuntunut tietävän mistään mitään. Sekin lähinnä vain hidasti.
Will aspirins and alcohol someway decrease the ache?
Exhausted
16.09.2006 17:33:32

Oltiin eilen Osmantuvassa keikalla. Kaikki sujui hienosti. Komea paikka, ystävällistä henkilökuntaa, artistia kohdeltiin hyvin. Ei puhettakaan näistä urbaanilegendoista. Olutta ei anneta bändille kuulemma siksi että bändi on ikään kuin töissä ravintolassa. Vaan eipä sitä kovasti kaivattukaan. Meillä ainoa takapakki oli se, että keikkamyyjä oli unohtanut tilata pa:n lisäksi myös miksaajan paikan päälle. Vaan ei hätää, miksattiin bändin ja paitamyyjän kanssa omin voimin. Paikan oma mikserikin oli vielä lavalle sijoiteltu.
Jkob
18.09.2006 19:20:47
Oltiin eilen Osmantuvassa keikalla. Kaikki sujui hienosti. Komea paikka, ystävällistä henkilökuntaa, artistia kohdeltiin hyvin. Ei puhettakaan näistä urbaanilegendoista. Olutta ei anneta bändille kuulemma siksi että bändi on ikään kuin töissä ravintolassa. Vaan eipä sitä kovasti kaivattukaan. Meillä ainoa takapakki oli se, että keikkamyyjä oli unohtanut tilata pa:n lisäksi myös miksaajan paikan päälle. Vaan ei hätää, miksattiin bändin ja paitamyyjän kanssa omin voimin. Paikan oma mikserikin oli vielä lavalle sijoiteltu.

Ei siellä nyt joka viikonloppu porukkaa piestä. Toki asiakkaillakin on osansa moiseen käyttäytymiseen mutta minkäs teet. Kuitenkin paikkakunnan ainoa (valitettavasti) yökerho jne. Itseasiassa remontin jälkeen tilat ovat menneet mielestäni huonompaan suuntaan.

Mutta palautettakaan ei kotisivujen kautta voi antaa Osmantuvalle, muka mainosspammin takia. Tosiasiahan on se, että turpaanvedosta valittamisesta on tuo vieraskirja täyttynyt.
"Ei auttanut polakkeja Paavi, kun Jumala puhui kahdesti." - tuntematon ajattelija
Marzi
20.09.2006 00:31:25

Hmm. En viihti julkisesti. Ihan ookoo, mutten mene enää.
Pidän ääntä, näyn kauas, olen.
strawbafield
30.09.2006 10:09:14
Osmantuvan palvelu on loistavaa :D bändimme rumpali, basisti ja taustakitaristi saivat ilmaiset kahvit, kun heitä luultiin edellisen illan bändin soittajiksi :D:D
Lesko
08.10.2006 18:28:02
Jossakin ravintola-arvostelussa luki että: "Satakunnan parhaat pizzat ja Suomen paskin palvelu"
En tiedä pitääkö paikkansa, en ole niitä pizzoja koskaan maistanut!
"Mitä takoittaa groove?" "Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin "
Hara L
09.10.2006 11:30:50
Mainiota, että tämäkin paikka saa ansionsa mukaan. Tuttu paikka ja tuttua puhetta lähes kaikilta siellä esiintymässä käyneiltä. Olen itse esiintynyt siellä takavuosina Turo's Hevi Geen riveissä pari kolme kertaa, ja kokenut kun olin jo ekalla kerralla, en juurikaan jaksanut piitata kyseisen paikan omituisesta olemuksesta (mikä kulminoituu nimeltä mainitsemattomaan isäntään). Saipahan äijä viimeisellä kerralla minutkin sen verran suuttumaan (paskat välitti raiderista ja yleensäkin alaan kuuluvasta hyvästä yhteishengestä), niin, etten itse suostu ko läävään eläissäni astumaan enkä sitä muillekaan missään tapauksessa suosittele!!!
faffbey
09.10.2006 14:24:35

Osmantuvan palvelu on loistavaa :D bändimme rumpali, basisti ja taustakitaristi saivat ilmaiset kahvit, kun heitä luultiin edellisen illan bändin soittajiksi :D:D

Mikä vittu on "taustakitaristi"!? Täytynee olla surkee tyyppi...!??
jjylli
09.10.2006 17:49:59
Mikä vittu on "taustakitaristi"!? Täytynee olla surkee tyyppi...!??

eikun se on se joka oikeesti soittaa siellä verhon takana.
Exhausted
12.10.2006 10:40:39

Hmm...olisiko niin, että paikan tiukka alkoholipolitiikka saa artistit raivon valtaan? Keikka ei onnistu ilman kaljaa ja jallua? Tästäkö johtuu paikan huono maine?
Lesko
12.10.2006 15:54:00
Hmm...olisiko niin, että paikan tiukka alkoholipolitiikka saa artistit raivon valtaan? Keikka ei onnistu ilman kaljaa ja jallua? Tästäkö johtuu paikan huono maine?

Itse olen kyseiseltä paikkakunnalta lähtöisin ja on siinä muutain takana varmaan artisteiltakin, sitten on paljon porukkaa jotka ei suostu menemään sinne enää edes asiakkaana, niin onhan siinä paikassa silloin joku päin vittua, mutta jokatapauksessa, ei löydy Satakunnasta yhtä isoa ja laadukasta paikkaa kuitenkaan, vaikka olisi kuinka perseestä ja saisi pippuria silmille vähänväliä... itse en paikassa käy, mutta keikalle kyllä menisin jos pyydettäisiin...
"Mitä takoittaa groove?" "Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin "
sormunen
13.10.2006 14:37:54

No mutta sehän on itsestään selvää! Johan ketjun avausviestistäkin käy selvästi ilmi, että jos omistaja olisi tarjonnut jallun kuivana sille Lapkon kiertuedamagerille, ei siitä laskusta olisi ollut niin nokonuukaa. Luit varmaan avauksen?
Exhausted
13.10.2006 15:10:34

No joo...meinasin vaan että jos artisti heittäytyy ensin hankalaksi niin ei välttämättä tule hyvää kohtelua henkilökunnaltakaan. En luota näihin yksipuolisiin kertomuksiin ennenkö kuulen myös toisen osapuolen version asiasta.
sormunen
13.10.2006 16:23:38
No joo...meinasin vaan että jos artisti heittäytyy ensin hankalaksi niin ei välttämättä tule hyvää kohtelua henkilökunnaltakaan. En luota näihin yksipuolisiin kertomuksiin ennenkö kuulen myös toisen osapuolen version asiasta.

Mimmonen "hankalaksi heittäytyminen" estää sopimuksen noudattamisen?
nopsa
17.10.2006 22:09:21
tommoset tyypit saman tien pois alalta,pitää olla sen verran ammattiylpeyttä ettei oo kyykyssä kokoajan,meitä omistaja käski painua v..uun ennen viimeistä settiä,tämä sen takia koska ei suostuttu komppaamaan tappelua,et sillee,ei muuta,piis...
Marzi
27.10.2006 02:42:14 (muokattu 27.10.2006 02:53:26)

Ei johdu.

yksipuolisiin kertomuksiin

Aika monta semmoista täälläkin.

Olutta ei anneta bändille kuulemma siksi että bändi on ikään kuin töissä ravintolassa

Varmaan vastaus on tuo jos ei ole sopinut etukäteen kaltsuhommista. Mun duunien kanssa ei ole moisesta ollut vääntöä, koska asiat on olleet paperilla ja järjestäjän oma nimi alla. Siinä on sedän vaikeampi kieltää asia kun on itse paperiin nimensä rustannut. Toki ne siltikin joskus venkoilee tietyissä mestoissa. Mut aina on helpompi saada tarvitsemansa asiat jos niistä on mustaa valkoisella ja järjestävän osaston päässä edes yksi lukutaitoinen henkilö.
Pidän ääntä, näyn kauas, olen.
Janus
08.12.2006 04:32:59
Mitään ongelmia ei ollut. Jengiä oli paljon, kaljupää oli fiiliksissä ja kiitteli vielä erikseen keikan jälkeenkin. Heti vedon jälkeen pääsi purkamaan kamat ja roudaamaan ne valomerkin tultua pois - ei iso ajanmenetys, sillä keikka loppui vasta 2:30 tienoilla. Bäkkärillä oli kaikki se, mikä raideriin kuuluikin. (Tosin, keikkamyyjä oli mukana rundimanagerina, ehkä sillä on ollut vaikutusta homman toimivuuteen...)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)