Aihe: blackface bassman -kokemuksia
1
makeRiot
28.07.2006 18:51:01
njoo, elikkäs on nyt tällanen pikku kytö päällä josko raaskis mennä luopumaan pitkäaikaisesta työjuhdasta (2204 jcm800). custom shopissa ois melko mielenkiintoisen oloinen nuppi, elikkäs bluesshaker-modattu blackface bassman ´66.. tossa linkki ->
http://www.custom-sounds.com/epages … 3c2741d94dcd010647+FI/products/1380
ajattelin täällä kysellä josko joku ois sattumoisin käyny testaamassa kyseistä kapistusta et miltä vaikutti ja josko muutenki joku sattuis omistamaan vastaavanlaista. kyllähän tuo tuoteselostekin tuolla jotain ilmottelee, mut anyways. ilmeisesti kaksikanavainen ku löytyy efektilenkki? en oo noihin perehtyny ku vetäny aina ykskanavaisilla. mitäs muute toi "hefty tone" merkkaa? ja liekö hinta kohallaan, noita harvoin näkee missään ja ei oo niin kauheesti itellä tietoa mitä kandeis maksaa..
ite soitan pääasiassa deluxe-mallin telellä eli suht kirkasta noin puolsäröistä punkrockia, vähä myös rollia. bändeistä tyyliin social distortion, i walk the line, dropkick murphys etc. marshalliin oon ollu tosi tyytyväinen mut toi kyllä kiinnostais kovasti, ehkä ton tremolon takia ja viehätystä toki vanhoihin kamoihin ja fenkkuihin etenkin on.. hmmm. täytynee varmaan soitella custom shoppiin ja kysellä tarkemmin ens viikolla.

mut kiitti jo etukäteen viestiketjuun vastaaville/osallistuville. rock on!
playlist: I walk the line - desolation street, hot water music, dropkick murphys
monotone
28.07.2006 19:12:02

ja liekö hinta kohallaan, noita harvoin näkee missään ja ei oo niin kauheesti itellä tietoa mitä kandeis maksaa..

Kitarapajalla on ollut muutamia (taitaa vieläkin olla yksi) silverface Bassmaneja ja ne on ollut vähintään ton hintaisia. Että siinä katsannossa ei ton hinta nyt ihan kilometrikaupalla pielessä ole. Tosin jos toi -66 olis modaamaton, sen hinta olis ihan jotain aivan muuta.
All I ask from anyone is that they ask nothing from me.
makeRiot
05.08.2006 10:03:03
täytynee käydä maanantaina katsastamassa ja testimässä. harmi vaa ku rahatilanne meinaa näyttää punaista, tietenki innostun tosta ja pitää rueta pikalainat hoitelee jostain.
playlist: I walk the line - desolation street, hot water music, dropkick murphys
okabass
05.08.2006 12:49:24 (muokattu 05.08.2006 12:51:25)
Mulla on vanha Guitar Player-lehti 1993 vuodelta siinä on juttu Bluesmaker modista mutta toi taitaa olla ihan eri. Bluesmaker modauksessa tosta Bassmanista oli tehty suurinpiirtein Marshall JCM800 tyyppinen. Olis kiva tietää mitä kaikkea tuohon Blueshaker modiiin sisältyy.

MOI

Blueguitar sivuilla on juttua.

http://www.blueguitar.org/

http://www.blueguitar.org/new/schem/misc_mod/bluesmaker_sch.gif
cruel_destiny
05.08.2006 16:08:56
olen itsekkii kaasutellut kyseistä vahvaria aika paljon viime aikoina, en ole vaan saanut raahattua persettäni custom saundsiin, että voisin testata... :) kertokaa vaan lisää, itteäkin kiinnostaa...
myykääs mulle Hiwatt Custom 50 vahvistin tai ibanezin UE-405 multiefekti
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)