Aihe: Hohner HFG-28EQ Puoliakustinen.
1
sarkjan
29.07.2006 21:36:32
Moi!

Itsekin olen kyseisessä liikkessä huomannut samaisen kitaran ja todennut että sehän on aivan just samanlainen kitara kuin mulla, heh. Omani ostin pari vuotta sitten Rovaniemeltä uutena hintaan rapiat 600 euroa..

Mutta mielipiteitä itse kitarasta: Mielestäni soittotuntuma on hyvä, kaula hieman sähkökitaramainen. Akustinen sointi ei ole niin mehevä kuin kokonaan oikeasta puusta tehdyissä (tossahan on kopan takaosa jotain muovia), mutta sähköistettynä soundista saa kelvollisen säätämällä.

Ainut huono puoli, jopa joskus rajoittava tekijä tuossa on kiertoherkkyys, johtuen ilmeisesti jälleen tuosta kopan muoviviritelmästä. Kitaran elektroniikassa on kyllä anti-feedback -namiska, muttei sekaan aina auta riittävästi. Itse olen joutunut keikkatilanteessa käyttämään Boss GT-3:n antifeedback -toimintoa suht hyvällä menestyksellä. Tosin samalla tuo antifeedback ohentaa soundia joskus huomattavasti.. Tämän em. asian kun olisin osannut ajatella kaupassa ostotilanteessa, olisin miettinyt toisenkin kerran kitaran ostoa, heh.
Minne kaikki plekut kadonneet - Where have all the plectrums gone
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)