Aihe: Mistä projektikitaroita?
1
Solex
29.10.2003 20:43:56
Perhana kun nykyään yksityisillä henkilöillä on niin vähän minun tarkoitukseen kelpaavia kitaroita myynnissä.

Eli tarkoituksena olis saada jostain suht halvalla (150-300e)
joku huonossa kunnossa, suorastaan ruma mutta periaatteessa hyvä kitara. Sellainen missä maalit on ihan kolhuilla ja elektroniikka rempallaan..kyllä te tiedätte. Rajan kuitenkin vedän siihen että puuosissa ei saa olla mitään suurempia halkeamia. Erityisesti japsi-Fenderi ja Ibanez RG 550-> kiinnostaisivat.

Eli mistä tälläisiä löytöjä teette? Liikkeissä en ole koskaan nähnyt mitään projektikuntoista ja torin/huuto.netin plaraaminen on tuloksetonta. Kenelläkään kaverin kaverillakaan ei ole vaikka kuinka olen kysellyt.
Väkivalta Lopettaa Vittuilun.
P2
29.10.2003 20:46:06
Tee ite, ku toi telekin näytti niin hyvin onnistuvan :)
Solex
29.10.2003 20:54:40
Tee ite, ku toi telekin näytti niin hyvin onnistuvan :)

Muuten kyllä mutta tällä hetkellä ei ole fiilistä aloittaa kokonaan alusta kun koulun tiloihin ei pääse enää tekemään hyvillä kamoilla. =(

Joten ajattelin että tälläinen kustomaatio olis ihan hauskaa näissä puitteissa =)
Väkivalta Lopettaa Vittuilun.
Olli S.
29.10.2003 22:21:13

Osta multa Yammun pacifica 112 170€. Jos et muuta siitä tarvitse, niin saisit ainakin kaulan ja leppä-bodyn.
Viimeinkin se musiikkinäyte!
PoLFus
29.10.2003 22:29:15

Osta multa Yammun pacifica 112 170€. Jos et muuta siitä tarvitse, niin saisit ainakin kaulan ja leppä-bodyn.

11 2170 e?????

no ei. tajusin 112 malli :)
~ 7ender $tratocaster ~
Penasol
30.10.2003 09:45:51

Itse asiassa minä laitoin torille ilmoituksen, että ostan niin halvan toimivan sähkökitaran kuin kukaan uskaltaa tarjota. Sain Roytek- straton 40 euron hintaan. Eihän se tietenkään hirveän hyvä ole, mutta otin siitä mikin USA- stratooni, josta puuttui keskimmäinen mikki. Yllättävää kyllä, se soundi miellyttää minua, sellainen mukava koliseva, vähän tulee mieleen Rickenbacker- basson soundi siirrettynä kitaraan.

Pitäisi muuten tehdä jotain tuolla Roytekilla. Mitähän minä siihen keksisin... Hmm...
"Puolustusvoimien huumekielto pätee vain rauhan aikana."
pimp
30.10.2003 18:01:28

Pitäisi muuten tehdä jotain tuolla Roytekilla. Mitähän minä siihen keksisin... Hmm...

Meikän seuraava liike on tehdä jostain raadosta eddie van halen-tyylinen yksmikkinen hevihirmu. tallaan maailman rankin mikki, invader tms.
Meisseli
31.10.2003 09:21:47

soitin törmälästä,torniosta marinaa ja vaikka mitä löytyy
can't help 'bout the shape I'm in. I can't sing I ain't pretty and my legs are thin
Penasol
31.10.2003 10:11:19

Meikän seuraava liike on tehdä jostain raadosta eddie van halen-tyylinen yksmikkinen hevihirmu. tallaan maailman rankin mikki, invader tms.

Niin, no minulla on ollut mielessä, että muuttaisin Roytekin nauhattomaksi, ja olihan minulla niitä suunnitelmia, että panisin yhden mikin aina kielen alle pitkittäin, mutta sitä en tehnyt kunnolla loppuun, kokeilin vain. Soundi ei ollut niin omituinen, kuin olisin luullut, mutta kyllä se jonkin verran muuttui muistaakseni.
"Puolustusvoimien huumekielto pätee vain rauhan aikana."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)